Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.05.22. 12:34
|
|
|
Sziasztok! Ezt a rész hogyan tudnám színezni? client_print ( Player, print_chat, "Ölés hangokat %s.", g_bDisabled [ Player ] ? "Bekapcsoltad" : "Kikapcsoltad" ); Szia, client_print_color(Player, print_team_default, "^4 Zöld vagyok, ^3 Csapatszin(ké... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.05.21. 20:33
|
|
|
Üdv, Újraírtam a mentést, de hibába ütköztem, ezeket a hibákat dobja a szerver :) & a SQL táblát se hozza létre! Köszönöm előre is :) Szia, stack errornal new helyett staticot használj azt hiszem, a tábla letrehozasanal meg 2x szerepel a sima Oles, plusz az updatenal is elején végén van, pedig ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.07.11. 11:08
|
|
|
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hogy a -----> iLoadedSkins elvileg ez felel érte hogy megmaradjon az aktivált skin? Szia, Nem, az iActiveSkin[x][id]-ben tárolod a fegyvertípushoz kiválasztott skin számát. A loadedskin az azért kell, hogy ne kelljen számolgatni hány skint raktál fel, vagyis azt a szám... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.07.09. 05:34
|
|
|
Üdv! Szeretnék segítséget kapni hogy a meglévő aktivált skin miért nem marad meg a következő pályán? Szia, mert azok nincsenek lementve, megcsinálom amint lesz rá időm. Kicsit késve, de tessék :lol: (teszteltem nekem mentett rendesen és be is töltött): #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.07.18. 15:06
|
|
|
saxxo írta: Knife modelleknél m4a1 skint szerel fel! Scout modelleknél m4a1 skint szerel fel!
Szia, ránezek arra is majd. Szerkesztem majd a hszt, mint legutóbb. Bocsi ha én rontottam el, nálam ilyen probléma nem volt. |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.08.20. 18:27
|
|
|
Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy a register_impulse paranccsal, melyik az a szám, amelyikre az N betűre jön elő. Azt tudom, hogy a T betű a 201, de nekem most az N betű kéne. Köszönöm! :) Szeva, Soha nem próbáltam, de ugye ha az n a nightvision valahogy úgy kell meghívni mint a chooseteamnél. p... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.10.16. 20:15
|
|
|
Ezzel csak az a baj hogy több módból van össze tákolva minden. Tény, van benne olyan elem ami segített az adott kódrészt felépíteni, nem is egy(pici helpet kapsz: kova és barátai által írt módban is található, bár nem igazán emlékszem mennyire másoltam le tűpontosan). Ezért nincs ott a nevem. Adok ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.11.02. 18:41
|
|
|
Még (mivel azt hittem, h egy hang[nem todom miért..]) Az lenne még a kérésem, hogy amikor fegyvert vásárolsz annak a hangját is szeretném letiltani. Nem tudom, hogy mindegyiknek más-e, de HA INGEN, akkor kimondottan az awp és a scout vételkori hangját szeretném letiltatni. Viszont az a legj... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2022.01.26. 20:01
|
|
|
MAPM_VOTE_WILL_BEGIN = A szavazás a következő körben kezdődik. MAPM_CANCEL_VOTE = %s^1 visszavonta a szavazását MAPM_TIME_TO_END = Amíg nincs vége a pályának MAPM_TIMELEFT_OR = vagy MAPM_NO_TIMELIMIT = Nincs megadott időkorlát. MAPM_THETIME = Jelenlegi idő:^1:^3 %s^1. MAPM_NEXTMAP = Következő pálya... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
HellEnergY |
Elküldve: 2021.12.11. 20:37
|
|
|
Üdv! Ezzel a konzol üzenettel fagy ki a szeró miután váltanék az ALÁBBI pályára: -------- Mapchange to de_rats303_32 -------- Executing ReGameDLL Configuration File Host_Error: ED_ParseEdict: Model '*208' failed to precache because the item count is over the 512 limit. Reduce the number of ... |
|
|
|