hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 09:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
10 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: case-ekből ciklus
Elküldve: 2017.01.29. 22:46 

Ha egyezik a lenyomott gomb az értékkel mint a példádban, akkor ennyi az egész:

  1. new key = str_to_num(data)
  2. kirakosda[id] = key



Tanács:
"Kód" kiemelés helyett jobboldalt használd a "Szövegkiemelő"-ben az "SMA Forráskód" kiemelést máskor.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Bemelegítő Kör Késsel 1.0
Elküldve: 2014.03.04. 09:54 

A plugin segítségével a szerverre késsel való bemelegítő kört tudunk létrehozni. A játékosok három figyelmeztető üzenetet kapnak. A warmup eltávolítja az mp_freezetime cvart, majd miután vége a bemelegítő körnek ismét vissza teszi és visszaállítja a beállított értékét. Cvarok: warmup_timer 60 - beme...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin mentés
Elküldve: 2017.04.18. 16:52 

Hello, én arra a kérdésre keresem a választ, hogy milyen szempontból lényeges vagy egyáltalán lényeges-e hogy pl 100 skint hogy mentek vaultban... tehát számít-e valamit hogy a pl 100 skint 5x20 skinként mentem(5 fájlban) vagy mindet egyben... Melyiknek mi az előnye és a hátránya? Hát nekem régen v...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin mentés
Elküldve: 2017.04.21. 10:26 

Mentheted akárhova, ha nem fel-le csatlakozásonként töltöd be, hanem arrayban (dinamikus memóriában) tárolod mondjuk plugin_cfg-nél, arrayba írod a dolgokat, aztán plugin_end-nél esetleg vissza fájlba.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü tíltja a buyzonet
Elküldve: 2017.05.02. 09:07 

#include < amxmodx > #include < amxmisc > #include < fun > #include < fakemeta > #include < cstrike > #include < hamsandwich > #pragma semicolon 1 #define VERSION "0.0.1" #define Max_Players 32 #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116 #define OFFSET_C4_SLOT 372 #define Weapon_Menu_Name "Fegy...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: szerver adatok lekérése
Elküldve: 2017.08.06. 14:52 

Próbáld #include <amxmodx> #define PLUGIN "kör üzenet" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "" #define PREFIX "Szervernév" new g_roundCount; new g_maxplayers; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR) register_event("...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Kezdővédelem 7.0
Elküldve: 2014.01.31. 12:00 

A plugin segítségével kezdő védelmet rakhatunk a szerverre, melynek lényege, hogy spawnoláskor a játékosok egy beállított időtartamig védve vannak a támadástól. A kezdő védelem alatt álló játékosok a csapatszíneknek megfelelően burkot vonnak maguk köré. Konzol parancsok: amx_sptime x - a kezdő védel...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: nem fordul le
Elküldve: 2017.08.26. 16:16 

#nebasszlederájöttem Végre sikerült. A hiba az volt hogy én kimásoltam a kódot és úgy át egy üres sma-ba, szokás szerint. Persze nem értem ettől miért nem ment, de úgy sikerült hogy nem kimásoltam a kódot, hanem letöltöttem. :) Azért nem fordult le, mert mikor bemásolsz studióba egy kódot, nem rend...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
Elküldve: 2018.01.28. 20:24 

Amúgy rosszul kéred le a nevet:

  1. new name[33]
  2. get_user_name(id,name,charsmax(name))


[id] nem kell

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: loose indentation
Elküldve: 2018.01.28. 21:07 

Csak annyi a baja hogy szóközök voltak a sor elején tabulátor helyett. Vagy kicseréled egyiket a másikra: public client_putinserver(id) { if(!is_user_bot(id)) { new name[32] get_user_name(id, name[id], charsmax(name)) load(id) } } Vagy plugin elejére: #pragma tabsize 0 A név pedig jó volt 32-n, mive...
Oldal: 1 / 1 [ 10 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole