hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső
64 találat

Szerző Üzenet

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Playerek szintén zölden írtan
Elküldve: 2021.03.29. 17:11 

^x01 - alap szín. Ez nem feltétlen sárga. Ha a játékosnak zöldre van állítva, akkor zöld lesz. ^x03 - Csapat szín. Éppen melyik csapatban vagy, piros / kék ^x04 - Zöld szín. formatex(chat, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: ^x04%s: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint],prefiszem[id], Name, message&...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Playerek szintén zölden írtak
Elküldve: 2021.03.30. 20:52 

zöld[Elismert] csapatszín[jampivagyok prefix]sárga: zöldChaoS*: sárga<üzenet>

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Playerek szintén zölden írtak
Elküldve: 2021.03.30. 17:36 

Ezt miből következtetted ki?

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: client_print szinezés
Elküldve: 2021.05.22. 12:34 

Sziasztok! Ezt a rész hogyan tudnám színezni? client_print ( Player, print_chat, "Ölés hangokat %s.", g_bDisabled [ Player ] ? "Bekapcsoltad" : "Kikapcsoltad" ); Szia, client_print_color(Player, print_team_default, "^4 Zöld vagyok, ^3 Csapatszin(ké...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2021.05.23. 11:54 

new iMasodperc, iPerc, iOra, Nev[32]; get_user_name(Target, Nev, 31); iMasodperc = Masodpercek[Target] + get_user_time(Target); iPerc = iMasodperc / 60; iOra = iPerc / 60; iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60; iPerc = iPerc - iOra * 60; set_hudmessage(7, 254, 158, 0.01, 0.15, 0,...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2021.05.21. 20:33 

Üdv, Újraírtam a mentést, de hibába ütköztem, ezeket a hibákat dobja a szerver :) & a SQL táblát se hozza létre! Köszönöm előre is :) Szia, stack errornal new helyett staticot használj azt hiszem, a tábla letrehozasanal meg 2x szerepel a sima Oles, plusz az updatenal is elején végén van, pedig ...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

Elküldve: 2021.06.27. 15:04 

bool:Beirtprefix[33], ez nem is kell !? A kódrészt tekintve ez csak esztétikai szempontból számít, de ha arra szeretnél figyelmet fordítani, akkor nem árt ezzel dolgozni, egyszerűbb mint lekéregetni mindig a prefixet, hogy nagyobb-e a karakterszám mint 0 (vagy amennyi a minimum). Pl.: if(Beirtprefi...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: skinek nem maradnak meg (kérdés)
Elküldve: 2021.07.11. 11:08 

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hogy a -----> iLoadedSkins elvileg ez felel érte hogy megmaradjon az aktivált skin? Szia, Nem, az iActiveSkin[x][id]-ben tárolod a fegyvertípushoz kiválasztott skin számát. A loadedskin az azért kell, hogy ne kelljen számolgatni hány skint raktál fel, vagyis azt a szám...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: Aktivált skinek
Elküldve: 2021.07.09. 05:34 

Üdv! Szeretnék segítséget kapni hogy a meglévő aktivált skin miért nem marad meg a következő pályán? Szia, mert azok nincsenek lementve, megcsinálom amint lesz rá időm. Kicsit késve, de tessék :lol: (teszteltem nekem mentett rendesen és be is töltött): #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include...

 Ugrás a Fórumra   Ugrás a témára

 Hozzászólás témája: Re: bugolnak a fegyver skinek
Elküldve: 2021.07.18. 15:31 

Helló, 62. sor: "KNIFE | Damascus Steel" "models/darkdszerver/knife/v_knife_damascus_steel.mdl" 80" "KNIFE" -> "KNIFE | Damascus Steel" "models/darkdszerver/knife/v_knife_damascus_steel.mdl" "80" "KNIFE" Nem sok infónk van, ú...
Oldal: 4 / 7 [ 64 találat ]



Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole