hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
37 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Perc = jutalom.
Elküldve: 2019.07.19. 17:28 

Kereső: https://hlmod.hu/search.php

Válasz: szerveren töltött idő + pénz

Ha éppen egy olyan szituációba kerül, és előjön neki a menü nagyon fog örülni. :)

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Perc = jutalom.
Elküldve: 2019.07.20. 13:08 

így már jobban érthető, de ez teljesen ellent mond az előző hozzászólásodnak ahol offline akarod mind ezt. Tehát ha valaki felmegy, lelép, akkor ugyanúgy számolja.

"Úgymond a perc az mindig maradna, és folytatódna, ha lelepne a játékos a szerverről"

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Perc = jutalom.
Elküldve: 2019.07.25. 16:43 

Tessék. #include <amxmodx> #include <cstrike> #if AMXX_VERSION_NUM < 183 #include <colorchat> #endif #define PLUGIN "Pénz KFT! " #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Ben" enum _:igotmoneywhenthetimeisgone{times, dollars}; new const ineedsomedollars[][igotmoneywhentheti...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
Elküldve: 2019.08.23. 16:38 

Próbáld ki így, a sima get_user_team helyett most a cstrike-os van benne. public TaskMinute() { new id for(id=1; id<=g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) continue p_minutes[id]++ switch(p_minutes[id]...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2019.08.24. 17:40 

Itt egy jó példa.

  1. if(Percadata[id] < 5 ) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Játsz a szerveren 5 percet! [még %d Perc]", 5 - Percadata[id]);
  2. else formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Teljesítve!");

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2019.08.28. 18:01 

Hát próbáld meg:

  1. menu_setprop(menu_id, MPROP_PERPAGE, 3);

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Legtöbb pont parancsra
Elküldve: 2019.08.29. 20:09 

#include <amxmodx> #include <colorchat> new Pontok[33] new const PR2[] = "nev"; public Legt_Pont() { new iBestPlayer = get_best_player(); new szName[32]; get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName)); ColorChat(0, GREEN, "%s Jelenleg %s veze...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Legtöbb pont parancsra
Elküldve: 2019.08.29. 19:13 

A Legt_Pont függvény végéből vedd ki a forciklust. (For(new i.....) nem kell.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: 4v4 alatt ne engedje az awp-t
Elküldve: 2019.10.29. 17:13 

new g_ct_awp, g_te_awp; new kivalasztott[33], valasztottawpct[33], valasztottawpte[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /fegyver", "fgymenu"); //fegyvermenü register_logevent( "roundend", 2...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Minden játékosnak kiirja.
Elküldve: 2019.12.01. 20:20 

A halál eventnek nincs 'id'-je amit át tudna adni, ezért kérdezed le read_data-val a játékosokét. Így az id mindig 0, szóval minden játékosnak elküldi. ColorChat(id, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", Prefixecske, get_user_health(Gyilok)); -> ColorChat(Aldozat, GREEN, "%s...
Oldal: 1 / 4 [ 37 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole