Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.15. 22:48
|
|
|
Újabb fájl műveletek gyorsabbak ( fájl pointer, fopen, fclose stb... ) + Ham_Item_Deploy jobb megoldás a curweapon helyett, ha csak skineket cserélsz + a precache rész működik? Plugin_precache -ban létrehozod a dinamikus tömböket, plugin_cfg-ben feltöltöd és utána prechaceban akarod hozzáadni őket a... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.15. 23:20
|
|
|
static string[100]; for (new i = 0; i < ArraySize(Skin_Model); i++) { ArrayGetString(Skin_Model, i, string, charsmax(string)) precache_model(string) } static fölösleges, maponként 1* fut le a függvény, minek tartsa meg az értékét? Pazarlás :P Static és new kö... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.23. 12:07
|
|
|
public fnTest( ) { new sTime[ 64 ], iTime; get_time( "%Y%m%d", sTime, charsmax( sTime ) ); iTime = str_to_num( sTime ); if ( iTime >= /*MentettIdő(int)*/ ) { // Lejárt. } } Vmi ilyesmit képzelnék el. Év adja a nagyobb helyi értékeket, hónap ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.23. 15:15
|
|
|
Sziasztok, Gondoltam ismét készülök nektek valami újdonsággal :D A fórumozók többsége szerintem már látott ilyen operátorokat: ^, |, ~, &... Azonban csak kevesen tudják mire is jók ezek, mit is csinálnak, ezért gondoltam, hogy röviden, tömören átrágom a dolgot. Elsősorban tisztázzuk az elméleti ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.25. 13:10
|
|
|
Menu item get info is fölös:
public kuldesmenu_handler( id, menu, item ) { if ( item != MENU_EXIT ) { kuldes[ id ] = item + 1; AdasMenu( id ); } menu_destroy( menu ); return PLUGIN_HANDLED; }
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.25. 13:55
|
|
|
Most nézem, h dinamikusan adod hozzá a dolgokat, szóval mégis kell a menu_item_getinfo, és az item infóból csinálj számot, amit hozzáadsz a kuldes[ id ] -hez. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.25. 15:22
|
|
|
switch( cs_get_weapon_id(ent) && skinkapcs[id] == true ) Ez mindig 1-t vagy 0-t ad eredményül a logikai és operátornak köszönhetően, ergó max egy default ágba tudna belemenni, ha lenne :D Helyette: if ( skinkapcs[ id ] ) { switch( cs_get_weapon_id( ent ) ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.25. 16:03
|
|
|
Lemaradt egy alsóvonal, cs_get_weapon_id( ent ). |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.25. 23:10
|
|
|
Az ak a tömböd nulladik indexén érhető el, de te csak az elsőtől futtatod a ciklust.
for ( new i = 1; i < sizeof( WEAPONENTNAMES ); ++i ) Helyett: for ( new i; i < sizeof( WEAPONENTNAMES ); ++i )
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.12.26. 00:03
|
|
|
Letiltani: #include < amxmodx > new g_pCvar; public plugin_init() { register_plugin( "Text&Sound Blocker", "1.0", "Akosch:." ); register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ), "msgTextMsg" ); register_message( g... |
|
 |
|