Hello.Valaki tudna nekem csinálni egy rangrendszert?
Lényege:
10-szint van,ezt a 10 szintet öléssel lehetne elérni pl:100alatt BOT 100fölött-200ig KEzdo..stb 1000-ig
Szintekhez kapcsolódna egy külön dolog pl: minél több szintet lépsz annál több a hpd pl:2szinten vagy akkor van 120hpd(ugyebár 20-at kaptál +-ba)(Minden szint növekedésnél +10hp)
Az Adminnak alapból van 150hpja,de ő nem tud szintet lépni tehát ő ugymond "mentesül" ez allol
Bal oldalt a képernyőn kiirja h milyen szinten van PL:
2.Szintű vagy[Kezdő]
3szinthez kell:58ölés
1.Szint Bot :100 ölés alatt
2.szint Kezdő 101-200 ölés között, neki van alapból 120hpja
3.Szint Haladó 201-300 ölés között, neki van alapból 130hpja
4.Szint Félprofi 301-400 ölés között,neki van alapból 140hpja
5.szint Profi 401-500 ölés között,neki van alapból 150hp-ja +1deagle
6.szint Tanítvány 501-600 ölés között,neki van alapból 160hp-ja +1deagle
7.szint Tanár 601-700 ölés között,neki van alapból 170hpja, +1deagle,+2flash
8.szint Mester 701-800 ölés között,neki van alapból 180hpja, +1deagle,+2flash
9.szint Isten 801-900 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg
10.szint Legyőzhetetlen 901-1000 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg,és 3ugrása.
Bal oldalt a képernyőn Kiírja a szintjét és hogy hány ölés kell a következőhözz
A Szintet névre mentené és mondjuk a configs mappába lenne egy txt.-t amiben benne van a játékos neve
Valaki ki tudná javítani??
Hello. valaki segítene ezt javítani?
1.Nem kezd az admin 150hpval
2.Nem írja ki bal oldalt h milyen a szintje illetve h mennyi kell a következzőhözz
Plugin lényege:
-Admin 150hpval kezd
-Különböző szintek vannak amin különbözőek a életek,illetve amit kap a játékos
-Bal oldalt kiírja h hanyas szinten van és mennyi öléskell a következőhöz
#include < amxmodx >
#include < fun >
#include < cstrike >
 
new kill[33],level[33]
 
#define ADMIN_FLAG ADMIN_KICK
 
new szintleiras[64][33]
 
new const LEVEL_KILL[] = {
	0,101,201,301,401,501,601,701,801,901
}
public client_PreThink( id ) {
	new KELL = LEVEL_KILL[level[id]+1] - kill[id]
	new KOVETKEZO_SZINT = level[id] += 1
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
	show_hudmessage(id, "%d Szintű vagy [%s]^n%d Szinthez kell: %d ölés",level[ id ],szintleiras[ id ],KOVETKEZO_SZINT,KELL)
}
public plugin_init() {
	register_plugin("Level HP system", "1.0.0", "SN")
 
	register_event("DeathMsg","edeath","a")
}
public edeath( id ) {
	id = read_data(1)
	if(get_user_flags( id ) != ADMIN_FLAG ) {
		kill[ id ] += 1
		while( kill[ id ] >= LEVEL_KILL[ level[ id ] ] ) {
			level[ id ] += 1
			set_hudmessage(85, 255, 212, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Szintet léptél!Gratulálunk!!")
		}
	}
}
public client_spawn( id ) {
	if(get_user_flags( id ) == ADMIN_FLAG ) {
		set_user_health(id,150)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if( level[ id ] == 1) szintleiras[ id ] = "Bot"
	if( level[ id ] == 2 ) { 
		set_user_health( id , 120 )
		szintleiras[id] = "Kezdő"
	}
	if( level[ id ] == 3 ) {
		set_user_health( id , 130)
		szintleiras[id] = "HaladĂł"
	}
	if( level[ id ] == 4 ) {
		set_user_health( id , 140)
		szintleiras[id] = "Félprofi"
	}
	if( level[ id ] == 5 ) {
		set_user_health( id , 150)
		szintleiras[id] = "Profi"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
	}
	if( level[ id ] == 6 ) {
		set_user_health( id , 160)
		szintleiras[ id ] = "TanĂtvány"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
 
	}
	if( level[ id ] == 7 ) {
		set_user_health( id , 170)
		szintleiras[ id ] = "Tanár"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
 
		give_item(id, "weapon_flashbang")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
 
	}
	if( level[ id ] == 8 ) {
		set_user_health( id , 180)
		szintleiras[ id ] = "Mester"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
 
		give_item(id, "weapon_flashbang")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
 
	}
	if( level[ id ] == 9 ) {
		set_user_health( id , 190)
		szintleiras[ id ] = "Isten"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
 
		give_item(id, "weapon_flashbang")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
 
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
	}
	if( level[ id ] == 10 ) {
		set_user_health( id , 190)
		szintleiras[ id ] = "Legyözhetetlen"
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
 
		give_item(id, "weapon_flashbang")
		cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
 
		give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
        new count = 1, players[32]
        static msg[191]
        vformat(msg, 190, input, 3)
 
        replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
        replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
        replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
        replace_all(msg, 190, "á", "á")
        replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
        replace_all(msg, 190, "í", "Ă")
        replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
        replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
        replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
        replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
        replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
        replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
        replace_all(msg, 190, "Á", "Ă")
        replace_all(msg, 190, "É", "É")
        replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
        replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
        replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
        replace_all(msg, 190, "Ő", "Ĺ")
        replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
        replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
        replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")       
 
        if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
        {
                for (new i = 0; i < count; i++)
                {
                        if (is_user_connected(players[i]))
                        {
                                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
                                write_byte(players[i])
                                write_string(msg)
                                message_end()
                        }
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}