Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.09. 18:34
|
|
|
"[%s]" és közben nem adsz meg semmit amit be tudna olvasni oda, gondolom a prefix maradt le. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.09. 18:21
|
|
|
#include < amxmodx > new KNIFEMODELS[ ][ ] = { "neve", //... } public plugin_precache( ) { new sTemp[ 64 ]; for ( new i; i < sizeof ( KNIFEMODELS ); ++i ) { formatex( sTemp, charsmax( sTemp ), "models/%s", KNIFEMODELS[ i ] ); precache_mode... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.10. 12:48
|
|
|
Lehet kettő, csak felesleges, főleg így hogy nem ront az átláthatóságon, ha egybe teszed. A problémára megoldás: Ellenőrizd, h él-e a játékos. #include < amxmodx > #include < hamsandwich > public plugin_init( ) { RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawnPost", ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.15. 17:32
|
|
|
#include <amxmodx> #define RANDOM #define MESSAGE new const g_sSOUNDS[ ][ ] = { "eleresiut.mp3", "eleresiut.mp3", // ... } new g_iPlayerRES; #if defined MESSAGE new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] = { "Hollywood Undead - Dead in Ditches", // ... } new g_iSayTextId; #endif pu... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.15. 18:25
|
|
|
#include <amxmodx> #define RANDOM #define MESSAGE new const g_sSOUNDS[ ][ ] = { "eleresiut.mp3", "eleresiut.mp3", // ... } new g_iPlayerRES; #if defined MESSAGE new const g_sSOUNDNAMES[ ][ ] = { "Hollywood Undead - Dead in Ditches", // ... } new g_iSayTextId; #endif pu... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.16. 13:56
|
|
|
status asszem kiírja, h hol állsz a mapon, de pluginban is lekérhető, nem tudom mire kell neked. #include < fakemeta > new Float:fOrigin[ 3 ] pev( index, pev_origin, fOrigin ); //vagy #include < engine > entity_get_vector( index, EV_VEC_origin, fOrigin ); /* fOrigin[ 0 ] = x tengely ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.17. 11:30
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.18. 18:14
|
|
|
Téma cím, probléma részletes leírása, sma tag és ugye debug log, ha van. Köszönjük. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.19. 21:16
|
|
|
Akkor az lesz, amit írtam, saját pluginból szedd ki az ammo levételt. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.01.24. 17:16
|
|
|
|
 |
|