HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
  1. /* Soccerjam Passz Sprite*/
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Soccerjam Passz Cmd"
  8. #define AUTHOR "DeTecTOR"
  9. #define VERSION "0.0.1"
  10.  
  11. new MessageSay;
  12. new passzsprite;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. //Plugin Regisztrálása
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. //Kliens parancsok regisztrálása
  19. register_clcmd("say /passz", "passzcmd")
  20. register_clcmd("say_team /passz", "passzcmd")
  21. //Cvarok
  22. //Spawn event
  23. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1)
  24. //Asd nemtudom xD
  25. MessageSay = get_user_msgid ( "SayText" )
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. {
  30. passzsprite = precache_model("sprites/passz.spr")
  31. }
  32.  
  33. public passzcmd(id)
  34. {
  35. if(is_user_alive(id))
  36. {
  37. message_begin( MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY )
  38. write_byte( TE_PLAYERATTACHMENT )
  39. write_byte( id )
  40. write_coord( 45 )
  41. write_short( passzsprite );
  42. write_short( 20 ) //Ez durván 4-5 másdoperc!
  43. message_end( )
  44. }
  45. else if(!is_user_alive(id))
  46. {
  47. colored_print(id, "!gCsak az elok tudjak hasznalni ezt a parancsot");
  48. }
  49. }
  50.  
  51. public ujraeledes(id)
  52. {
  53. if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
  54. {
  55. colored_print(id, "!gA szerveren Soccerjam Passz Plugin Fut, ird be a chatbe hogy: /passz ");
  56. }
  57. }
  58.  
  59. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  60. {
  61. new sz_Message [ 191 ]
  62.  
  63. vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  64.  
  65. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" ) //Zöld
  66. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" ) //Csapatszín
  67. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" ) //Concolor értéke
  68.  
  69. new i_Players [ 32 ]
  70. new i_Count
  71.  
  72. i_Count = 1
  73.  
  74. if ( index )
  75. {
  76. i_Players [ 0 ] = index
  77. }
  78.  
  79. else
  80. {
  81. get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  82. }
  83.  
  84. new i_Number
  85.  
  86. for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  87. {
  88. if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  89. {
  90. message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  91. write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  92. write_string ( sz_Message )
  93. message_end ( )
  94. }
  95. }
  96. }