hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
106 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
Elküldve:2020.12.09. 21:48 

userconfig.cfg -be

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: hó esés kivétel+hóban lépés
Elküldve:2020.12.10. 21:18 

#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Winter Environment" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Alka" new const g_szBombModels[][] = { "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl", "models/ch-m/c4-christmastree.mdl", "models/ch-m/frost_...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Chat név
Elküldve:2020.12.21. 10:19 

Sziasztok megint ezzel a problémával fordulnék hozzátok Név váltás után TAB-nál megváltozik a név viszont chatben hudban stb NEM próbáltam már egy névváltás tiltóval a dolgot mondom hogyha játékon kívül változtatja meg a nevét akkor reméltem működni fog de mégsem az én tippem,hogy a hooksay-ban leh...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Chat név
Elküldve:2020.12.21. 10:52 

Egyszerübb ha ez helyett len += formatex(String[len], charsmax(String)-len, "^3%s:^1", name[id]); ezt használod: len += formatex(String[len], charsmax(String)-len, "^3%n:^1", id); A %n -el ki tudod íratni egyből a játékos nevét, nem kell lekérd. Ez...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Chat név
Elküldve:2020.12.21. 12:06 

Talán mert át kellene írni erre?

  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "gamename = ^"%n^", ", id);


Ki is emeltem, hogy használd a %n-et, de látom nem sikerült.. :roll: Még mindig %s volt használva..

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Chat név
Elküldve:2020.12.21. 22:08 

Nyiss rá külön témát és fejtsd ki jobban. Esetleg némi kóddal társítva.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Láda dropp
Elküldve:2020.12.23. 22:22 

Az elsőt részhez lehet én vagyok a hülye, de nem értem mit szeretnél.. A második résznél pedig annyi a dolgod, hogy amikor hozod létre a droppot a földre, akkor beállítod például a pev_impulse ot a játékos azonosítójára: set_pev(iEntity, pev_impulse, iKiller); És amikor felvenné valaki a lád...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Zenekészlet
Elküldve:2020.12.27. 15:06 

public Playzene(id) { new Mp3[96], iRandomMusic; iRandomMusic = random_num(0, sizeof(Zenek)-1); formatex(Mp3, charsmax(Mp3), "sound/%s", Zenek[iRandomMusic][Zene]) client_cmd(id, "mp3 play %s", Mp3) ColorChat(id, GREEN, "%...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Egyedi Prefix
Elküldve:2020.12.27. 21:05 

te most ugye viccelsz? én fullra nem ezt küldtem be fórumra de mind1 Pont benne van az a rész, ami kell neked, csak át kell írni 1-2 dolgot és kész.. De hát ha a lustaság fájna.. public Menu_prefix_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Egyedi Prefix
Elküldve:2020.12.27. 18:21 

Szia Tessék public egyediprefixmenu(id) { new String[121]; if(VanPrefix[id] >= 1) { format(String, charsmax(String), "[%s]^n\wHasználatban lĂ©vĹ‘ Prefixed: \r%s", Prefix, Chat_Prefix[id]); } else { format(String, charsmax(String), "[%s]^n\w...
Oldal: 9 / 11 [106 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole