Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.02.04. 12:42
|
|
|
Sziasztok. Ez egy rövid ám de lehet akár hasznos plugin is. Megadott idő után automatikusan felruház minket a plugin a beállított joggal (Mondjuk VIP) Beállítások: //Ha SQL-be szeretnél menteni vedd ki előle a //-t majd a fájlmentés elé rakj egy //-t //#define SAVESQL //SQL Adatbázisba való mentés ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.02.19. 17:07
|
|
|
davidoff1 írta: A Tábla szerkesztése igy néz ki mire kell nyomni?
Pont ez alatt van az oszlop hozzáadása, egyébként a sorrend mindegy.  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.02.19. 18:17
|
|
|
davidoff1 írta: Kedves exo vagy Dooz! Igy jó? Nem lesz olyan mint az rwt gomodba hogy igy minden tolodni fog egyet? Magyarul az edig elmentet cuccok megmaradnak?
Mivel a forráskódban nincs meghatározva, hogy hányadik sortól mi következik ezért a sorrend teljesen mindegy.  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.02.20. 19:05
|
|
|
Helló! Feljött egy Joker nevű gyerek a szerveremre és azt mondta ,hogy ki lesz fagyasztva a szerverem, mert loptam egy plugin. Nem Regisztrlt]J0K3R~: zenem hogy a játék szerver ki lesz fagyasztva J0K3R~ has left the game [Nem Regisztrlt]J0K3R~: Plugin elopás vg [Nem Regisztrlt]J0K3R~: Üdv mforce h... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.02.22. 16:26
|
|
|
Ez egy normál változó new pPont; pPont += random_num(DLMIN, DLMAX); Viszont float kell nekünk: new Float:pPont; pPont += random_float(DLMIN,DLMAX); Itt is kicsit változik: set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0)... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.03.06. 14:26
|
|
|
Itt 100 skin van: new const Fegyverek[FEGYO][] = { { "Anubis AK47" }, { "Astronaut AK47" }, { "DragonGold AK47" }, { "FireWarker AK47" }, { "Graphic AK47" }, { "Manno AK47" }, { "Meris AK47" }, { "Overrun AK47" }, { &qu... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.01.04. 17:37
|
|
|
Meglehet, mindent meglehet :D Itt ugye elveszi a kiválasztott skint viszont a skin tömböt nem nullázza. OsszesSkin[key][id] --; Mivel nem akartam még párszáz sort irogatni (Mivel minden skin tömb más fegyverskint ad meg) De így lenullázhatod (Így rövid de nemigazán hasznos, valamint minden skint le... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.15. 13:26
|
|
|
new const AUTHOR[] = "lein";
Kérd meg leint, hogy segítsen ha az átirogatás megy.
Az sms pont levásárlásnál én hibát nem látok.
55 fegyver van megadva miközben csak 50 van  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.15. 13:41
|
|
|
Nemtudom mit makogsz de valamenyire értettem, tessék :D public vipveszh(id, menu, item){ new Nev[32] get_user_name(id, Nev, 31) if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new data[9], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
exodus |
Elküldve:2017.07.15. 17:44
|
|
|
fegyver vásárlásnál boltot hogy tudom egyszerűsíteni mert 100+ fegyverről van szó A lehető legegyszerűbb megoldást vázolom fel neked. Létrehozzuk a tömböket, amik szükségesek nekünk: #define FGY 4 //Hogy ha módosítunk ne kelljen mindenhol átirogatni (az egyszerűség kedvéért) new Fegyo[FGY][... |
|
 |
|