hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 06:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 306 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 306 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
35 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Dátum elmentése!
Elküldve: 2017.01.05. 14:55 

KillerBoy12 írta:
Üdv!

Ugye le kérem a dátumot.
  1. new cdata[64]
  2. get_time("%d.%m.%Y", cdate, 63)


És ezt hogy tudnám elmenteni egy Txt-be, vagy ini-be?

  1. new cdata[64]
  2.     get_time("%d.%m.%Y", cdate, 63)
  3.    
  4.     log_to_file("datum.txt", "Dátum: %s", cdata);

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Csapat
Elküldve: 2017.01.09. 17:33 

Mert admin vagy és rád nem hat.
->
ajc_imm 0

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Csapat
Elküldve: 2017.01.09. 14:04 

KillerBoy12 írta:
Üdv!

Olyan plugin kéne amikor fel csatlakozok a szerverre akkor egyből be dob a csapatba. szóval ne kéljen csapatott választani. Előre is köszönöm!

Automatikus belépés csatlakozásnál

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Spawn
Elküldve: 2017.01.09. 18:32 

Map Spawns Editor

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Gyilkos
Elküldve: 2017.02.02. 12:32 

Teszteld :D #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "-" #define AUTHOR "Dooz" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","Halal","a")...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Skin Kopás
Elküldve: 2017.02.13. 17:06 

Ahogy én elképzelem: kell sok modell (Szépről egészen kopottig) És a pluginban meg valahogy úgy kellene hogy létrehozol 1 tömböt pl: // 0 = alap m4 , 1 = kicsit kopott , 2 = teljesen kopott M4kopas[33][3] <- 2 kopás lehetőség lesz [0-tól kell számolni] pl: alap helyzet legyen az m4kopas[id][0] aztán...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Külön skin
Elküldve: 2017.02.13. 20:38 

Üdv. Én valószínüleg így oldanám meg: Létrehozunk egy "Fegyverek" nevezetü változót: new Fegyverek[33][32] Tegyük fel, hogy az Asiimov fegyvered a következő változóba tároljuk: Fegyverek[id][1] id - A játékos azonosítója Az "1"-es - A fegyver szama Pl. Az 1-es a jelen esetben az...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
Elküldve: 2017.03.06. 23:07 

Én csak ezt tudom ajánlani, bár igaz, hogy egy plugin. Modellekbe nem kell piszkálni így. Annyi a "hátrány", hogy itt gombnyomásra vizsgálja a fegyvert, ahogy Go-ban. Írd át magadnak benne a dolgokat, nekem ez régebbről maradt meg valahonnan, nem tudom, hogy megy-e, de sok szerveren láttam...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Vizsgál
Elküldve: 2017.03.06. 20:49 

Üdv! Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert. Előre is köszönöm! Jed's Half Life Model Viewer [Ott meg tudod nézni ha van] Animot csinálni: Milkshape3D (Egyszerű használat) Jed's Half Life Model Viewer igen....

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Rang képek
Elküldve: 2017.03.29. 20:46 

Nem akarok kimaradni belőle!!! :lol: :lol:
ui.: garantaltan EGYEDI!
Oldal: 1 / 4 [ 35 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole