hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 18:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
41 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: hanghiba
Elküldve:2017.06.27. 02:59 

$weeT írta:
Ugyis probáltam

  1. client_cmd(0,"spk olesszamolas/ketto.wav")


esetleg ?

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: csak az adott játékos halja
Elküldve:2017.07.10. 12:35 

valaki meg tudja csinálni hogy csak az adott játékos hallja a hangot #include <amxmisc> new kill[ 33 ] public plugin_init() { register_plugin( "Magyar oles szamlalo" , "1.0.0" , "ultraibolya" ) register_event( "DeathMsg" , "edeath&quo...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer
Elküldve:2017.07.15. 13:41 

Nemtudom mit makogsz de valamenyire értettem, tessék :D public vipveszh(id, menu, item){ new Nev[32] get_user_name(id, Nev, 31) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new data[9], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Bolt rendszer
Elküldve:2017.07.15. 17:44 

fegyver vásárlásnál boltot hogy tudom egyszerűsíteni mert 100+ fegyverről van szó A lehető legegyszerűbb megoldást vázolom fel neked. Létrehozzuk a tömböket, amik szükségesek nekünk: #define FGY 4 //Hogy ha módosítunk ne kelljen mindenhol átirogatni (az egyszerűség kedvéért) new Fegyo[FGY][...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Advancedban hiba (SQL)
Elküldve:2017.07.29. 16:56 

amxmodx/configs/sql.cfg-be is írd be az adatokat

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: fegyver sebzés módosító
Elküldve:2017.09.24. 15:28 

de nekem olyan kell hogy én adom meg melyik fegyver mennyit sebezzen Úgy, hogy pontosan te adod meg olyan nincs. Növelni birod szorzóval, de mivel nem vagyok biztos a pluginban, ezért nem csatoltam. Ezzel a pluginnal is hasonlót lehet. Te adod meg ini-ben, hogy melyik fegyver mennyit sebezzen. Csak...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: fegyver sebzés módosító
Elküldve:2017.09.24. 14:57 

$weeT írta:
sziasztok hogy tudom módosítani egyes fegyverek sebzésést


Akár
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=22791

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
Elküldve:2017.11.17. 16:26 

olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni Változók: Kiegészítheted magadnak, ez csak egy példa new kes[33], penz[33], alkatresz[33], kupon[33] Menü.... Case: Ez is variálható stb.. Ennyin alapul az egész. if(penz[id] >= 200 && alkatresz[id] == 1 && ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: adott mdleknél no trapp
Elküldve:2017.11.18. 14:58 

$weeT írta:
sziasztok hogy tudom megcsinálni h a skinrendszerembe adott mdleknél nincs trappolás


Beírod pl fegyverváltásnál a skin-hez.
  1. set_user_footsteps(id, 0);

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: adott mdleknél no trapp
Elküldve:2017.11.18. 15:40 

$weeT írta:
az bonyolult mert 1 modrol van szo


Mi ezen a bonyolult? Oda írod a kódot ahol szeretnéd, hogy teljesüljön. Pl a skin kiválásztásánál.
Oldal: 4 / 5 [41 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole