hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.18. 01:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
944 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Befejezettlen DeathRun menü.
Elküldve:2017.01.16. 16:18 

Az else ágazást igazából a 125. sorra gondoltam első körben és nem a fent említettre. A 8.9.0. pontokra is format, vagy formatex funkciókkal hasonlóképpen mint minden nyelves sorodban. A Hook-ot nem így értettem, hanem már meglévő eseménnyel összekapcsolásra, a kifejezést egy angol fórumon találtam,...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Befejezettlen DeathRun menü.
Elküldve:2017.01.16. 16:41 

Off Topic
befejezettlen -> befejezetlen

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Befejezetlen DeathRun menü.
Elküldve:2017.01.16. 20:17 

#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

ebből csinálj 2-t

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Befejezettlen DeathRun menü.
Elküldve:2017.01.16. 20:45 

Az else ágazást igazából a 125. sorra gondoltam első körben és nem a fent említettre. A 8.9.0. pontokra is format, vagy formatex funkciókkal hasonlóképpen mint minden nyelves sorodban. A Hook-ot nem így értettem, hanem már meglévő eseménnyel összekapcsolásra, a kifejezést egy angol fórumon találtam...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Befejezetlen DeathRun menü.
Elküldve:2017.01.27. 11:11 

Tessék így már csinálhatod magadnak angolul :D [en] FOMENUCIM = \wDeathRun Menu \r Level:\d %d | \r XP: \d %d%% | \rPoint: \d %d FOMENU1 = Knife FOMENU2 = USP FOMENU3 = Shop FOMENU4 = Information BOLT0 = Book \r(+1 level) \d 120 Point BOLT1 = Regeneration \r(+25HP) \d 24 Point BOLT2 ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve:2017.01.27. 14:15 

Sziasztok valaki ezt a GlobalOffensive módot egybe tudná írni ezzel a fragverseny pluginal ugy,hogy automatikusan kiosza a nyereményt? Előre köszönöm :)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve:2017.01.28. 13:17 

Rész.: 677-689 public VoteCounter() { if(BeginCounter > 0) { new String[32]; num_to_str(BeginCounter, String, 2); if(get_pcvar_num(Cvar_CountSound) == 1) { new CountSound[32]; num_to_word(BeginCounter, CountSound, 31); if(get_pcvar_num(Cvar_Vot...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Miért fagy ki map váltáskor?
Elküldve:2017.01.28. 08:23 

Minden mapp váltásra. Eddig minden jó volt, gondolt egyet kifagyott.
Hosting hiba lehet? Mert tegnap több szervernél láttam ezt a gondot ami ugyan annál a hostnal volt...


Ha Steames a szerver akkkor nincs gond.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Miért fagy ki map váltáskor?
Elküldve:2017.01.28. 12:46 

Az...
Ujra raktam a szervert, de ugyan ez a gond...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Miért fagy ki map váltáskor?
Elküldve:2017.01.28. 12:53 

tegnapi nap folyamán volt valami este azota vannak ezek a hibák. nem csak neked!

am láttam volt fent orpheu és ugye rehlds alatt ezek nem mennek már. (tudomásom szerint)

ui:mért küldte ez el 2 szer? xdddddddd
Oldal: 60 / 95 [944 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole