Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.01.28. 16:20
|
|
|
Azonos hosting, de nálam nincs ilyen hiba. :? [REUNION]: Config line parsing error: unknown parameter 'SteamIdHashDProtoCompat' at line 112 [ReAuthCheck]: Version: 0.1.5 Linux 'Counter-Strike 1.6' [ReAuthCheck]: REHLDS Api major version mismatch; expected 3, real 2. [REVOICE]: REHLDS Api major versi... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.01.29. 22:46
|
|
|
Ha egyezik a lenyomott gomb az értékkel mint a példádban, akkor ennyi az egész:
new key = str_to_num(data) kirakosda[id] = key
Tanács: "Kód" kiemelés helyett jobboldalt használd a "Szövegkiemelő"-ben az "SMA Forráskód" kiemelést máskor. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.01.29. 13:55
|
|
|
Az alap fájlokat nem tudja betölteni, mert elsőnek tölti be a módok által használtakat, így a túl sok skin/hang/sprite /adott pálya fájljai miatt elérted az 512-es limitet, csökkentsd ezek számát és akkor elfog indulni. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2016.12.31. 10:35
|
|
|
A mód megy, viszont az St17 valamiért bugol az adatbázisban, bármilyen szám értéket adok neki (nem vagyok fent közben) a következőt kapom. A képen rajtavan az oszlopszerkezet is. wat.jpg Valamiért nem észleli hogy beírtam bármit is és egy üres mezőt ad át. Már 2x újracsináltattam vele a táblát, de a... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.01.28. 15:50
|
|
|
Én sokat probalgattam addolni pl sms pontot a megoldást megtaláltam UPDATE `adatbazis`.`exodus_go_teszt` SET `SMS(vagy amit addolni akarsz` = 'értek' WHERE `exodus_go_teszt`.`id` = 1(jatekos idje); PL UPDATE `adatbazis`.`exodus_go_teszt` SET `SMS` = '508' WHERE `exodus_go_teszt`.`id` = 1; N... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.02.05. 12:18
|
|
|
Lenne egy kérdésem. Ugye alapból egy HEADSHOOT hang van benne az SMA-ba is bele írva. Hogy tudnák hozzá adni plusz hangokat azaz headshoot1.wav és így tovább? Mit változtassak az SMA-ban? :) Előre is köszi! :) Ezeket, precache-be írtam még 4-et az alap hangon kívül, de mint látod a mintát legyen sz... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.02.05. 11:34
|
|
|
#include <amxmodx> #pragma tabsize 0 #define LEVELS 3 new kills[33] = {0,...}; new deaths[33] = {0,...}; new levels[LEVELS] = {2,4,6}; // Itt van állítva, hogy melyik hanghoz mennyi ölés kell. Sorrendbe: Double- ,Multi- és Monsterkill new stksounds[LEVELS][] = { "Noi_Ultimate_Hangok/doublekill... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.02.05. 12:05
|
|
|
A régi beállításokat használva elveszik, de ha egy új .3-as configs mappa van akkor nem, pedig nem fájl felülírva hanem a beállítások lettek kézileg áttéve az újba, s nem tudjuk még mitől van. Ha nem megy akkor végül az lesz, köszi. Megoldás: - data/galileo átmásolása a régiről (mégha megis csinálj... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2016.09.24. 16:43
|
|
|
Mert csak 2 paramétert adtál meg a 6-ból. http://www.amxmodx.org/api/string/strtok A példáddal éve: new cmdtext[256] = "Teszt szöveg" new idx[128], temp[128]; strtok(cmdtext, idx, 127, temp, 127, ' '); //A szóköznél választja ketté //strtok(forrás, cél1, cél1hossza-1, c... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.02.11. 17:43
|
|
|
|
 |
|