Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.07.13. 10:29
|
|
|
A lényeg ennél elv az volna, hogy körvégi zene pluginnal összekötöd(ott nézed, hogy bevan-e lépve. Ha nincs, blokkolod a zenelejátszást), majd client_putinserver-nél (én raknék egy 1-2mps task-ot) lejátszod a zenét. Belépésnél pedig a stopsound parancsot használod, hogy leálljon. Esetleg valami kis ... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.07.15. 21:03
|
|
|
Támogatom, meg is volna a kövi szó: ЯРД |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.07.16. 15:32
|
|
|
Akkor létrehozol egy globális változót new bool:gBlockWeaponMenu plugin_init-ben lekéred a pályanevet és megnézed, hogy egyenlő-e a tiltott pályaneveddel new lMapName[64] get_mapname(lMapName, charsmax(lMapName)) if(equal(lMapName, <Te pályaneved>)) gBlockWeaponMenu =... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.07.16. 17:07
|
|
|
Majd ha ezt így bele írom a szervermódba, akkor azt utána hogyan tudom megoldani, hogy csak deagle-t adjon a játékosoknak azon a mapon? Körkezdésnél, mikor megnyitná a főmenüt fegyvermenüt, odaírhatod a deagle adást if(gBlockWeaponMenu) { give_item(id, "weapon_deagle") cs_... |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.08.20. 14:12
|
|
|
Csatolom amit én írtam pár hónapja, van benne pár .inc ami neked nincs meg, de nem is az a fontos, hanem a rendszere. Hátha feltudjátok dolgozni valahogy, ha már nekem nem jött be |
|
|
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Vieni |
Elküldve: 2020.08.20. 17:07
|
|
|
sv_allowdownload cvarod 1-en van a server.cfg-ben? |
|
|
|