Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.09.11. 13:01
|
|
|
Helló.
Szerintem müködhet, mivel csak akkor fut le az utolsó, amit írtál, amikor a g_tools változó értéke 1, tehát van rajta StatTrakTool.
Illetve itt elég,ha az 1-est veszi fel.
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.09.25. 19:19
|
|
|
Helló hogyan lehetne azt, hogy egy parancsra töröl mindent az sql-ből. PL: /resi - Törli a Pénzt, Pontokat, Rangot, és a játszott időt, s minden játékostól elvesz mindent fegyverskinek stb.. Előreis köszönöm :xicon_e_biggrin: Üdv. Próbáld meg ezt. Nem teszteltem. Ha valamivel gond van, írj. Fontos:... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.10.21. 23:34
|
|
|
Helló. Próbáld meg így: if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && (userflags & read_flags(g_access_make_survivor)) && is_user_alive(player) && !zp_class_survivor_get(player)) { if(LibraryExists(LIBRARY... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.11.02. 09:48
|
|
|
Üdv. A következő példában leírom, hogy hogyan tudod a get_systime-al megoldani a VIP időt. Kell elsősorban egy változó amely tárolja majd a VIP idejét a játékosnak: new VIP_Ido[33] A következő lépésben pedig eltároljuk a VIP_Ido változóba a jelenlegi időt, amihez hozzáadunk még 30 napot: VIP_Ido[id... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.11.02. 21:23
|
|
|
De igen, lehetséges. Pontosabban így: new Text[32],Ido = 1510472400; format_time(Text, charsmax(Text), "%Y-%m-%d %H:%M:%S", Ido); client_printcolor(id, "%s", Text); Az "Ido" változót majd módosítod tetszésed szerint. Ez csak egy példa, hogy hogy... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.11.20. 01:40
|
|
|
Üdv. Ezzel van a gond: new iDrp = random_num( 1, 7 ); Nem 1-től 7-ig kell, hogy generáljon egy random számot, hanem 0-tól 6ig, mivel a Constba 7 elem van, de ezeknek a számozása 0-tól 6-ig megy. Azért ír ki hibát erre a sorra: if ( iDrp <= cFegyverAdat[ iDrp ][ Rarity ] ) Tehát a me... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.12.07. 09:50
|
|
|
Üdv. Talán én vagyok a vak, de nem látom ebben azt a részt, amikor ellenőrzi, hogy admin-e a játékos. Nem egy más plugint kért, hanem azt kérte, hogy az általa elküldöttbe írjuk bele, hogy adminoknak ne legyen sapkája, csak játékosoknak. Tessék. #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsa... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.12.02. 20:17
|
|
|
Üdv. Tessék. Átírtam a "nextmap" és a "currentmap" szövegét is. Illetve a 8. sorba tudod módosítani a Prefixet! #include <amxmodx> // WARNING: If you comment this line make sure // that in your mapcycle file maps don't repeat. // However the same map in a row is still valid.... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.12.14. 10:08
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve: 2017.12.16. 01:06
|
|
|
Üdv. Tessék. Megj.: Majd módosítsd a TULAJ és a SZADMIN (Szerver Admin) jogait, hogy különbözőek legyenek, mivel a jelen esetben mind a kettőnél "A" jog van írva és ezért mindig Tulaj rangot fog kiírni a Chat-be és nem "Szerver Admin"-t. Itt tudod módosítani a jogokat. #define T... |
|
|
|