hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.11.07. 02:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső

Megköszönési toplista


Oldal: 961 / 1192

Hozzászólások értékelése


Népszerűség Megköszönték neki Szerző Hozzászólás
Népszerűség: 2.27%   1 dj.paraszt Hozzászólás2019.03.08. 12:14 Re: No scope kiíró Plugin
Hali! Kicsit furának találtam kérésedet, viszont elkezdtem tervezgetni. Olyan rendszert alakítottam ki, ami megjutalmaz ha "No Scope" vagy "No Scope Head Shot" -al okozól halált az ellenfeleknek. No Scope -> $500-t ad (Állítható az összeg nagysága) NS HS -> Jutalomat ad (Menüből...
Népszerűség: 2.27%   1 aarpi. Hozzászólás2019.03.08. 17:21 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...)
Amit yeryy küldött a szintrendszerhez én inkább ezt ajánlanám: #include <amxmodx> new g_xp[33], g_szint[33] new cvar_szukseges_xp, cvar_xpmin, cvar_xpmax public plugin_init() { register_plugin("","","") cvar_szukseges_xp = register_cvar("szukseges_xp", "2...
Népszerűség: 2.27%   1 regener Hozzászólás2018.11.05. 11:48 Re: Include HIBA
Az csak egy figyelmeztetés. A "disconnected" abban különbözik a "disconnect"-től hogy az akkoris lefut ha csatlakozás közben megszakítja a kapcsolatot a felhasználó, viszont akkor szerintem semmi értelme lefuttatni rajta bármi kódot is, mivel nem volt jelen hogy változzon bármi i...
Népszerűség: 2.27%   1 regener Hozzászólás2018.11.04. 12:52 Re: Include HIBA
A moneysys.inc hiányzik, nem találtam neten sehol így átírtam cstrike.inc féle pénzkezelésre, a dhudmessage végén volt egy feles paraméter ami már nem kellett és volt néhány funkció amiben megszakításnál vissza adott értéket de amúgy nem és sírt miatta. Most lefordul, hogy működik-e az meg csak a ké...
Népszerűség: 2.27%   1 Pika Hozzászólás2019.03.05. 12:24 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...)
Létező de hol? Ha egy szerver rendszerét akarod elérni akkor a tulajdonosnál kell érdeklődni. Tessék a segítség: Sapka plugin: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24683 Egy véletlenszerű szintrendszer: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=15137 Objektumban nem tudok segíteni. A menüd el...
Népszerűség: 2.27%   1 aarpi. Hozzászólás2019.07.02. 23:25 Re: Külön Steamidre fegyver skin
Sziasztok valaki készítene nekem egy olyan plugint hogy Steamid re tudjak 1 adott személynek adni fegyver modellt? Köszönöm!! (NEM PLAYER MODEL!!!) Helló, skinek.ini fájlban tudsz hozzáadni játékost: "steamid" "skinelérési útja" "fegyver" A fegyver lehet 4 fajta: 0 - k...
Népszerűség: 2.27%   1 aarpi. Hozzászólás2019.07.03. 21:49 Re: Külön Steamidre fegyver skin
Richard11 írta:
köszönöm Árpinak!
ő segített nekem és jó lett.!
Megoldás:
csak 1 Steamidre lehet adni skint.

Megoldás:
A skinek.iniben az első sor-t nem kedvelte a plugin** :d
Népszerűség: 2.27%   1 aarpi. Hozzászólás2019.07.05. 00:46 Re: Időpont kijelzése
Helló! Hogyan tudnám az megoldni, hogy pl a mai dátumhoz hozzá adok 7 napot és azt jelezze? pl. new time[64] get_time("%Y.%m.%d - %H:%M:%S", time, charsmax(time)) és ezt át kéne ugy alakítani, hogy kiírja azt, hogy pl. a viped lejár ekkor: xy new time = get_systime()+604800 // 7 nap másod...
Népszerűség: 2.27%   1 Pika Hozzászólás2019.07.02. 17:25 Re: Random jelszó generátor
For ciklussal lefuttatod majd kiiratod: random_num('A', 'Z'); Elnézted a fórumot, de amúgy minden világos így szerintem már sikerült is neki. Ez csinál egy random jelszót a szerverre, és konzolban írja ki neked. Át kell alakítanod ha birod, de kiindulásnak szerintem elég, ha megfigyeled a függvénye...
Népszerűség: 2.27%   1 regener Hozzászólás2019.07.13. 23:25 Re: világító modell

Code: Egész kijelölése

// a funkcióba ahol létrehozza az entity-t
set_pev(ent,pev_renderfx,kRenderFxGlowShell)
// R G B
set_pev(ent,pev_rendercolor,Float:{100.0,100.0,255.0})
Népszerűség: 2.27%   1 theglorious Hozzászólás2019.07.13. 22:33 Re: világító modell
jocikahehe írta:
hogyan tudnám azt megoldani, hogy ha spawnol a földre pl. egy láda modell, akkor az világítson? vagy ilyen pajzs féleség legyen körülötte?

Pl így: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14117
Népszerűség: 2.27%   1 ultraibolya Hozzászólás2019.08.01. 07:46 Re: SQL Mentés gond
Ilyen velem is volt. Írja hogy a syntax error,azaz valami speciális karakter hiányzik. Nézd át újra a mentésed,vagy másold be ide. Pl: nem where “steamid” Hanem where steamid Hiányzik valamilyen karakter. ‘ “ Észrevettem azt is,hogy ez verziótól is függ. Hiába csináltam akármit is,nem szúrta be az a...
Népszerűség: 2.27%   1 Supra Hozzászólás2019.03.11. 21:42 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...)
Sziasztok! A végén csak összejön valami :) Szintrendszer elengedhetetlen egy játékba, akárhol akármit játszom, mindenhol ott van! Ideje, hogy jobban specializálódjak a helyzethez. Yeri ha gondolod dolgozhatunk 1 közös projekten. De elég keveset vagyok aktív. Ha érdekel a dolog, akkor adok FB elérhe...
Népszerűség: 2.27%   1 regener Hozzászólás2019.07.11. 22:51 Re: csak a gyilkos tudja felvenni
Túl fáradt vagyok hozzá, de valami ilyesmi kell neked: public plugin_init() RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "fw_TouchTarget"); // .... funkcióid amiket írtál .... public fw_TouchTarget(ent, id) { if (!pev_valid(ent) || !(1 <= id <= MA...
Népszerűség: 2.27%   1 JohanCorn Hozzászólás2019.08.01. 12:56 Re: SQL Mentés gond
Ugyebár minden nyelvnek megvan a maga szerkezete. Jelen esetben kötött a megfelelő felépítés MySQL-ben. Ezzel kapcsolatban kicsit utána kellene nézned, hogy mit miért hogyan kell kihelyezned a parancssorban. Ha nem megy, vagy egyszerűen csak nem látod a hibát, mert ugye ilyen is előfordult nyugodtan...
Népszerűség: 2.27%   1 JohanCorn Hozzászólás2019.08.01. 21:57 Re: SQL Mentés gond
Akkor írasd ki valahova a küldésre szánt parancsot (szQuery) amikor küldeni akarja. Majd ha beleírta a logba másold be PHPMyAdminba és ki fogja írni, hogy pontosan mi a baja.

Code: Egész kijelölése

log_to_file("log.log", szQuery);
Népszerűség: 2.27%   1 JohanCorn Hozzászólás2019.08.01. 22:51 Re: SQL Mentés gond
Így most tuti az a baj, hogy a WHERE előtt áll egy vessző.
Népszerűség: 2.27%   1 norbee.16 Hozzászólás2019.08.07. 20:08 Re: Langba írás hiba.
Code:
formatex(sz, charsmax(sz), "%L", id, "MENU_VIPVASARLAS")


Aztán pedig színezed langban.

Code:
MENU_VIPVASARLAS = \r<<eb@>> Zombie Plague^n\yVIP Vásárlás Menü:
MENU_VIPVASARLAS = \r<<eb@>> Zombie Plague^n\yVIP Purchase Menu:
Népszerűség: 2.27%   1 regener Hozzászólás2019.08.23. 16:38 Re: Perc játékosok
Próbáld ki így, a sima get_user_team helyett most a cstrike-os van benne. public TaskMinute() { new id for(id=1; id<=g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) continue p_minutes[id]++ switch(p_minutes[id]...
Népszerűség: 2.27%   1 JohanCorn Hozzászólás2019.08.24. 17:40 Re: Ha megvan az adott idő változzon a menü.
Itt egy jó példa.

Code: Egész kijelölése

if(Percadata[id] < 5 ) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Játsz a szerveren 5 percet! [még %d Perc]", 5 - Percadata[id]);
else formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Teljesítve!");
Népszerűség: 2.27%   1 JohanCorn Hozzászólás2019.08.01. 20:32 Re: SQL Mentés gond
2000 karakter talán kevés a teljes MySQL Scripthez. Ha nem elég nagy a változó mérete a túlnyomó részt szimplán levágja. Pld ha van egy változód ami definiálva, mint new szoveg[4]; és te ebbe beletennél mondjuk egy "Hello!" szöveget, majd a későbbiekben érdekelne a szoveg értéke az csak an...
Népszerűség: 2.27%   1 BeepBeep Hozzászólás2019.08.25. 20:59 Re: Steames játékosok menüből
ultraibolya írta:


Akkor mégis működik az a fajta megoldás. Ennek nagyon örülök. :)

8mTNNe írta:
Imádlak titeket <3
köcönöm cépen!


Örülök, hogy meg lett a válasz.
Népszerűség: 2.27%   1 ultraibolya Hozzászólás2019.08.28. 18:01 Re: Ha megvan az adott idő változzon a menü.
Hát próbáld meg:

Code: Egész kijelölése

menu_setprop(menu_id, MPROP_PERPAGE, 3);
Népszerűség: 2.27%   1 8mTNNe Hozzászólás2019.08.29. 20:09 Re: Legtöbb pont parancsra
#include <amxmodx> #include <colorchat> new Pontok[33] new const PR2[] = "nev"; public Legt_Pont() { new iBestPlayer = get_best_player(); new szName[32]; get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName)); ColorChat(0, GREEN, "%s Jelenleg %s veze...
Népszerűség: 2.27%   1 ultraibolya Hozzászólás2019.08.29. 19:13 Re: Legtöbb pont parancsra
A Legt_Pont függvény végéből vedd ki a forciklust. (For(new i.....) nem kell.
Népszerűség: 2.27%   1 lugen111 Hozzászólás2019.12.15. 17:15 Re: advanced mute (Nem némít sem chatet sem mikrofont)
krisz52 írta:
inc fáljt kérhetek?
Népszerűség: 2.27%   1 aarpi. Hozzászólás2019.10.02. 19:50 Re: Bunnyhop vote
Remélem ez megfelel. Telefonról csináltam az is lehet nem fog működni valamelyik része ha így van majd írd le mi és kijavítom:p online compiler le fordította de tesztelni már nincs lehetőségem sajnos:c #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ON...
Népszerűség: 2.27%   1 ultraibolya Hozzászólás2019.10.02. 18:52 Re: Bunnyhop vote
Nem.

Ő azt akarta hogy map elején (első kör,vagy játékmenet újraindulásánál) egy szavazó menü,hogy legyen-e bh vagy sem.
És ez mindenkire vonatkozik,nem csak személyre,ahogy te is csináltad.
Népszerűség: 2.27%   1 ultraibolya Hozzászólás2019.11.21. 11:40 Re: Menü (Létrehozása)
menu_setprop ( Menu, MPROP_PERPAGE, 8

8 helyett amit akarsz
Népszerűség: 2.27%   1 Pika Hozzászólás2019.12.07. 17:14 Re: OnlyD2 Skinek + Pontrendszer (egyszerű)
Hát én konkrétan erre a válaszra sem voltam kíváncsi, dedós szint. Látod, hogy kuka de azért oda szúrsz gyorsba neki teljesen felesleges, nem kell oda ugatni. :D





8mTNNe írta:
hagy most ideges vagyok te nem?

Oldal: 961 / 1192 OldalElőző1319320321322323398Következő
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole