hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 04:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
37 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ledobál a szerverről
Elküldve: 2020.07.05. 10:56 

Cseréld le erre a régit:
  1. register_logevent("NewRoundStart", 2, "1=Round_Start");

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ledobál a szerverről
Elküldve: 2020.07.05. 20:08 

Próbáld ezt a plugin elejére írni: #pragma dynamic 32768 Egyébként azt olvastam, hogy ez a hiba akkor fordul elő, ha túl sok vagy túl nagy dinemziójú változókat hozol létre(konkrétan átlépsz egy limitet, amit az előző parancs megnövel). Szóval amit én preferálnék az az, hogy a nem kellő változókat k...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Ledobál a szerverről
Elküldve: 2020.07.05. 21:10 

Szerintem van egy memória használat limit, amit ezzel tudsz felülírni. pragma dynamic should be used if you're sure you're getting out of memory errors. Szerk.: A háttér logikája ügye az, hogy mikor létrehozol egy változót, az lefoglal egy fix helyet a memóriában, míg fel nem lesz szabadítva. A glob...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Különböző mapon
Elküldve: 2020.07.16. 15:32 

Akkor létrehozol egy globális változót new bool:gBlockWeaponMenu plugin_init-ben lekéred a pályanevet és megnézed, hogy egyenlő-e a tiltott pályaneveddel new lMapName[64] get_mapname(lMapName, charsmax(lMapName)) if(equal(lMapName, <Te pályaneved>)) gBlockWeaponMenu =...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Különböző mapon
Elküldve: 2020.07.16. 17:07 

Majd ha ezt így bele írom a szervermódba, akkor azt utána hogyan tudom megoldani, hogy csak deagle-t adjon a játékosoknak azon a mapon? Körkezdésnél, mikor megnyitná a főmenüt fegyvermenüt, odaírhatod a deagle adást if(gBlockWeaponMenu) { give_item(id, "weapon_deagle") cs_...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Motd randomizált?
Elküldve: 2021.01.02. 14:44 

Nem kell sem float, sem if, bővítése pedig csak a plusz case sorok és a random max érték változtatása (mind a két szám inclusive, így ha 2-t ír akkor 2 lesz a max, nem 1 mint a sima random(2)-nél). public client_putinserver(id) { switch(random_int(0, 2)) // 0,1,2 { case 0: sh...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Motd randomizált?
Elküldve: 2021.01.01. 12:06 

És hogyan tudom ezt pluginná alakítani, hogy a bejelentkező motd-t ott randomizálni? Töröld ki a motd.txt-t. Ekkor nem lesz motd, majd a plugin amit írsz nyisson új motd ablakot minden client-nek akinek az id-je a putinserver-rel érkezik. (Ha jól emlékszem ez az esemény ideális lesz.) Ha szeretnéd ...
Oldal: 4 / 4 [ 37 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole