/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "HideNseeK Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Bilal"
new Deagle;
new Awp;
new Scout;
new HeGrenade;
new FlashGrenade;
new Frostnade;
new Speed;
new Respawn;
new bool: HasSpeed[33]
new bool: RespawnUsed[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /shop", "CmdShop")
register_clcmd("say_team /shop", "CmdShop")
//event
register_event("CurWeapon", "CurrentSpeed", "be", "1=1")
//prices
Deagle = register_cvar("Deagle_cost", "7500");
Awp = register_cvar("Awp_cost", "16000");
Scout = register_cvar("Scout_cost", "2500");
HeGrenade = register_cvar("He_cost", "9000");
FlashGrenade = register_cvar("Flash_cost", "5000");
Frostnade = register_cvar("Frost_cost", "6500");
Speed = register_cvar("Speed_cost", "700");
Respawn = register_cvar("Respawn_cost", "16000");
}
public CmdShop(id)
{
new szText[555 char]
formatex(szText, charsmax(szText), "\\rHide\\yNseeK \\wShop^n\\rVerzió: \\d1.0")
new menu = menu_create(szText, "MainMenuHandler")
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Deagle))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dDeagle \\d(\\r1 \\dgolyó) \\y%d$", get_pcvar_num(Deagle))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Deagle \\d(\\r1 \\dgolyó) \\y%d$", get_pcvar_num(Deagle))
menu_additem(menu, szText, "1", 0)
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Awp))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dAWP \d(\\r1 \\dgolyó) \\y%d$", get_pcvar_num(Awp))
else formatex(szText, charsmax(szText), "AWP \\d(\\r1 \\dgolyó) \\y%d$", get_pcvar_num(Awp))
menu_additem(menu, szText, "2", 0)
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Scout))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dScout \\d(\\r0 \\dgolyó) \\y%d$", get_pcvar_num(Scout))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Scout \\d(\\r0 \\dgolyók) \\y%d$", get_pcvar_num(Scout))
menu_additem(menu, szText, "3", 0)
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(HeGrenade))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dHE Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(HeGrenade))
else formatex(szText, charsmax(szText), "HE Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(HeGrenade))
menu_additem(menu, szText, "4", 0)
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(FlashGrenade))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dFlash Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(FlashGrenade))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Flash Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(FlashGrenade))
menu_additem(menu, szText, "5", 0)
if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Frostnade))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dFagyasztó Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(Frostnade))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Fagyasztó Gránát \\y%d$", get_pcvar_num(Frostnade))
menu_additem(menu, szText, "6", 0)
if (HasSpeed[id] == true) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dGyors Sebesség \\d(\\rsegítségével)")
else if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Speed))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dGyors Sebesség \\d(\\r10 \\dmásodperc) \\y%d$", get_pcvar_num(Speed))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Gyors Sebesség \\d(\\r10 \\dmásodperc) \\y%d$", get_pcvar_num(Speed))
menu_additem(menu, szText, "7", 0)
if (RespawnUsed[id] == true) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dÚjraéledés \\d(\\rhasznált\\d)")
else if (!(cs_get_user_money(id) >= get_pcvar_num(Respawn))) formatex(szText, charsmax(szText), "\\dÚjraéledés \\d(\\r1 \\dPer map) \\y%d$", get_pcvar_num(Respawn))
else formatex(szText, charsmax(szText), "Újraéledés \\d(\\r1 \\dPer map) \\y%d$", get_pcvar_num(Respawn))
menu_additem(menu, szText, "8", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public MainMenuHandler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], name[64], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback)
new key = str_to_num(data)
switch (key)
{
case 1: CmdDeagle(id)
case 2: CmdAwp(id)
case 3: CmdScout(id)
case 4: CmdHeGrenade(id)
case 5: CmdFlashGrenade(id)
case 6: CmdFrostGrenade(id)
case 7: CmdSpeed(id)
case 8: CmdRespawn(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdDeagle(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(Deagle)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a fegyvert!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_deagle" ), 1)
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Te megvásároltad a ^4Deaglet^1 a^4 1^1 golyóval!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdAwp(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id);
new iPrice = get_pcvar_num(Awp);
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a fegyvert!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_awp" ), 1)
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Te megvásároltad a ^4AWPt^1 a^4 1^1 golyóval!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdScout(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(Scout)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_weapon_ammo(give_item(id, "weapon_scout" ), 0)
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Te megvásároltad a ^4Scoutot^1 a^4 0^1 golyóval!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdHeGrenade(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(HeGrenade)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Megvásároltad a ^4HE^1 gránátot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdFlashGrenade(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(FlashGrenade)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_flashbang")
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Megvásároltad a ^4FLASH^1 gránátot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdFrostGrenade(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(Frostnade)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE)
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Már ^4van^1 ilyen fegyvered!")
return PLUGIN_HANDLED
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Megvásároltad a ^4Fagyasztó^1 gránátot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdSpeed(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(Speed)
if (!(is_user_alive(id)))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
HasSpeed[id] = true
set_user_maxspeed(id, 325.0)
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
set_task(10.0, "RemoveSpeed", id)
ColorChat(id, GREEN, "^1Vásároltál ^4Sebességet^4 10^1 másodpercig")
return PLUGIN_HANDLED
}
public CmdRespawn(id)
{
new iMoney = cs_get_user_money(id)
new iPrice = get_pcvar_num(Respawn)
if (is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Életben kell lenned, ^4hogy^1 vásárolj!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (!(cs_get_user_money(id) >= iPrice))
{
ColorChat(id, GREEN, "^1Te engedélyezheted ^4magadnak^1 ezt a dolgot!")
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id, iMoney - iPrice)
ColorChat(id, GREEN, "^1Újraéledés lesz^4 5^1 másodperc múlva!")
set_task(5.0, "SetRespawn", id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public SetRespawn(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
RespawnUsed[id] = true
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
ColorChat(id, GREEN, "^1Te már ^4Újraéledtél^1 vigyázz!")
}
}
public RemoveSpeed(id)
{
if (HasSpeed[id] == true)
{
HasSpeed[id] = false
set_user_maxspeed(id, 250.0)
ColorChat(id, GREEN, "^1A sebességedet ^4eltávolították^1 most!")
}
}
public CurrentSpeed(id)
{
if (HasSpeed[id] == true && is_user_alive(id))
{
set_user_maxspeed(id, 325.0)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1043\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/