hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 392 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 391 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
65 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: client_print szinezés
Elküldve: 2021.05.22. 12:34 

Sziasztok! Ezt a rész hogyan tudnám színezni? client_print ( Player, print_chat, "Ölés hangokat %s.", g_bDisabled [ Player ] ? "Bekapcsoltad" : "Kikapcsoltad" ); Szia, client_print_color(Player, print_team_default, "^4 Zöld vagyok, ^3 Csapatszin(ké...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2021.05.21. 20:33 

Üdv, Újraírtam a mentést, de hibába ütköztem, ezeket a hibákat dobja a szerver :) & a SQL táblát se hozza létre! Köszönöm előre is :) Szia, stack errornal new helyett staticot használj azt hiszem, a tábla letrehozasanal meg 2x szerepel a sima Oles, plusz az updatenal is elején végén van, pedig ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: skinek nem maradnak meg (kérdés)
Elküldve: 2021.07.11. 11:08 

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hogy a -----> iLoadedSkins elvileg ez felel érte hogy megmaradjon az aktivált skin? Szia, Nem, az iActiveSkin[x][id]-ben tárolod a fegyvertípushoz kiválasztott skin számát. A loadedskin az azért kell, hogy ne kelljen számolgatni hány skint raktál fel, vagyis azt a szám...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Aktivált skinek
Elküldve: 2021.07.09. 05:34 

Üdv! Szeretnék segítséget kapni hogy a meglévő aktivált skin miért nem marad meg a következő pályán? Szia, mert azok nincsenek lementve, megcsinálom amint lesz rá időm. Kicsit késve, de tessék :lol: (teszteltem nekem mentett rendesen és be is töltött): #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: bugolnak a fegyver skinek
Elküldve: 2021.07.18. 15:06 

saxxo írta:
Knife modelleknél m4a1 skint szerel fel!
Scout modelleknél m4a1 skint szerel fel!


Szia, ránezek arra is majd.
Szerkesztem majd a hszt, mint legutóbb.
Bocsi ha én rontottam el, nálam ilyen probléma nem volt.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Menü N betűre
Elküldve: 2021.08.20. 18:27 

Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy a register_impulse paranccsal, melyik az a szám, amelyikre az N betűre jön elő. Azt tudom, hogy a T betű a 201, de nekem most az N betű kéne. Köszönöm! :) Szeva, Soha nem próbáltam, de ugye ha az n a nightvision valahogy úgy kell meghívni mint a chooseteamnél. p...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: FegyverHUD / InfoHud
Elküldve: 2021.10.16. 20:15 

Ezzel csak az a baj hogy több módból van össze tákolva minden. Tény, van benne olyan elem ami segített az adott kódrészt felépíteni, nem is egy(pici helpet kapsz: kova és barátai által írt módban is található, bár nem igazán emlékszem mennyire másoltam le tűpontosan). Ezért nincs ott a nevem. Adok ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
Elküldve: 2021.11.02. 18:41 

Még (mivel azt hittem, h egy hang[nem todom miért..]) Az lenne még a kérésem, hogy amikor fegyvert vásárolsz annak a hangját is szeretném letiltani. Nem tudom, hogy mindegyiknek más-e, de HA INGEN, akkor kimondottan az awp és a scout vételkori hangját szeretném letiltatni. Viszont az a legj...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: MapManager lang fordítása
Elküldve: 2022.01.26. 20:01 

MAPM_VOTE_WILL_BEGIN = A szavazás a következő körben kezdődik. MAPM_CANCEL_VOTE = %s^1 visszavonta a szavazását MAPM_TIME_TO_END = Amíg nincs vége a pályának MAPM_TIMELEFT_OR = vagy MAPM_NO_TIMELIMIT = Nincs megadott időkorlát. MAPM_THETIME = Jelenlegi idő:^1:^3 %s^1. MAPM_NEXTMAP = Következő pálya...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: MAP kifagy ezzel az indokkal:
Elküldve: 2021.12.11. 20:37 

Üdv! Ezzel a konzol üzenettel fagy ki a szeró miután váltanék az ALÁBBI pályára: -------- Mapchange to de_rats303_32 -------- Executing ReGameDLL Configuration File Host_Error: ED_ParseEdict: Model '*208' failed to precache because the item count is over the 512 limit. Reduce the number of ...
Oldal: 6 / 7 [ 65 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole