Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.01.12. 20:43
|
|
|
Szia. Használd a get_user_info függvényt. Ezt követően a split függvénnyel bontsd kettőbe a lekérdezett setinfo, az az felhasználóra és jelszóra. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.02.13. 17:38
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.02.18. 11:43
|
|
|
Parancsolj. Töröld a táblát és a plugin majd újra létrehozza a bővített "Jatszott_ido" oszloppal. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.02.18. 14:11
|
|
|
Parancsolj. enum _:DATA { GunName[64], ModelName[128], Points, AnimType } Nem volt elég nagy a ModelName és a GunName (Habár ez lehet elég volt, de kicsit növeltem). Ez melett a fegyver const-oknál volt hogy kimaradt egy vessző az utolsó előtti sornál. A Points és az AnimType-nál nem kell megadni a ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.02.22. 12:22
|
|
|
Pár ajánlat/tanács, amit nem ártana megfogadnod/javítanod: - Undorító, amikor a kód fele magyar, fele angol. Döntsd el, hogy melyiket használod. - 52. sorban felesleges mindig létrehozni a Sor változót. A FOR cikluson kívül is létrehozhatod. Jelenleg ez nem szükséges, elég a menu_additem(menu, Strin... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.02.23. 13:15
|
|
|
aarpi. írta: Tömb helyett fájl beolvasás és mindenki happy, könnyen bővíthető lesz.
Ennyi erővel egy csomó pluginhoz oda lehetne írni, hogy miért nincs fájl beolvasás. Ott a példa, hogy hogyan kell hozzáadni. Kétlem, hogy valakinek nincs pluszba max 5 másodperce amig lefordítja újra és felrakja a szerverre. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2018.08.06. 23:08
|
|
|
OX Event Leírás: Gondolom sokak számára ismerős az OX Event a Metin2 világából. Viszont akik számára nem, azoknak leírom, hogy mit takar ez pontosabban. Az OX Event lényege, hogy egy ADMIN_BAN joggal rendelkező játékos egyéni vagy előre meghatározott kérdéseket tehet fel a többi játékosnak. A pályá... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.08.03. 11:01
|
|
|
Ez így nem jó: if(Regisztralt_Jatekos[id] == 0) { client_cmd(id, "messagemode BfS_Regfelhasznalonev"); } else ColorChat(id, GREEN, "%s ^3HIBA: ^1Báttya már regisztrált. :(",PR2); } Az IF-es részt nem ide kell írni, hanem annak a függvénynek az elejé... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.08.24. 12:09
|
|
|
Én nem töltetném be for ciklussal az egész adatot egymás után egyből, mivel sok játékosnál megterhelheti az SQL-t. Jobb megoldás lenne, ha egymás után töltetnéd be a dolgokat. Itt egy példa én hogy oldanám meg: public Load_All(id){ sqlLoadProfileData(id); } public sqlLoadProfileData&... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Dooz |
Elküldve:2020.10.24. 15:18
|
|
|
Volt egy kisebb fordítási hiba, amely értelmetlenné tett 1-2 dolgot, javítottam és frissítettem az SMA-t.
Pontosabban ha ki volt választva, hogy csak neked írja ki, ha megöltél valakit akkor az helyett, hogy "Megölted xy játékost x méterről" azt írja, hogy "xy megölt x méterről" |
|
 |
|