hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
61 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Koordináták
Elküldve: 2016.06.18. 18:21 

Pluginnal megoldható, de én annó megfogtam a (.bsp) pályát, visszakonvertáltam (.mrf)-re, és tettem bele, egy élet töltő részt. Aztán lefordítottam (.bsp)-re.

De ha jól sejtem egy pár soros pluginnal megoldható.

Lekell kérni a kordinátákat, és életet adni.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2016.09.11. 19:21 

Nem vagyok nagyon jártas amx-ben, de véleményem szerint, ez ugyan az, mintha egy menübe összegyűjtenéd a playereket.
Ergo nem hinném, hogy megterhelné. Legalábbis sourcemod-ban biztos, hogy nem.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2016.09.11. 19:36 

Szerintem az alap amxxes megoldás szebb erre.
https://wiki.alliedmods.net/Advanced_Sc ... (AMX_Mod_X)#Multi-Lingual_Support
Persze lehet úgy is ahogyan te csinálod, de így egy fájlban látod a nyelveket stb.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2016.12.05. 02:02 

Értem, a következő tippem az, hogy a mapban másként (rosszul) van a fájl elérése megadva. Csinálj egy ilyen mappaszerkezetet: cstrike/cstrike/models/karacsonyimap/lekstok.mdl Mert a 2. sorban a hibüazenetben írja hogy "cstrike", mikor azt sosem szokta kiírni, hanem rögtön "models".

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Entity Sebzés Csapatonként
Elküldve: 2017.01.06. 14:23 

Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni )

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Gyilkos
Elküldve: 2017.02.03. 15:02 

exodus írta:
Dooz írta:
Teszteld :D


Amugy a stock felesleges.
Colorchat vagy dhudmessage + utf8 kódolás BOM nelkül aztán kész :D


gyorsabb stockal, mint h még a kódolással is szenvedjen.. Mindenkinek megvan a maga módszere, neked a colorchat, neki a stock.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive mod
Elküldve: 2017.02.09. 14:52 

Hát van pofátok az biztos :D new const AUTHOR[] = "InsiDe"; Szerintem inkább valahogy így kellene kinéznie :D new const AUTHOR[] = "exodus"; //Ha nem vagy pofátlan nem írod át örűlj, hogy megoszottam a modot! Amúgy: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26862&start=10#p19...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Global Unsion mod....
Elküldve: 2017.02.10. 15:21 

Szia nemtudom hogy jó-e de szerintem jó-nak kel leni mert mi nem használttuk. Egyedi Event Láda,XP,PONT Táblát nem tudok hozá adni mert fent írtam hogy nem használttuk. #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #define MIN -10.0,-10.0,0.0 #define MAX 10.0,10.0,25.0 #define InditasiId...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive mode
Elküldve: 2017.02.22. 18:58 

 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Pedig megy kukába, így is túl sok az azonos nevű téma, minek még 1?
Mod-ot szeretnél? Írj magadnak!

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sprite
Elküldve: 2017.06.18. 19:38 

Megoldható. Nekem is ez volt anno a bajom.
Sprite Explorerrel amikor elmentenéd akkor a VP_PARALLELS írd át ORIENTED-re, és nem fog mozogni :D
Oldal: 2 / 7 [ 61 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole