hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 17:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
53 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2022.01.10. 12:01 

Nemtudod valtoztatni. Viszont ha jol emlekszek szinezni tudod. Én pár nappal ezelőtt próbáltam találni rá megoldást, de game eventek közül csak a " StatusIcon " illetve a " Scenario "-t láttam, és sajnos egyik sem releváns, mivel: A Statusicon csak a bal oldalt jelenít meg sprit...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Random item drop
Elküldve: 2022.01.15. 10:11 

Helló, nekem működött a te változatoddal, szerintem ezeket megpróbálhatnád: Csinálsz egy stockot, ami készít neked egy beampoint-ot a halottnál, illetve egy üzenettel kiíratod az originjét, amit többször eljátszol a kódrész végéig Megnézheted ezzel a kóddal (benne van a stock is): new g_dot; public ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
Elküldve: 2022.02.10. 18:55 

Növeled 10048 ra Query[512]; ----> Query[10048]; Üdv! Én csak okulni jöttem, miért pont 10048 -ra? Engem ez érdekel , hogy fontos az az érték ? Vagy lehet más is a lényeg, hogy növelni ? Ha belegondolsz, 1 változóban 1 betűt tudsz tárolni pl. new a = 'A' 2-ben 2-t: pl. new a[2] a[0] = 'A' a[1] = 'B...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2022.02.23. 20:25 

Nyilván azért mert az a közönség már régóta ki van alakulva és nincsen tele baszva mindenféle pluginnal móddal van rajta egy adott játék menet és az megy évek óta ezt szeretik a játékosok ha a szerveren nincs minden nap minden szar változtatva. Te közönségnek hívod őket? Wow. Relatíve egy része az,...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer(XP mód)
Elküldve: 2022.02.27. 08:11 

Használj 1.9-es fordítót / amxx modult a szerveren.

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer(XP mód)
Elküldve: 2022.02.26. 22:16 

Elv működnie kéne, de ha valami probléma van majd írd meg:

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
Elküldve: 2022.03.03. 15:27 

Szerintem az "Update(id)" túl sokmindent akar csinálni ahhoz hogy hamarabb menjen le mint a sok nullázás, esetleg próbáld meg ezzel:

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Fegyverváltás
Elküldve: 2022.03.20. 20:20 

Az o és n flagek mit reprezentálnak? Tudtommal register_event-nél olyanok nincsenek. CurWeapon-nál általában a b (kliens) és e (élő player) flageket szokták használni (akár még az f-et is ha használsz botokat), ezért nem jó szerintem. De egyébként szimpla skin cserére amúgy sem a legjobb ez az event...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Sql mentés (többszörös mentés)
Elküldve: 2022.03.21. 19:46 

Hamarabb hívod meg a Load(id)-t és indítasz rá query-t mint hogy adnál értéket a name[id]-nek, ezért mindig újat fog csinálni

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Kill
Elküldve: 2022.06.07. 14:32 

#include <amxmodx> public plugin_init(){ register_plugin("Kör végi leölés", "1.0.0", "DexoN") register_event("SendAudio", "@KillT", "a", "2&%!MRAD_ctwin") register_event("SendAudio", "@KillCt", "a&quo...
Oldal: 4 / 6 [ 53 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole