HLMOD.HU Forrás Megtekintés - www.hlmod.hu
  1. // Hero Mode Plugin CS 1.6-hoz
  2. // Ez a plugin minden kör elején véletlenszerűen kiválaszt egy játékost, aki Hero lesz, és extra HP-t, valamint sebzésnövelést kap, sebességnövekedés nélkül.
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define HERO_HEALTH 150
  12. #define HERO_DAMAGE_MULTIPLIER 1.5
  13.  
  14. new g_HeroPlayer;
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin("Hero Mode", "1.0", "Fluffy");
  19. register_logevent("kor_kezdodik", 2, "1=Round_Start");
  20. register_clcmd("say /hero", "show_hero");
  21. }
  22.  
  23. public kor_kezdodik(id)
  24. {
  25. // Hero resetelése a kör elején
  26. g_HeroPlayer = -1;
  27.  
  28. // Véletlenszerűen kiválasztott élő játékos Hero lesz
  29. new jatekosok[32], szam;
  30. get_players(jatekosok, szam, "a");
  31.  
  32. // Ha van élő játékos, kiválasztjuk a hőst
  33. if(szam > 0)
  34. {
  35. g_HeroPlayer = jatekosok[random(szam)];
  36. set_user_health(g_HeroPlayer, HERO_HEALTH);
  37.  
  38. // Színes chat üzenetek a hősnek és a többieknek
  39. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3Te vagy a Hero ebben a körben, ezért extra életerő, és sebzés jár neked!");
  40. new nev[32];
  41. get_user_name(g_HeroPlayer, nev, sizeof(nev));
  42. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3%s ^4lett a Hero ebben a körben!", nev);
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public client_damage(tamado, aldozat, sebzes, fegyverindex, talalati_pont, csapatsebzes)
  47. {
  48. if(!is_user_connected(tamado) || !is_user_alive(tamado))
  49. return sebzes;
  50.  
  51. if(tamado == g_HeroPlayer)
  52. {
  53. sebzes = floatround(sebzes * HERO_DAMAGE_MULTIPLIER);
  54. }
  55.  
  56. return sebzes;
  57. }
  58.  
  59. public show_hero(id)
  60. {
  61. if(g_HeroPlayer > 0 && is_user_connected(g_HeroPlayer))
  62. {
  63. new nev[32];
  64. get_user_name(g_HeroPlayer, nev, sizeof(nev));
  65. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3A jelenlegi Hero: ^4%s", nev);
  66. }
  67. else
  68. {
  69. ColorChat(0, GREEN, "[Információ] ^3Ebben a körben nincs Hero kiválasztva.");
  70. }
  71. }