Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.02.21. 11:57
|
|
|
Más nyelvekben szokás ';'-al zárni az utasításokat. Pawnban azonban nem kötelező kitenni, ignorálja a fordító, de a #pragma semicolon 1 beállítással hibát dob rá, ha lehagyod. Én speciel szeretem kitenni, látod hol az utasítás vége, anélkül hogy rontana az olvashatóságon és szoktatom magamat, h c++ ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.02.24. 23:30
|
|
|
1. L 02/24/2016 - 19:07:08: [AMXX] Run time error 3: stack error Probléma: Nem fér el a változód a stackban ( az a memóriaterület, ahol a lokális változók, függvények paraméteri vannak eltárolva stb ) Megoldás: Statikus változóként hozod létre, így a globális memóriaterületen foglal helyet magának ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.02.26. 00:03
|
|
|
Általános valószínűségszámítás: Helyettesítsünk be betűket, neveket a feltételbe, h könnyebben fel tudjuk írni mi mi: x >= y( min, max ) Kedvező esetek száma: x - min Összes eset száma: max - min Szóval: ( x - min ) / ( max - min ) % esélye van megtalálni azt a valamit. Innentől szerintem minden ado... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.03.06. 11:48
|
|
|
1. Csapat ellenőrzés felesleges, amennyiben nincs engedélyezve a csapattárs sebzés. 2. A játékos jelenlegi életét előnyösebb lenne egy változóba lementeni, mint 2* lekérni. 3. Alapból az is_user_alive és is_user_connected együtt felesleges, mivel az is_user_alive alapból ellenőrzi, hogy csatlakozva ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.08.10. 23:20
|
|
|
$upra írta: Ha te nem raktad volna nem tudtok volna hogy kell 
Nem pont neked személyreszabva írta... Sokak számára hasznos lehet... Ha így állnánk hozzá tök fölösleges lenne tutoriálokat, pluginokat írni ide, hiszen te már tudod akkor minek, biztos tudja a többi is... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.03.29. 10:42
|
|
|
Amit eddig összeszedtem: K : egy konstans érték, a csapat összpontjához ellentétesen aránylik, 16 és 32 közt lehet az értéke. Még hiányzik, h pontosan hogy számoljuk, figyelembe kéne venni a csapattagokat + az összesített pontjukat. W : 1 vagy 0 attól függően, hogy nyert-e az adott csapat. ( 1 - nye... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.03.29. 14:07
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.04.02. 15:30
|
|
|
Srácok, jelentés gomb a sarokban, jelented és kész. Majd Zeei / mforce intézi.
Xman, ilyen formában nincs szükségünk, arra hogy naponta tölts fel pluginokat. Vagy jól vagy sehogy, van már fent elég plugin, lehet válogatni. Ha mégis szánsz rá időt és találsz olyat ami nincs fent, hajrá. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2015.07.19. 17:33
|
|
|
Láttam többeknek is problémája akadt az addolás, ajándékozás menü elkészítésével, szóval gondoltam bemutatom nektek egy kicsit kiegészített változatát. Először is deklaráljuk a szükséges változókat és készítünk 2 definiálást: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve:2016.04.22. 06:11
|
|
|
A sizeof értékét fölösleges külön változóba menteni, pre-compiler behelyettesíti, nem run-time művelet. ( -l fordító paraméterrel tudod csak a pre-compilert futtatni és mevnézni ;) ) + Mindig új menüt hozol létre az itemjeivel -> simán a handler 3. paraméteréből nem lesz meg, h az melyik. Vagy item ... |
|
 |
|