// Hero Mode Plugin CS 1.6-hoz
// Ez a plugin minden kör elején véletlenszerűen kiválaszt egy játékost, aki Hero lesz, és extra HP-t, valamint sebzésnövelést kap, sebességnövekedés nélkül.
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define HERO_HEALTH 150
#define HERO_DAMAGE_MULTIPLIER 1.5
new g_HeroPlayer;
public plugin_init()
{
register_plugin("Hero Mode", "1.0", "Fluffy");
register_logevent("kor_kezdodik", 2, "1=Round_Start");
register_clcmd("say /hero", "show_hero");
}
public kor_kezdodik(id)
{
// Hero resetelése a kör elején
g_HeroPlayer = -1;
// Véletlenszerűen kiválasztott élő játékos Hero lesz
new jatekosok[32], szam;
get_players(jatekosok, szam, "a");
// Ha van élő játékos, kiválasztjuk a hőst
if(szam > 0)
{
g_HeroPlayer = jatekosok[random(szam)];
set_user_health(g_HeroPlayer, HERO_HEALTH);
// Színes chat üzenetek a hősnek és a többieknek
ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3Te vagy a Hero ebben a körben, ezért extra életerő, és sebzés jár neked!");
new nev[32];
get_user_name(g_HeroPlayer, nev, sizeof(nev));
ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3%s ^4lett a Hero ebben a körben!", nev);
}
}
public client_damage(tamado, aldozat, sebzes, fegyverindex, talalati_pont, csapatsebzes)
{
if(!is_user_connected(tamado) || !is_user_alive(tamado))
return sebzes;
if(tamado == g_HeroPlayer)
{
sebzes = floatround(sebzes * HERO_DAMAGE_MULTIPLIER);
}
return sebzes;
}
public show_hero(id)
{
if(g_HeroPlayer > 0 && is_user_connected(g_HeroPlayer))
{
new nev[32];
get_user_name(g_HeroPlayer, nev, sizeof(nev));
ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3A jelenlegi Hero: ^4%s", nev);
}
else
{
ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3Ebben a körben nincs Hero kiválasztva.");
}
}