HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define ACCESS_HEGRENADE_1 (1<<0) // a
  7. #define ACCESS_FLASHBANG_2 (1<<1) // b
  8. #define ACCESS_SMOKEGRENADE_3 (1<<2) // c
  9.  
  10. new gCvarGrenades;
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13.  
  14. register_plugin( "Full Pack Grenades", "1.3", "Simple32" );
  15.  
  16. gCvarGrenades = register_cvar( "mode_grenades", "abc" );
  17.  
  18. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1 );
  19. }
  20.  
  21. public fwdPlayerSpawn( id ){
  22.  
  23. server_print("fwdPlayerSpawn(%d) called", id);
  24.  
  25. if( is_user_alive( id ) )
  26. {
  27. server_print("is_user_alive(%d): true", id);
  28. static szFlags[32];
  29.  
  30. get_pcvar_string(gCvarGrenades, szFlags, charsmax(szFlags));
  31. new iFlags = read_flags(szFlags);
  32.  
  33. server_print("mode_grenades: %s / %d", szFlags, iFlags);
  34.  
  35.  
  36. if(iFlags & ACCESS_HEGRENADE_1)
  37. {
  38. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3HE Gránátot!");
  39. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  40. }
  41.  
  42. if(iFlags & ACCESS_FLASHBANG_2)
  43. {
  44. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3FLASH Gránátot!");
  45. give_item(id, "weapon_flashbang");
  46. }
  47.  
  48. if(iFlags & ACCESS_SMOKEGRENADE_3)
  49. {
  50. ColorChat(id, NORMAL, "^4[FPG]^1 Te kaptál egy ^3SMOKE Gránátot!");
  51. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  52. }
  53. }
  54. else
  55. server_print("is_user_alive(%d): false", id);
  56. }
  57. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  58. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3081\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  59. */
  60.