hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.01. 23:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 410 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 409 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
124 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: log hibák
Elküldve:2016.01.09. 18:34 

"[%s]" és közben nem adsz meg semmit amit be tudna olvasni oda, gondolom a prefix maradt le.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: plugin_precache hiba.
Elküldve:2016.01.09. 18:21 

#include < amxmodx > new KNIFEMODELS[ ][ ] = { "neve", //... } public plugin_precache( ) { new sTemp[ 64 ]; for ( new i; i < sizeof ( KNIFEMODELS ); ++i ) { formatex( sTemp, charsmax( sTemp ), "models/%s", KNIFEMODELS[ i ] ); precache_mode...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Awp Menü "Hiba"
Elküldve:2016.01.10. 12:48 

Lehet kettő, csak felesleges, főleg így hogy nem ront az átláthatóságon, ha egybe teszed. A problémára megoldás: Ellenőrizd, h él-e a játékos. #include < amxmodx > #include < hamsandwich > public plugin_init( ) { RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawnPost", ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
Elküldve:2016.01.15. 17:32 

#include <amxmodx> #define RANDOM #define MESSAGE new const g_sSOUNDS[ ][ ] = { "eleresiut.mp3", "eleresiut.mp3", // ... } new g_iPlayerRES; #if defined MESSAGE new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] = { "Hollywood Undead - Dead in Ditches", // ... } new g_iSayTextId; #endif pu...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Korvegi
Elküldve:2016.01.15. 18:25 

#include <amxmodx> #define RANDOM #define MESSAGE new const g_sSOUNDS[ ][ ] = { "eleresiut.mp3", "eleresiut.mp3", // ... } new g_iPlayerRES; #if defined MESSAGE new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] = { "Hollywood Undead - Dead in Ditches", // ... } new g_iSayTextId; #endif pu...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve:2016.01.16. 13:56 

status asszem kiírja, h hol állsz a mapon, de pluginban is lekérhető, nem tudom mire kell neked. #include < fakemeta > new Float:fOrigin[ 3 ] pev( index, pev_origin, fOrigin ); //vagy #include < engine > entity_get_vector( index, EV_VEC_origin, fOrigin ); /* fOrigin[ 0 ] = x tengely ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: BombSite kérdés
Elküldve:2016.01.17. 11:30 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =157442340

Esetleg.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Javitás
Elküldve:2016.01.18. 18:14 

Téma cím, probléma részletes leírása, sma tag és ugye debug log, ha van.
Köszönjük.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Élet Vásárlás
Elküldve:2016.01.19. 21:16 

Akkor az lesz, amit írtam, saját pluginból szedd ki az ammo levételt.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Hídon csak kés
Elküldve:2016.01.24. 17:16 

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=20396

Próba cseresznye.
Oldal: 7 / 13 [124 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole