hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
39 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: <|M*W*P|> |2| Global Offensive [2K18]
Elküldve: 2018.06.01. 00:32 

 ! Moderátori megjegyzés (norbee.16):
Banner? 24 órán belül javítsd vagy kuka!

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2018.06.02. 02:18 

UP!
Quote:
[2018.06.01]
- Szint- /Pénzrendszer

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
Elküldve: 2018.06.03. 14:58 

584 -nel jarsz. 512 a limit az unpreachevel se fogsz semmit se kezdeni. Vegyel ki dolgokat az a legjobb.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: sql hiba
Elküldve: 2018.06.03. 18:08 

Közben meg oldottam. Így a tökéletes. public update(id) { new Query[512], Len Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `tabla_neve` SET valami_ertek = ^"%i^",", Szint[id]) Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "vala...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
Elküldve: 2018.06.03. 20:32 

Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba: rescount Majd kapsz egy ilyen táblázatot: rescount Type : Total Limit model : 399 510 sound : 183 511 generic : 14 4096 event : 29 255 decal : 633 511 ------------------------ 1258 Total of precached resource count Így tudod hol jársz. Következő pa...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
Elküldve: 2018.06.05. 21:12 

Felesleges, mivel nem tudsz modellt törölni a pályáról, ha csak nincs rá rakva entity. A videóban is csak egy ajtót töröl, azt is csak azért mert rajta van a func_door_remoting entity. Modellekre meg nem igen rak senki entity-t. Szóval unprechacer marad.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
Elküldve: 2018.06.04. 23:09 

Próbáld meg ezt:
Entity remover

Annyi a rossz vele, hogy egyenként kell minden entity-t törölni vele, nem törli egyből az egészet.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Id lekérdezés php-ban.
Elküldve: 2018.06.11. 20:21 

kb.. adatokat nyilván írd át. amúgy meg egyértelmű h nem ez a best practice, de gondolom neked az egyszerű megoldás kell. :) <?php$connVar = new mysqli("localhost", "dbuser", "dbpassword", "dbname");if ($connVar->connect_error) {    die("Error occured: " . $connVar->connect_error);}$resultSet = $con...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Id lekérdezés php-ban.
Elküldve: 2018.06.12. 07:59 

Írd át a html kiterjesztést php-ra.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ping probléma
Elküldve: 2018.06.14. 18:20 

Ezt pontosan nem értem. A NOD az egy csillagponti rendszer ami aknakban van jó esetben. Nos ez a NOD, képes akár egy panelház teljes internet hálózatát ellátni. Mivel már a 30MB/s a legkisebb net, ezért fejleszteniük kell. Itt jön a probléma. 100 lakásnál, ha minden lakásban 30MB/s van, akkor az 3G...
Oldal: 1 / 4 [ 39 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole