Szerző |
Üzenet |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
theglorious |
Elküldve:2020.12.21. 15:54
|
|
|
Nem tudom mennyire aktuális még, de tessék. public sayhook(id) { new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192]; read_args(message, 191); remove_quotes(message); formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " "); if (message[0] ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Papi |
Elküldve:2022.02.20. 08:26
|
|
|
Tisztelt Csoport Tagok! Szeretnék segítséget kérni a Rehlds & Rate settingsben, hogy kinek hogy van beállítva! // Rate Beallitasok // sv_unlag "1" sv_maxunlag "0.5" sv_unlagsamples "1" sv_minrate "25000" sv_maxrate "100000" sv_minupdaterate &quo... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DexoN |
Elküldve:2022.03.03. 15:27
|
|
|
Szerintem az "Update(id)" túl sokmindent akar csinálni ahhoz hogy hamarabb menjen le mint a sok nullázás, esetleg próbáld meg ezzel: |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
8mTNNe |
Elküldve:2022.03.09. 18:36
|
|
|
Szia. Amit biztosan látok a forráskód alapján: new steamid[32][33]; --> new steamid[33]; (Nem ez okozza a hibát, csak szúrta a szemem) Aztán ebben a részben is le van kérve az user steam id-je: public Update(id) { static Query[10048] new Len new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31&... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Pika |
Elküldve:2022.05.22. 13:31
|
|
|
Google fordító, nem is annyira rossz. [hu] MAPM_VOTE_WILL_BEGIN = A szavazás a következő fordulóban kezdődik. MAPM_CANCEL_VOTE = %s^1 visszavonta a szavazást. MAPM_TIME_TO_END = A térkép végéig balra MAPM_TIMELEFT_OR = vagy MAPM_NO_TIMELIMIT = A térképnek nincs időkorlátja. MAPM_THETIME = Jelenlegi ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
Papi |
Elküldve:2022.05.22. 13:05
|
|
|
Nem ugyanaz, de sokra már kaptál választ. A maradékot küld el, ha van hiányzó, nem néztem át teljesen. Khm lusta geci https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=31&t=31216 MAPM_NOM_NOT_AVAILABLE_MAP = ez a pálya nem javasolható MAPM_NOM_CANT_NOM = Nem javasolhatsz több pályát MAPM_NOM_CANT_NOM2 = Minden ... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
DeteCT0R |
Elküldve:2022.06.04. 21:17
|
|
|
111 - hibakod azt jelenti hogy mysql szerver elutasitotta a kapcsolatot. (Nem rossz felhasznalo miatt hanem csatlakozasi cim (mysql.srkhost.eu) nem tetszik neki)) Ergo probald a kovetkezo opciokat: localhost 127.0.0.1 (ezek a cimek csak akkor mukodnek ha a mysql szerver es a jatekszerver egy gepen f... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
8mTNNe |
Elküldve:2022.06.15. 21:02
|
|
|
Igen  kb 2022.06.31 el küldöm ide.  Ne idegeskedj addig is  |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
~Shediboii |
Elküldve:2022.08.12. 21:33
|
|
|
Egy 1.6 sql query 512 - vagy 1024 lehet, pontosat nem tudok, amit még le is tud kezelni a szerver. Mivel rengeteg adatot mozgatsz, ezért megterhelődik az adatbázis, ergó lassabb a betöltés, ilyenkor ha disconnect érvényesül, akkor megtörtént a mentés. Egyszerű, egy változó, ami csak akkor lesz 1 ami... |
|
 |
Ugrás a Fórumra Ugrás a témára |
The Peace |
Elküldve:2022.09.18. 10:30
|
|
|
Az pl egy jó megoldás amit írtak, de ez a set_taskos frissítés elavult és túlkomplikált, egyszerűbb lenne spawnnál frissíteni a táblát, játékos szerint. De ha debugolnál sem lenne rossz, azaz chatre iratsz ki dolgokat, meglesni, hogy belefut e az adott publicba, vagy publicon belüli részbe a "... |
|
 |
|