Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
PikHácsúú# |
Elküldve: 2016.06.18. 18:21
|
|
|
Pluginnal megoldható, de én annó megfogtam a (.bsp) pályát, visszakonvertáltam (.mrf)-re, és tettem bele, egy élet töltő részt. Aztán lefordítottam (.bsp)-re.
De ha jól sejtem egy pár soros pluginnal megoldható.
Lekell kérni a kordinátákat, és életet adni. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Maxi |
Elküldve: 2016.09.11. 19:21
|
|
|
Nem vagyok nagyon jártas amx-ben, de véleményem szerint, ez ugyan az, mintha egy menübe összegyűjtenéd a playereket. Ergo nem hinném, hogy megterhelné. Legalábbis sourcemod-ban biztos, hogy nem. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2016.09.11. 19:36
|
|
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve: 2016.12.05. 02:02
|
|
|
Értem, a következő tippem az, hogy a mapban másként (rosszul) van a fájl elérése megadva. Csinálj egy ilyen mappaszerkezetet: cstrike/cstrike/models/karacsonyimap/lekstok.mdl Mert a 2. sorban a hibüazenetben írja hogy "cstrike", mikor azt sosem szokta kiírni, hanem rögtön "models". |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Akosch:. |
Elküldve: 2017.01.06. 14:23
|
|
|
Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni ) |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
pixxa112 |
Elküldve: 2017.02.03. 15:02
|
|
|
exodus írta: Dooz írta: Teszteld Amugy a stock felesleges. Colorchat vagy dhudmessage + utf8 kódolás BOM nelkül aztán kész
gyorsabb stockal, mint h még a kódolással is szenvedjen.. Mindenkinek megvan a maga módszere, neked a colorchat, neki a stock. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve: 2017.02.09. 14:52
|
|
|
Hát van pofátok az biztos :D new const AUTHOR[] = "InsiDe"; Szerintem inkább valahogy így kellene kinéznie :D new const AUTHOR[] = "exodus"; //Ha nem vagy pofátlan nem írod át örűlj, hogy megoszottam a modot! Amúgy: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26862&start=10#p19... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
pixxa112 |
Elküldve: 2017.02.10. 15:21
|
|
|
Szia nemtudom hogy jó-e de szerintem jó-nak kel leni mert mi nem használttuk. Egyedi Event Láda,XP,PONT Táblát nem tudok hozá adni mert fent írtam hogy nem használttuk. #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #define MIN -10.0,-10.0,0.0 #define MAX 10.0,10.0,25.0 #define InditasiId... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
theglorious |
Elküldve: 2017.02.22. 18:58
|
|
|
! | Moderátori megjegyzés (theglorious): | Pedig megy kukába, így is túl sok az azonos nevű téma, minek még 1? Mod-ot szeretnél? Írj magadnak! |
|
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
pixxa112 |
Elküldve: 2017.06.18. 19:38
|
|
|
Megoldható. Nekem is ez volt anno a bajom. Sprite Explorerrel amikor elmentenéd akkor a VP_PARALLELS írd át ORIENTED-re, és nem fog mozogni |
|
|
|