Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég
A legtöbb felhasználó (2859 fő) 2025.07.16. 13:43-kor tartózkodott itt.
Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján
Oldal: 997 / 1191 |
Népszerűség | Megköszönték neki | Szerző | Hozzászólás |
---|---|---|---|
Népszerűség: 2.27% | 1 | Levii@Peace | Hozzászólás2016.02.04. 22:21 [VHE-TUT] Kezdő élet (HP) Kedves Fórumozó! A mai napon arról szeretnék VHE TUT-ot készíteni hogy hogyan érjük el azt hogy 1mapon mondjuk 35hp -val vagy 1hp -val kezdj. Először: Menjetek a bábúra [ Entity Tool ] http://kepfeltoltes.hu/thumb/160204/1._www.kepfeltoltes.hu_.png Másodszor: jobb oldalt az "Objects:"-nél ... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Anonymous1337 | Hozzászólás2014.03.01. 19:22 Re: BunnyHopp![]() Jóváhagyva. |
Népszerűség: 2.27% | 1 | SmaCk | Hozzászólás2016.09.08. 13:00 [CS:GO] Csatlakozó üzenet Leírás : Szimpla csatlakozó üzenet, kiírja a játékosok csatlakozását + lecsatlakozását - mellette, hogy melyik országból léptek fel/le. Cvarok : sm_connectmsg "1" - A felcsatlakozási üzenet bekapcsolása, 1 bekapcsolva, 0 kikapcsolva. sm_disconnectmsg "1" - A lecsatlakozási üzene... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | PikHácsúú# | Hozzászólás2016.03.03. 18:14 [TUT]Túsz lerakás + kimenekítési pont létrehozása! Sziasztok. Ebben a tutoriálban azt fogom megmutatni, hogy miképpen tehettek le túszokat, valamint túsz kimenekítési pontot. 1. Lépés Kiválasztjuk az ,,Enity Tool''-t, és jobb oldal kiválasztjuk az enity keresőböl, a(z), ,,hostage_enity''-t. 2. Lépés Szépen lepakoljuk a(z) túsz-okat, vagyis a ,,host... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | norbee.16 | Hozzászólás2019.09.21. 23:44 Re: Beszélgetések/Kérdések VHE-vel kapcsolatban Engem érdekel a terrain része. Láttam videókat,tutoriallokat vhe-vel (pontosabban GoldScr-el) foglalkozó fórumon,viszont érdekelne még milyen opciók vannak külső program illetve vhe-hez pluginok(?) nélkül. Szóval a vanilla vhe-vel,te pl hogy csinálsz terraint. Vertex húzogatással? Szerk.: Illetve a... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | imdawe | Hozzászólás2013.10.09. 10:30 Re: Egyszerű újraélesztés... A te kódód azért nem jó mivel az eventek általában "Pre" azaz előbb hívódnak meg mint hogy meg történne a tényleges esemény. Hogy élesztesz fel valakit ha még él? Tessék ez biztos működni fog: #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <basestock> #include <database> #include <cstri... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | stupid | Hozzászólás2014.03.01. 19:18 Re: BunnyHopp kiki írta: angol. javítva. (remélem xd) |
Népszerűség: 2.27% | 1 | kiki | Hozzászólás2014.03.01. 18:14 Re: BunnyHopp angol. |
Népszerűség: 2.27% | 1 | stupid | Hozzászólás2014.03.01. 18:03 BunnyHopp BunnyHop v1.0.1 Leírás: A Szerveren tudsz bhoppozni. ConVarok: bunnyhop_push "1.0" bunnyhop_height "1.0" *MAGYAROSÍTVA |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Badboy.killer | Hozzászólás2014.03.30. 11:59 Pályakonfig 1.2 Pályakonfig Plugin ------------------ A plugin kezeli a különböző pályakonfigurációs fájlok betöltését és eltávolítását. A konfig fájlokat a sourcemod/configs/maps mappába kell feltölteni, és formázni kell a következő állítás szerint: egy cvar egy sorba kerüljön. Minta a zip-ben. Folyamat: hozz létr... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | norbee.16 | Hozzászólás2013.09.01. 00:28 Re: Zombie mód (fontos) Tessék: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1950522 Ez 1 újabb verzió hozzá: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=111492 Az újabb verziót nehezebb configolni... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Badboy.killer | Hozzászólás2014.11.02. 11:45 Re: Plugin berakás & Admin készítés 1. Az smx-et fel kell másolni a plugins mappába, viszont nem kell beírni sehova mert a platform érzékeli. 2. a) A legegyszerűbb megadás a configs/admins_simple.ini fájlba beírni az adminokat. Minta: "STEAM_0:1:123456" "abc" "BBk" "abc" "jelszó" b) A ... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | oroszrulett | Hozzászólás2015.06.04. 20:46 Re: Segítség! Téma névre figyeljünk ha kérhetem. Nincs kivétel. Szerinted mi lenne jó a téma nevének? Mivel szerintem ez jellemzi legjobban azt amit szeretnék :) De ha valami gond van vele szívesen átnevezem :) Hátha többen is megnézik :) Szerintem erre: Eventscript pluginok, át írása SourceMod pluginokra. Legyé... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | norbivookcsa | Hozzászólás2016.12.03. 05:44 Csgo Modolás Stb Kezdés Segítség!!! Hali mindenkinek lenne 1 olyan problémám hogy feltettem linuxos vps re a steamcmd-t és feltelepítettem egy alap csgo szervert viszont leszedtem 1-2 oldalról hozzá crack et hogy áttudjam rakni non steamosra viszont amint beraktam a crack et már else akart indulni a szerver folyton ki crash-elt valam... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | norbivookcsa | Hozzászólás2016.12.03. 16:17 Re: Csgo Modolás Stb Kezdés Segítség!!! Ezt logolja a konzol Executing dedicated server config file Unknown command "mapcyclefile" Unknown command "net_maxfilesize" Unknown command "sv_rcon_minfailures" Unknown command "sv_rcon_maxfailures" Unknown command "sv_rcon_banpenalty" Unknown comm... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | jamil1986 | Hozzászólás2013.11.02. 19:02 Re: HudÜzenetek Hozzáteszem CSSben nem működik. |
Népszerűség: 2.27% | 1 | DeteCT0R | Hozzászólás2016.09.05. 18:54 Re: MySQL Ban Webfelület Jo alap ebbol barki kitud hozni valamit ( igen barki) Bar ha sok ban van lehet az oldalt lefogja terhelni ezert mondjuk aki akar rakhat maganak oldalakat(paginator) hogy minden betoltesnel ne irja ki ha mondjuk van 1000 ban. Persze lehet limitalni de hogy szebb legyen erdemes oldal valasztot rakni. |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Maxi | Hozzászólás2022.06.15. 20:20 [TUT] Args Sziasztok! Biztosan láttátok már, hogy egy parancs által meghívott függvénynél létrehozunk egy args megnevezésű második változót( kaptam még annó PÜ-t is ), most erről fogunk beszélni ugyanis elég fontosnak tartom néhány pluginnál. Egy parancs esetében megadhatunk további paramétereket, ez(ek) lenné... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | fuck604 | Hozzászólás2013.08.01. 08:29 Re: AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tö Metál ezt a részt: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]new proba[]="Hello" hogy tudom 32 elemű tömbe helyezni? Egy példa kód hogy mi is akarok,persze tudom hogy ez helytelen,csak így talán jobban megérted :) SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] edit: bárki segíthet ... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Vinnice | Hozzászólás2016.12.05. 21:28 Re: Csgo Modolás Stb Kezdés Segítség!!! Itt van a kutya elásva: [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed. ************************************************ * Unable to load Steam support library. * * This server will operate in LAN mode only. * ************************************************ Kiemelném: * This ... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | The Peace | Hozzászólás2017.03.06. 20:49 Re: Fegyver Vizsgál Üdv! Valaki tudna adni nekem egy Vizsgáló programot, amivel tudok készíteni? Pl: meg nyomom az f betűt és akkor meg vizsgálja a fegyvert. Előre is köszönöm! Jed's Half Life Model Viewer [Ott meg tudod nézni ha van] Animot csinálni: Milkshape3D (Egyszerű használat) Jed's Half Life Model Viewer igen.... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | JohanCorn | Hozzászólás2018.06.10. 20:29 Re: Autoexec Ez szerintem egy nagyon jó példa. #include <sourcemod> #define PL_VERSION "1.3" new Handle:cvarEnabled = INVALID_HANDLE; new Handle:cvarTime = INVALID_HANDLE; public const Plugin:myinfo = { name = "AutoRestart", author = "MikeJS", description = "Restarts servers on... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Metal | Hozzászólás2014.08.27. 12:34 Re: AmxModX Alapozó 00. - Bevezetés A nehézséget sose a nyelv adta. Ha igazán nehéz nyelvet akarsz megtanulni, akkor javaslom a Malbolge-ot ![]() http://hu.wikipedia.org/wiki/Malbolge |
Népszerűség: 2.27% | 1 | IrOn | Hozzászólás2013.06.10. 18:58 Re: bb_sm_Pele func_wall(Name --> üres) --> mozgatható func_wall(Name --> ignore) --> nem mozgatható func_wall(Name --> barrier) --> ajtó |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Vendég | Hozzászólás |
Népszerűség: 2.27% | 1 | VirTuaL ~` | Hozzászólás2012.09.09. 21:21 Banner eltüntetése Bemutatóteremből Nagyon csúnya szerintem így,ha valaki berak egy bannert a bemutatás végére,és az az aláírásába is benne van,az csúnya kicsit :D Lásd --> http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=83&t=5905 Szóval ha nem nehéz,és nem vesz sok időt igénybe,bemutatóterembe ne legyen aláírás. Like ha egyet értesz :D |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Anonymous1337 | Hozzászólás2018.06.11. 23:49 Re: Autoexec Tessék, csak neked :oops: :oops: viewtopic.php?f=48&t=29069 Amint elfogadják, már használhatod is. :P Üdv! hogyan lehet meg oldani hogy ne kelljen manuálisan csinálni hogy ezek a parancsok le fussanak, hanem mondjuk bizonyos idő után? mp_freezetime 0 mp_maxrounds 999 mp_respawn_immunitytime 0 mp... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | SourceMod | Hozzászólás2019.01.27. 05:13 Re: SpecBot Nos egy olyanra lennek kivancsi hogyan tudom megoldani hogy legalabb egy specbotot lasson a gametracker :D (Jelenleg GOTV fut a szerveren de GT nem latja es jo lenne ha latna) Nem egy nagy feladat. Látom régi tag vagy, ennek alapján menni fog. Leírom az instrukciót hozzá: - Ajánlott egy pragma semi... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Nexd | Hozzászólás2019.03.11. 19:47 Re: Kör végén minden item törlése játékostól Kör végén teljesen felesleges, mert akkor a játékmód cfg fájlja visszafogja adni a kör elején a fegyvereket. Ehelyett inkább player_spawnt hookolj (vagy itt ez a parancs: mp_equipment_reset_rounds 1 ) Ha mindenképp pluginnal akarod akkor: #include <smlib> public void OnPluginStart() { HookEvent(&quo... |
Népszerűség: 2.27% | 1 | Nexd | Hozzászólás2019.03.13. 21:56 Re: String használása PrintToChat-ben Azért nemjó egyikse mert %s-el szöveget tudsz kiiratni, ha számokat akarsz ahhoz %i kell Hameg a meggyilkolt játékosnak a nevét akarod akkor ahhoz nemelég a victim, mert azzal csak a megölt játékos ID-jét kapod meg Gondolom player_death eventben van ez szóval először: decl String:jatekosnev[128]; Ge... |
Oldal: 997 / 1191 | OldalElőző1…331332333334335…397Következő |