Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Zoe |
Elküldve:2017.06.27. 02:59
|
|
|
$weeT írta: Ugyis probáltam
client_cmd(0,"spk olesszamolas/ketto.wav")
esetleg ? |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
JohanCorn |
Elküldve:2017.07.10. 12:35
|
|
|
valaki meg tudja csinálni hogy csak az adott játékos hallja a hangot #include <amxmisc> new kill[ 33 ] public plugin_init() { register_plugin( "Magyar oles szamlalo" , "1.0.0" , "ultraibolya" ) register_event( "DeathMsg" , "edeath&quo... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.15. 13:41
|
|
|
Nemtudom mit makogsz de valamenyire értettem, tessék :D public vipveszh(id, menu, item){ new Nev[32] get_user_name(id, Nev, 31) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new data[9], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.15. 17:44
|
|
|
fegyver vásárlásnál boltot hogy tudom egyszerűsíteni mert 100+ fegyverről van szó A lehető legegyszerűbb megoldást vázolom fel neked. Létrehozzuk a tömböket, amik szükségesek nekünk: #define FGY 4 //Hogy ha módosítunk ne kelljen mindenhol átirogatni (az egyszerűség kedvéért) new Fegyo[FGY][... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.29. 16:56
|
|
|
amxmodx/configs/sql.cfg-be is írd be az adatokat |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2017.09.24. 15:28
|
|
|
de nekem olyan kell hogy én adom meg melyik fegyver mennyit sebezzen Úgy, hogy pontosan te adod meg olyan nincs. Növelni birod szorzóval, de mivel nem vagyok biztos a pluginban, ezért nem csatoltam. Ezzel a pluginnal is hasonlót lehet. Te adod meg ini-ben, hogy melyik fegyver mennyit sebezzen. Csak... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2017.09.24. 14:57
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2017.11.17. 16:26
|
|
|
olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni Változók: Kiegészítheted magadnak, ez csak egy példa new kes[33], penz[33], alkatresz[33], kupon[33] Menü.... Case: Ez is variálható stb.. Ennyin alapul az egész. if(penz[id] >= 200 && alkatresz[id] == 1 && ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2017.11.18. 14:58
|
|
|
$weeT írta: sziasztok hogy tudom megcsinálni h a skinrendszerembe adott mdleknél nincs trappolás
Beírod pl fegyverváltásnál a skin-hez.
set_user_footsteps(id, 0);
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2017.11.18. 15:40
|
|
|
$weeT írta: az bonyolult mert 1 modrol van szo
Mi ezen a bonyolult? Oda írod a kódot ahol szeretnéd, hogy teljesüljön. Pl a skin kiválásztásánál. |
|
 |
|