hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 02:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
20 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: If Ciklus Hiba
Elküldve:2017.02.03. 10:44 

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>" new message[192] new nev[32] new Temp[192] stat...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Jog Adás
Elküldve:2017.09.10. 19:47 

Csak mapváltásig, addig a memóriában tárolja.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve:2019.03.11. 19:47 

Kör végén teljesen felesleges, mert akkor a játékmód cfg fájlja visszafogja adni a kör elején a fegyvereket. Ehelyett inkább player_spawnt hookolj (vagy itt ez a parancs: mp_equipment_reset_rounds 1 ) Ha mindenképp pluginnal akarod akkor: #include <smlib> public void OnPluginStart() { HookEvent(&quo...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: String használása PrintToChat-ben
Elküldve:2019.03.13. 21:56 

Azért nemjó egyikse mert %s-el szöveget tudsz kiiratni, ha számokat akarsz ahhoz %i kell Hameg a meggyilkolt játékosnak a nevét akarod akkor ahhoz nemelég a victim, mert azzal csak a megölt játékos ID-jét kapod meg Gondolom player_death eventben van ez szóval először: decl String:jatekosnev[128]; Ge...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Pure Server Timeout
Elküldve:2019.03.14. 20:36 

sv_pure 0

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Új kőr, Plusz kés
Elküldve:2019.03.29. 15:17 

Nem teszteltem le de müködnie kellene, ha mégse lenne jó akkor szólj, de amúgy csak ezt kellene beraknod egy cfgbe és kész: mp_equipment_reset_rounds 1

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szerver Lagg
Elküldve:2020.03.23. 17:05 

Esetleg valamilyen extra error valamelyik logban? Manapság a magyar szervereket körbejárják az exploito(ka)t kihasználó játékosok, jelenleg 2 nyílvános exploit van, az egyik csak laggoltat de nagyon komolyan, a másik meg ki is fagyassza a szervert Ha ezek közül egyik sem játszik, tehát tényleg csak ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szerver Lagg
Elküldve:2020.03.23. 13:24 

Kapcsold ki ideglenesen sourcemodot. Majd botokkal rakd tele a szervert. (Ha sourcemod offos es Botokkal jo a szerver akkor valamelyik plugin a ludas) Ha2 sourcemod offos de botokkal teli laggol akkor a hostingnak gyenge a szervergepe. (Botok tobb CPU-t zabalnak mint egy atlagos jatekos szoval ha bo...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: MySql Sourcebans
Elküldve:2020.04.02. 18:14 

A masodik es utolso easy. A masidok super easy csak talalnod kell egy olyan szemelyt aki rendelkezik sourcebansal majd elkerd az adatbazis strukturat.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: SQL Lekérdezés
Elküldve:2020.04.20. 03:46 

Szia, én inkább így közelíteném meg: (A "szekcionev" részt nyílván cseréld le 1 olyanra ami szerepel a databases.cfg fájlodban) Persze kell rajta módosítani, mert nem tudom, hogy mit is akarsz csinálni PONTOSAN #include <sourcemod> Database db; public void OnConfigsExecuted() { cha...
Oldal: 2 / 2 [20 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole