hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 02:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 465 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 465 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
21 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: menu
Elküldve: 2018.07.12. 20:25 

Parancsolj: #include <amxmodx> #define PLUGIN "bbmenu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "tReN" public plugin_init() { register_clcmd("chooseteam", "cmdMenu",ADMIN_ALL); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); } public cm...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: menu
Elküldve: 2018.07.12. 19:11 

mi lehet a probléma ? lefordul hibátlanul, de nem csinál semmit légyszíves segítsetek, kk előre is :D szép napot :D #include <amxmodx> #define PLUGIN "bbmenu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "tReN" public plugin_init() { register_clcmd("chooseteam...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
Elküldve: 2018.07.13. 16:52 

Ha már javítottad kiírhattad volna a megoldást, hátha másoknak is kell. Valószinűleg a feltöltő bővíteni próbálta, ezért vannak piros fegyveres elérések a pluginban, a megoldás csak 2 szó kicserélése. redak -> aranyak redm4 -> aranym4 //Modellek public Event_CurWeapon(id) { new weap = get_us...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: regrendszer
Elküldve: 2018.07.18. 13:22 

Szia, a probléma az volt hogy utf8 ban próbáltad forditani, és nem utf8 boom nélküli kódolásban, mindenesetre itt az sma is :D

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: regrendszer
Elküldve: 2018.07.17. 20:21 

teszteld

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
Elküldve: 2020.08.06. 14:44 

Szerintem ez érthető. } public plugin_init() { register_clcmd( "say /adminskin", " adminskin " ); } public adminskin (id) { if( get_user_flags(id) & ADMIN_BAN ) { tovabb_skinekhez (id); } else client_print_color(id, print_te...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
Elküldve: 2020.08.07. 15:16 

Fonok: A case legelső szàma csak akkor lesz 0,ha megadod. Megadhatsz ‘a’-t is a helyére,vagy 1-et. Ha nincs indexelve akkor viszont igen,mindig 0 lesz. Nem kell túlbonyolítani a handlert,menu_item_getinfo egyáltalán nem kell. Itemben tárolja a “lenyomott gombot”. Ergó: public m_handler(id,menu,item)...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
Elküldve: 2020.08.07. 14:02 

#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const PLUGIN[] = "Admin fegyverskin"; new const VERSION[] = "1.0"; new const AUTHOR[] = "author"; //NE ÍRD A NEVEM, KÖSZI #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_C new ak4...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
Elküldve: 2020.08.06. 19:30 

Amikor kiválasztja a skint akkor a fegyverre való skint akarod neki adni, vagy a fegyvert is + a skint?

  1. public plugin_precache() {
  2. }


-->

  1. public plugin_precache() {

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
Elküldve: 2020.08.07. 17:43 

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szerkesztés gombot használd, lehet nem vetted észre, de már pár hozzászólásod össze húztam.. Köszi.
7. Azonos felhasználótól 2 vagy annál több egymás utáni hozzászólás egy témán belül tilos.
Oldal: 2 / 3 [ 21 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole