hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 05:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 296 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 295 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 18:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
apple írta:
ns el - steam el próbáltam, .wav ra convertáltam a hangot sound on belül misc-be be raktam és sehol sámli :D


  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <fakemeta>
  3.      
  4.     new const resetscore_sound[] = "misc/rs.wav"
  5.      
  6.     public plugin_init() {
  7.         register_clcmd("say /rs", "reset")
  8.         register_clcmd("say /resetscore", "reset")
  9.         register_clcmd("say !resetscore", "reset")
  10.         register_clcmd("say !rs", "reset")
  11.         register_clcmd("say_team /rs", "reset")
  12.         register_clcmd("say_team /resetscore", "reset")
  13.         register_clcmd("say_team !resetscore", "reset")
  14.         register_clcmd("say_team !rs", "reset")
  15.     }
  16.    
  17.      public plugin_precache() {
  18.         precache_sound(resetscore_sound)
  19.     }
  20.      
  21.     public reset(id) {
  22.         if(is_user_connected(id)) {
  23.             client_cmd(id, "spk %s", resetscore_sound);
  24.             ChatColor(id, "^4[beszartam]^1 Sikeresen nulláztad a statisztikádat.");
  25.      
  26.             set_pev(id, pev_frags, 0.0);
  27.             set_pdata_int(id, 444, 0);
  28.            
  29.             static mScoreInfo; if(!mScoreInfo) mScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo");
  30.             message_begin(MSG_ALL, mScoreInfo);
  31.             write_byte(id);
  32.             write_short(0);
  33.             write_short(0);
  34.             write_short(0);
  35.             write_short(0);
  36.             message_end();
  37.         }
  38.         return PLUGIN_HANDLED;
  39.     }
  40.      
  41.     stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  42.         static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  43.         vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  44.      
  45.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  46.      
  47.         if(id) {
  48.             if(!is_user_connected(id)) return;
  49.             players[0] = id;
  50.             pnum = 1;
  51.         }
  52.         else get_players(players, pnum, "ch");
  53.      
  54.         for(new i; i < pnum; i++) {
  55.             message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  56.             write_byte(players[i]);
  57.             write_string(szMsg);
  58.             message_end();
  59.         }
  60.     }

Ezzel jó lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 18:31 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:46
Hozzászólások: 110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Na most már letölti, csak nem játssza le... :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 18:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
apple írta:
Na most már letölti, csak nem játssza le... :D

Ha letölti, de nem játssza le akkor rosszul konvertáltad le a waw fájlt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 18:54 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:46
Hozzászólások: 110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
akkor hogy konvertálja hogy jó legyen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 18:58 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Counter-Strike 1.6 Hangfájlok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 19:13 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:46
Hozzászólások: 110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Lekonvertáltam úgy ahogy a srác írta de így is fos de azért köszi a segítséget már leszarom ezt a hangos dolgot minden jót!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Statisztika nullázó hang
HozzászólásElküldve: 2016.10.09. 21:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <dhudmessage>
  5. #include <ColorChat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "RS Hud"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Toretto"
  10.  
  11. #define SOUND "rsmod/nullazo.wav"
  12. #define UZENET "A Statisztikád Nullázva lett!"
  13.  
  14. new const rs_cmd[8][] = {
  15.     "say /resetscore","say /rs","say !rs","say !resetscore","say_team /resetscore","say_team /rs","say_team !rs","say_team !resetscore"
  16. }
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     register_cvar("rs_hudonoff", "1")
  21.    
  22.     for(new i = 0; i < sizeof(rs_cmd); i++)
  23.         register_clcmd(rs_cmd[i], "nullazo")
  24. }
  25. public plugin_precache() {
  26.     precache_sound(SOUND)
  27. }
  28. public nullazo(id){
  29.     set_user_frags(id, 0)
  30.     cs_set_user_deaths(id, 0)
  31.     if(get_cvar_num("rs_hudonoff") == 1) {
  32.     set_dhudmessage(42, 170, 255, 0.09, 0.71, 2, 6.0, 5.0)
  33.     show_dhudmessage(id, UZENET)
  34.     }
  35.     else {
  36.     ColorChat(id, GREEN, "^4[RS]^1 %s", UZENET)
  37.     }
  38.    
  39.     client_cmd(id, "spk %s", SOUND);
  40. }

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole