Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég
A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.
Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján
| Oldal: 961 / 1192 |
| Népszerűség | Megköszönték neki | Szerző | Hozzászólás |
|---|---|---|---|
| Népszerűség: 2.27% | 1 | dj.paraszt | Hozzászólás2019.03.08. 12:14 Re: No scope kiíró Plugin Hali! Kicsit furának találtam kérésedet, viszont elkezdtem tervezgetni. Olyan rendszert alakítottam ki, ami megjutalmaz ha "No Scope" vagy "No Scope Head Shot" -al okozól halált az ellenfeleknek. No Scope -> $500-t ad (Állítható az összeg nagysága) NS HS -> Jutalomat ad (Menüből... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | aarpi. | Hozzászólás2019.03.08. 17:21 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...) Amit yeryy küldött a szintrendszerhez én inkább ezt ajánlanám: #include <amxmodx> new g_xp[33], g_szint[33] new cvar_szukseges_xp, cvar_xpmin, cvar_xpmax public plugin_init() { register_plugin("","","") cvar_szukseges_xp = register_cvar("szukseges_xp", "2... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | regener | Hozzászólás2018.11.05. 11:48 Re: Include HIBA Az csak egy figyelmeztetés. A "disconnected" abban különbözik a "disconnect"-től hogy az akkoris lefut ha csatlakozás közben megszakítja a kapcsolatot a felhasználó, viszont akkor szerintem semmi értelme lefuttatni rajta bármi kódot is, mivel nem volt jelen hogy változzon bármi i... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | regener | Hozzászólás2018.11.04. 12:52 Re: Include HIBA A moneysys.inc hiányzik, nem találtam neten sehol így átírtam cstrike.inc féle pénzkezelésre, a dhudmessage végén volt egy feles paraméter ami már nem kellett és volt néhány funkció amiben megszakításnál vissza adott értéket de amúgy nem és sírt miatta. Most lefordul, hogy működik-e az meg csak a ké... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | Pika | Hozzászólás2019.03.05. 12:24 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...) Létező de hol? Ha egy szerver rendszerét akarod elérni akkor a tulajdonosnál kell érdeklődni. Tessék a segítség: Sapka plugin: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24683 Egy véletlenszerű szintrendszer: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=15137 Objektumban nem tudok segíteni. A menüd el... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | aarpi. | Hozzászólás2019.07.02. 23:25 Re: Külön Steamidre fegyver skin Sziasztok valaki készítene nekem egy olyan plugint hogy Steamid re tudjak 1 adott személynek adni fegyver modellt? Köszönöm!! (NEM PLAYER MODEL!!!) Helló, skinek.ini fájlban tudsz hozzáadni játékost: "steamid" "skinelérési útja" "fegyver" A fegyver lehet 4 fajta: 0 - k... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | aarpi. | Hozzászólás2019.07.03. 21:49 Re: Külön Steamidre fegyver skin Richard11 írta: köszönöm Árpinak! ő segített nekem és jó lett.! Megoldás: csak 1 Steamidre lehet adni skint. Megoldás: A skinek.iniben az első sor-t nem kedvelte a plugin** :d |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | aarpi. | Hozzászólás2019.07.05. 00:46 Re: Időpont kijelzése Helló! Hogyan tudnám az megoldni, hogy pl a mai dátumhoz hozzá adok 7 napot és azt jelezze? pl. new time[64] get_time("%Y.%m.%d - %H:%M:%S", time, charsmax(time)) és ezt át kéne ugy alakítani, hogy kiírja azt, hogy pl. a viped lejár ekkor: xy new time = get_systime()+604800 // 7 nap másod... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | Pika | Hozzászólás2019.07.02. 17:25 Re: Random jelszó generátor For ciklussal lefuttatod majd kiiratod: random_num('A', 'Z'); Elnézted a fórumot, de amúgy minden világos így szerintem már sikerült is neki. Ez csinál egy random jelszót a szerverre, és konzolban írja ki neked. Át kell alakítanod ha birod, de kiindulásnak szerintem elég, ha megfigyeled a függvénye... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | regener | Hozzászólás2019.07.13. 23:25 Re: világító modell Code: Egész kijelölése // a funkcióba ahol létrehozza az entity-t |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | theglorious | Hozzászólás2019.07.13. 22:33 Re: világító modell jocikahehe írta: hogyan tudnám azt megoldani, hogy ha spawnol a földre pl. egy láda modell, akkor az világítson? vagy ilyen pajzs féleség legyen körülötte? Pl így: https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14117 |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | ultraibolya | Hozzászólás2019.08.01. 07:46 Re: SQL Mentés gond Ilyen velem is volt. Írja hogy a syntax error,azaz valami speciális karakter hiányzik. Nézd át újra a mentésed,vagy másold be ide. Pl: nem where “steamid” Hanem where steamid Hiányzik valamilyen karakter. ‘ “ Észrevettem azt is,hogy ez verziótól is függ. Hiába csináltam akármit is,nem szúrta be az a... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | Supra | Hozzászólás2019.03.11. 21:42 Re: Szintrendszer, Gyűjtés mód (LVL/XP/Point/Coin...) Sziasztok! A végén csak összejön valami :) Szintrendszer elengedhetetlen egy játékba, akárhol akármit játszom, mindenhol ott van! Ideje, hogy jobban specializálódjak a helyzethez. Yeri ha gondolod dolgozhatunk 1 közös projekten. De elég keveset vagyok aktív. Ha érdekel a dolog, akkor adok FB elérhe... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | regener | Hozzászólás2019.07.11. 22:51 Re: csak a gyilkos tudja felvenni Túl fáradt vagyok hozzá, de valami ilyesmi kell neked: public plugin_init() RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "fw_TouchTarget"); // .... funkcióid amiket írtál .... public fw_TouchTarget(ent, id) { if (!pev_valid(ent) || !(1 <= id <= MA... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2019.08.01. 12:56 Re: SQL Mentés gond Ugyebár minden nyelvnek megvan a maga szerkezete. Jelen esetben kötött a megfelelő felépítés MySQL-ben. Ezzel kapcsolatban kicsit utána kellene nézned, hogy mit miért hogyan kell kihelyezned a parancssorban. Ha nem megy, vagy egyszerűen csak nem látod a hibát, mert ugye ilyen is előfordult nyugodtan... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2019.08.01. 21:57 Re: SQL Mentés gond Akkor írasd ki valahova a küldésre szánt parancsot (szQuery) amikor küldeni akarja. Majd ha beleírta a logba másold be PHPMyAdminba és ki fogja írni, hogy pontosan mi a baja. Code: Egész kijelölése log_to_file("log.log", szQuery); |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2019.08.01. 22:51 Re: SQL Mentés gond Így most tuti az a baj, hogy a WHERE előtt áll egy vessző. |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | norbee.16 | Hozzászólás2019.08.07. 20:08 Re: Langba írás hiba. Code: formatex(sz, charsmax(sz), "%L", id, "MENU_VIPVASARLAS") Aztán pedig színezed langban. Code: MENU_VIPVASARLAS = \r<<eb@>> Zombie Plague^n\yVIP Vásárlás Menü: |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | regener | Hozzászólás2019.08.23. 16:38 Re: Perc játékosok Próbáld ki így, a sima get_user_team helyett most a cstrike-os van benne. public TaskMinute() { new id for(id=1; id<=g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) continue p_minutes[id]++ switch(p_minutes[id]... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2019.08.24. 17:40 Re: Ha megvan az adott idő változzon a menü. Itt egy jó példa. Code: Egész kijelölése if(Percadata[id] < 5 ) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "Játsz a szerveren 5 percet! [még %d Perc]", 5 - Percadata[id]); |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2019.08.01. 20:32 Re: SQL Mentés gond 2000 karakter talán kevés a teljes MySQL Scripthez. Ha nem elég nagy a változó mérete a túlnyomó részt szimplán levágja. Pld ha van egy változód ami definiálva, mint new szoveg[4]; és te ebbe beletennél mondjuk egy "Hello!" szöveget, majd a későbbiekben érdekelne a szoveg értéke az csak an... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | BeepBeep | Hozzászólás2019.08.25. 20:59 Re: Steames játékosok menüből ultraibolya írta: Khm http://amxxmodx.ru/poleznye_funkcii/490-is_user_steam-funkciya-prvoeryaet-steam-igrok-ili-net.html Akkor mégis működik az a fajta megoldás. Ennek nagyon örülök. 8mTNNe írta: Imádlak titeket <3 köcönöm cépen! Örülök, hogy meg lett a válasz. |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | ultraibolya | Hozzászólás2019.08.28. 18:01 Re: Ha megvan az adott idő változzon a menü. Hát próbáld meg: Code: Egész kijelölése menu_setprop(menu_id, MPROP_PERPAGE, 3); |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | 8mTNNe | Hozzászólás2019.08.29. 20:09 Re: Legtöbb pont parancsra #include <amxmodx> #include <colorchat> new Pontok[33] new const PR2[] = "nev"; public Legt_Pont() { new iBestPlayer = get_best_player(); new szName[32]; get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName)); ColorChat(0, GREEN, "%s Jelenleg %s veze... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | ultraibolya | Hozzászólás2019.08.29. 19:13 Re: Legtöbb pont parancsra A Legt_Pont függvény végéből vedd ki a forciklust. (For(new i.....) nem kell. |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | lugen111 | Hozzászólás2019.12.15. 17:15 Re: advanced mute (Nem némít sem chatet sem mikrofont) krisz52 írta: inc fáljt kérhetek? |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | aarpi. | Hozzászólás2019.10.02. 19:50 Re: Bunnyhop vote Remélem ez megfelel. Telefonról csináltam az is lehet nem fog működni valamelyik része ha így van majd írd le mi és kijavítom:p online compiler le fordította de tesztelni már nincs lehetőségem sajnos:c #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ON... |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | ultraibolya | Hozzászólás2019.10.02. 18:52 Re: Bunnyhop vote Nem. Ő azt akarta hogy map elején (első kör,vagy játékmenet újraindulásánál) egy szavazó menü,hogy legyen-e bh vagy sem. És ez mindenkire vonatkozik,nem csak személyre,ahogy te is csináltad. |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | ultraibolya | Hozzászólás2019.11.21. 11:40 Re: Menü (Létrehozása) menu_setprop ( Menu, MPROP_PERPAGE, 8 8 helyett amit akarsz |
| Népszerűség: 2.27% | 1 | Pika | Hozzászólás2019.12.07. 17:14 Re: OnlyD2 Skinek + Pontrendszer (egyszerű) Hát én konkrétan erre a válaszra sem voltam kíváncsi, dedós szint. Látod, hogy kuka de azért oda szúrsz gyorsba neki teljesen felesleges, nem kell oda ugatni. 8mTNNe írta: hagy most ideges vagyok te nem? |
| Oldal: 961 / 1192 | OldalElőző1…319320321322323…398Következő |