Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
KillerBoy12 |
Elküldve:2017.02.03. 10:44
|
|
|
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>" new message[192] new nev[32] new Temp[192] stat... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
regener |
Elküldve:2017.09.10. 19:47
|
|
|
Csak mapváltásig, addig a memóriában tárolja. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2019.03.11. 19:47
|
|
|
Kör végén teljesen felesleges, mert akkor a játékmód cfg fájlja visszafogja adni a kör elején a fegyvereket. Ehelyett inkább player_spawnt hookolj (vagy itt ez a parancs: mp_equipment_reset_rounds 1 ) Ha mindenképp pluginnal akarod akkor: #include <smlib> public void OnPluginStart() { HookEvent(&quo... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2019.03.13. 21:56
|
|
|
Azért nemjó egyikse mert %s-el szöveget tudsz kiiratni, ha számokat akarsz ahhoz %i kell Hameg a meggyilkolt játékosnak a nevét akarod akkor ahhoz nemelég a victim, mert azzal csak a megölt játékos ID-jét kapod meg Gondolom player_death eventben van ez szóval először: decl String:jatekosnev[128]; Ge... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2019.03.14. 20:36
|
|
|
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2019.03.29. 15:17
|
|
|
Nem teszteltem le de müködnie kellene, ha mégse lenne jó akkor szólj, de amúgy csak ezt kellene beraknod egy cfgbe és kész: mp_equipment_reset_rounds 1 |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2020.03.23. 17:05
|
|
|
Esetleg valamilyen extra error valamelyik logban? Manapság a magyar szervereket körbejárják az exploito(ka)t kihasználó játékosok, jelenleg 2 nyílvános exploit van, az egyik csak laggoltat de nagyon komolyan, a másik meg ki is fagyassza a szervert Ha ezek közül egyik sem játszik, tehát tényleg csak ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DeteCT0R |
Elküldve:2020.03.23. 13:24
|
|
|
Kapcsold ki ideglenesen sourcemodot. Majd botokkal rakd tele a szervert. (Ha sourcemod offos es Botokkal jo a szerver akkor valamelyik plugin a ludas) Ha2 sourcemod offos de botokkal teli laggol akkor a hostingnak gyenge a szervergepe. (Botok tobb CPU-t zabalnak mint egy atlagos jatekos szoval ha bo... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DeteCT0R |
Elküldve:2020.04.02. 18:14
|
|
|
A masodik es utolso easy. A masidok super easy csak talalnod kell egy olyan szemelyt aki rendelkezik sourcebansal majd elkerd az adatbazis strukturat. |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Nexd |
Elküldve:2020.04.20. 03:46
|
|
|
Szia, én inkább így közelíteném meg: (A "szekcionev" részt nyílván cseréld le 1 olyanra ami szerepel a databases.cfg fájlodban) Persze kell rajta módosítani, mert nem tudom, hogy mit is akarsz csinálni PONTOSAN #include <sourcemod> Database db; public void OnConfigsExecuted() { cha... |
|
 |
|