hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 17:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 293 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 293 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
76 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Log létrehozás
Elküldve: 2016.08.20. 18:10 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /add", &...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: USP Skinmenü
Elküldve: 2016.08.21. 19:49 

Mentés most már jó a pontot is megadja, fegyverváltással sincs gond. Errort nem logol. Köszönjük a feltöltést, jóváhagyva.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején
Elküldve: 2016.08.23. 15:50 

Hali! Azt, hogyan tudom lekérni, hogy pl egy fegyvermenüt minden kör elején előjöjjön? Szóval a körelejét hogyan tudom lekérni? (ha kell változó akkor fegyveremenu(id)) /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Kor elejen lefut...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején
Elküldve: 2016.08.23. 17:54 

Szerintem inkább ResetHUD-ot használjon mint RoundTime-ot ~ https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=42159 Illetve felesleges funkciót hívni hogy az utána hívja fegyvermenü funkciót, egyszerűbb csak azt magát hívni. Drága lesz a telefonszámla :mrgreen: #include <amxmodx> public plugin_init(...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején
Elküldve: 2016.08.23. 18:01 

Krisznitro írta:
Még azt, hogyan lehet megoldani hogy előbb a fegyvermenu(id)-t és utána azzonnal a pisztolymenu(id)-t nyissa meg?

Amikor odaadog a kiválasztott fegyvert akkor simán: pisztolymenu(id)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Üzenet a szervernek
Elküldve: 2016.08.25. 00:16 

Talán segít, nézd át a forráskódot.
Admin Login System

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Üzenet a szervernek
Elküldve: 2016.08.25. 15:45 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new g_Valami[33][100] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /cucc&...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin be-kikapcsolás.
Elküldve: 2016.09.05. 18:16 

Hali! Olyat, hogyan tudok csinálni, hogy vannak ugye skinek és ki-be lehessen kapcsolni egy menüpont alatt? Előre is köszönöm :) Én így oldottam meg : Létrehozod ezt a változót new beki[33] // Menübe if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK) { if(beki[id] == 0) formatex(szMe...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: szValami, g_iValami
Elküldve: 2016.09.11. 18:00 

Semmiben.
Prefixek, könnyebben átlátod.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: szValami, g_iValami
Elküldve: 2016.09.11. 18:11 

sz = string
i = int
g = globális
hogy tudd a változó hol van használatban és miként.
Kód átláthatóság miatt használatos.
Oldal: 5 / 8 [ 76 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole