| Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| Dooz |
|
Elküldve:2019.04.12. 15:32
|
|
|
| Helló. Keresgéltem/utána néztem a dolgoknak, illetve felhasználtam az eddigi tudásom: 1. Static vs new A new minden alkalommal létrehoz egy változót a memóriában, amikor pl. egy függvény meghívás történik, ezzel ellentétben a static változót csak egyszer hozza létre a memóriában, amikor elsőnek megh... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| aarpi. |
|
Elküldve:2019.09.22. 22:22
|
|
|
| Írj bele körvégi zenéket meg rush hálót! |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| BeepBeep |
|
Elküldve:2019.04.17. 18:16
|
|
|
| Nagyszerű kérdések, nagyszerű válaszok! Látjátok feleim? :) 1. Mi a külömbség a static és a new között/melyiket mikor érdemesebb használni? Azon kívül, amit Dooz kolléga is leírt, hozzátenném, hogy a new dinamikus, míg a static a nevében is benne van, statikus, nem változó, egy meghatározott értéket... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| aarpi. |
|
Elküldve:2020.08.05. 11:29
|
|
|
| Használat: configs mappán belülre létrehozol egy player_models.ini fájlt, player_models.ini -n belül úgy tudsz hozzáadni valakinek egy játékos modellt, hogy: "játékos modell neve" "játékos steamidje" "csapat" a csapat lehet CT vagy pedig T (kötelező nagy betűvel írni!!!... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
| efem |
|
Elküldve:2020.08.20. 12:35
|
|
|
Az előzőekben csatoltam egy fordítót, és azt az include file-t ami nincs a zip fájlban.
 Include: RegSystem_SKA
 Fordító: 1.9.0 Fordító |
|
 |
|