hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 19:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 549 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 549 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
106 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: mentés id-re
Elküldve: 2018.06.05. 20:27 

Távolítsd el az automatikus bejelentkezést a modból. Elég nagy hülyeség volt bele "kalkukálni" a modba így utólag észrevettem, persze a hibákból lehet tanulni, valamint igazából csak ebben a formátumban hülyeség az egész, ha esetleg raksz hozzá egy steamid ellenörzést akkor már több értel...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: InfoHud
Elküldve: 2018.08.07. 11:37 

Ez a kódrészlet túl sok sebből vérzik, pl. ha már ellenőrizted hogy él-e akkor azon az ifen belül már teljesen felesleges, az egész folyamatos létrehozás dolgot meg megoldhatnád úgy hogy lértrehozod egy részben így márcsak megadod neki mit irasson ki és spróroltál vagy 50 sort xD Azért mert csak íg...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2018.10.31. 12:10 

Ha arra gondolsz hogy a fegyverváltás animációja lassú akkor nyomj egy szeró resit (Ha nagyon sok ideig ment a szerverem resi nélkűl olyan volt a fegyver elővétel mintha laggolna)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin elcsuszás
Elküldve: 2018.10.31. 11:56 

Az elcsúszás: public h_Felszereles(id, menu, item) //A hiba case 0..9: t_Skin[0][id] = key; Írd át: case 0..9: t_Skin[0][id] = key+1; Az utolsó kés skint nem szereli fel: public h_Felszereles(id, menu, item) //A hiba case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39; Írd át: public h_Felszereles&...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: f betűs animáció
Elküldve: 2016.08.19. 17:03 

Akkor elmagyarázom: new const weapanims[] = { 6 //ez az ak47 fegyver .mdl fáljának a 6. animációját jelöli } Szóval a 6. animációt játsza le ak47 fegyvereknél a plugin. De ha olyan modellt teszel hozzá ami nem tartalmazza az animációt akkor nem fog működni. A gombot alkalmazd ha segítettem!

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skinek elvannak csúszva
Elküldve: 2023.03.23. 18:54 

A raktárt így hozd létre, ne kérd le minden alkalommal a Fegyverek méretét, mentsd el egy változóba. public Raktar(id) { new String[121]; formatex(String, charsmax(String), "%s \w- \dRaktár^n\dDollárod: \y%d$", Prefix, Dollar[id]); new menu = menu_create(Stri...
Oldal: 11 / 11 [ 106 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole