hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 01:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.24. 18:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Hello! Az lenne a bajom h a fegyvermenü nem engedi a wpt hiába van meg a 4v4 vagy fölötte és azt se irja ki hogy nála van a bomba!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  36. {
  37. strip_user_weapons(id);
  38. new menu = menu_create("\r[aRena.ciTy Only Dust2]\y FegyvermenĂĽ", "handler");
  39. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonként 2 ember-nek)", "3", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. strip_user_weapons(id);
  56.  
  57. give_item(id, "weapon_c4")
  58.  
  59. ColorChat(id, RED, "[ C4 ]^x04 Nálad van a Bomba !") ;
  60.  
  61. ColorChat(id, RED, "[ C4 ]^x04 Nálad van a Bomba !") ;
  62.  
  63. new menu = menu_create("\r[aRena.ciTy Only Dust2]\y FegyvermenĂĽ", "handler");
  64. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag.\y (Csapatonként 2 ember-nek)", "3", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag.", "5", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rGalil \yCsomag.", "7", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rSMG \yCsomag.", "8", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag.", "11", 0);
  75. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  76. menu_display(id, menu);
  77. }
  78. }
  79.  
  80. public handler(id, menu, item)
  81. {
  82. if( item == MENU_EXIT )
  83. {
  84. menu_destroy(menu);
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. new data[6], szName[64];
  88. new access, callback;
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  90. new key = str_to_num(data);
  91. switch(key)
  92. {
  93.  
  94. case 1:
  95. {
  96.  
  97. give_player_grenades(id);
  98. give_item(id, "weapon_knife");
  99. give_item(id, "weapon_deagle");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "weapon_m4a1");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  108. }
  109. case 2:
  110. {
  111.  
  112. give_player_grenades(id);
  113. give_item(id, "weapon_knife");
  114. give_item(id, "weapon_deagle");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "weapon_ak47");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  123. }
  124. case 3:
  125. {
  126. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  127. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  128. {
  129.  
  130. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  131. {
  132. if(gWPCT < 2)
  133. {
  134.  
  135. give_player_grenades(id);
  136. give_item(id, "weapon_knife");
  137. give_item(id, "weapon_awp");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  146. gWPCT++
  147. }
  148. else
  149. {
  150. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  151. fegyvermenu(id);
  152. }
  153. }
  154. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  155. {
  156. if(gWPTE < 2)
  157. {
  158.  
  159. give_player_grenades(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_awp");
  162. give_item(id, "weapon_deagle");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  170. gWPTE++
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  175. fegyvermenu(id);
  176. }
  177. }
  178. }
  179. else
  180. {
  181. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 így nem használhatod az AWP-t!")
  182. fegyvermenu(id)
  183. }
  184.  
  185. }
  186. case 4:
  187. {
  188.  
  189. give_player_grenades(id);
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "weapon_m249");
  196. give_item(id, "ammo_556natobox");
  197. give_item(id, "ammo_556natobox");
  198. give_item(id, "ammo_556natobox");
  199. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  200. }
  201. case 5:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae")
  210. give_item(id, "weapon_aug");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  215. }
  216. case 6:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_famas");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  230. }
  231. case 7:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_galil");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  245. }
  246. case 8:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  256. give_item(id, "ammo_9mm");
  257. give_item(id, "ammo_9mm");
  258. give_item(id, "ammo_9mm");
  259. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  260. }
  261. case 9:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_xm1014");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  275. }
  276. case 10:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_m3");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  290. }
  291. case 11:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_deagle");
  297. give_item(id, "ammo_50ae");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae")
  300. give_item(id, "weapon_scout");
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302. give_item(id, "ammo_762nato");
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304. ColorChat(id, BLUE, "[aRena.ciTy Only Dust2]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  305. }
  306. }
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309.  
  310. stock give_player_grenades(index)
  311. {
  312. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  313. give_item(index, "weapon_flashbang");
  314. give_item(index, "weapon_flashbang");
  315. give_item(index, "item_thighpack");
  316. give_item(index, "item_assaultsuit");
  317. }
  318. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  319. {
  320. new count = 1, players[32]
  321. static msg[191]
  322. vformat(msg, 190, input, 3)
  323.  
  324. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  325. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  326. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  327. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  328. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  329. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  330. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  331. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  332. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  333. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  334. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  335. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  336. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  337. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  338. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  339. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  340. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  341. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  342. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  343. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  344. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  345.  
  346. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  347. {
  348. for (new i = 0; i < count; i++)
  349. {
  350. if (is_user_connected(players[i]))
  351. {
  352. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  353. write_byte(players[i])
  354. write_string(msg)
  355. message_end()
  356. }
  357. }
  358. }
  359. return PLUGIN_HANDLED
  360. }
  361.  

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.24. 21:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Nem azt számolja hány V hány van hanem max 4 WP-t lehet venni. akkor is ha össz vissz 4 ember van fent és mind azt vesz.
de ha 5 ember akkor 4 tud venni 1 nem..

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.24. 22:45 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.04.16. 22:32
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Lehet én tudom rosszul, de ez mintha még is azt nézné
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(numct >= 4 && numt >= 4)

_________________
Ha segítettem: Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.25. 01:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Nexd írta:
Nem azt számolja hány V hány van hanem max 4 WP-t lehet venni. akkor is ha össz vissz 4 ember van fent és mind azt vesz.
de ha 5 ember akkor 4 tud venni 1 nem..

Hülyeség. 4v4 től engedi, és csapatonként 2 lehet.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.25. 05:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Épp ez a baj 4v4 fölött voltunk és 1db wpt se engedett.

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Buggos fegyomenü
HozzászólásElküldve: 2014.01.25. 09:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ha jól emlékszem ezt még én írtam bele akkor működött viszont utánaolvastam 1 picit
Idézet:
Figyelem! Az "e" flag mellé AJÁNLOTT az "a" flaget is használni, különben téves értékkel térhet vissza.


Próbáld meg így:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_players(players, numct, "ae", "CT")
  2. get_players(players, numt, "ae", "TERRORIST")


"a" flag: Halott játékosok kihagyása. Tehát ha van 4 élő játékos T be és CT be is akkor lehet wp-t választani.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole