hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 05:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halál event
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 17:45 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.07.19. 18:03
Hozzászólások: 22
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Üdv.
Az lenne a problémám hogy a halott is kapja a dollárt nem csak a gyilkos.
És lövésenként szintet lép.
Valaki tudná esetleg javitani?? Köszöntem
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iId = read_data(1);
  4.    
  5.     if(iId == read_data(2)) return;
  6.    
  7.     for(new i ; i < 13; i++)
  8.     {
  9.         if(iStatTrak[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] >= 1 && iSelectStatTrak[iId][i] == iSelectGun[iId][i] && get_user_weapon(iId) == iFegyverAdat[iSelectStatTrak[iId][i]][iEntName])
  10.         {
  11.             iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] ++;
  12.             iHudStatTrak[iId] = iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]];
  13.         }
  14.     }
  15.    
  16.     if(iRangO[read_data(2)][1] > 0)
  17.     {
  18.         if(random_num(0, 1) == 1)  
  19.             iRangO[read_data(2)][1] --;
  20.     }
  21.     if(iRangO[iId][1] >= iRangRendszer[iRangO[iId][1]][gCost])
  22.     {
  23.         iRangO[iId][0] ++;
  24.         ColorChat(iId, NORMAL, "^4%s ^1Gratulálok szintet léptél!", iPrefix);
  25.     }
  26.    
  27.     iRangO[iId][1] ++;
  28.    
  29.     new Float:iRandomGp;
  30.     iRandomGp += random_float(0.01, 0.06);
  31.    
  32.     iGP[iId] += iRandomGp;
  33.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 2, 2.0, 1.0);
  34.     show_dhudmessage(iId, "+ %.2f GP", iRandomGp);
  35. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál event
HozzászólásElküldve: 2017.10.20. 11:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Bianka01 írta:
Üdv.
Az lenne a problémám hogy a halott is kapja a dollárt nem csak a gyilkos.
És lövésenként szintet lép.
Valaki tudná esetleg javitani?? Köszöntem
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iId = read_data(1);
  4.    
  5.     if(iId == read_data(2)) return;
  6.    
  7.     for(new i ; i < 13; i++)
  8.     {
  9.         if(iStatTrak[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] >= 1 && iSelectStatTrak[iId][i] == iSelectGun[iId][i] && get_user_weapon(iId) == iFegyverAdat[iSelectStatTrak[iId][i]][iEntName])
  10.         {
  11.             iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] ++;
  12.             iHudStatTrak[iId] = iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]];
  13.         }
  14.     }
  15.    
  16.     if(iRangO[read_data(2)][1] > 0)
  17.     {
  18.         if(random_num(0, 1) == 1)  
  19.             iRangO[read_data(2)][1] --;
  20.     }
  21.     if(iRangO[iId][1] >= iRangRendszer[iRangO[iId][1]][gCost])
  22.     {
  23.         iRangO[iId][0] ++;
  24.         ColorChat(iId, NORMAL, "^4%s ^1Gratulálok szintet léptél!", iPrefix);
  25.     }
  26.    
  27.     iRangO[iId][1] ++;
  28.    
  29.     new Float:iRandomGp;
  30.     iRandomGp += random_float(0.01, 0.06);
  31.    
  32.     iGP[iId] += iRandomGp;
  33.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 2, 2.0, 1.0);
  34.     show_dhudmessage(iId, "+ %.2f GP", iRandomGp);
  35. }


Szerintem próbáld így. Nálam hasonló van egy pluginban!

  1. public plugin_init()
  2. {
  3.     //Halál
  4.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a")
  5. }
  6.  
  7. public Halal()
  8. {
  9.     new iId = read_data(1);
  10.    
  11.     if(iId != read_data(2) && !is_user_bot(iId) && !is_user_hltv(iId))
  12.     {
  13.    
  14.         for(new i ; i < 13; i++)
  15.         {
  16.             if(iStatTrak[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] >= 1 && iSelectStatTrak[iId][i] == iSelectGun[iId][i] && get_user_weapon(iId) == iFegyverAdat[iSelectStatTrak[iId][i]][iEntName])
  17.             {
  18.                 iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] ++;
  19.                 iHudStatTrak[iId] = iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]];
  20.             }
  21.         }
  22.        
  23.         if(iRangO[read_data(2)][1] > 0)
  24.         {
  25.             if(random_num(0, 1) == 1)  
  26.                 iRangO[read_data(2)][1] --;
  27.         }
  28.         if(iRangO[iId][1] >= iRangRendszer[iRangO[iId][1]][gCost])
  29.         {
  30.             iRangO[iId][0] ++;
  31.             ColorChat(iId, NORMAL, "^4%s ^1Gratulálok szintet lĂ©ptĂ©l!", iPrefix);
  32.         }
  33.        
  34.         iRangO[iId][1] ++;
  35.        
  36.         new Float:iRandomGp;
  37.         iRandomGp += random_float(0.01, 0.06);
  38.        
  39.         iGP[iId] += iRandomGp;
  40.         set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 2, 2.0, 1.0);
  41.         show_dhudmessage(iId, "+ %.2f GP", iRandomGp);
  42.     }return;
  43. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál event
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 08:38 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Szia, ilyenre gondolsz?

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.     new x = read_data(2)
  5.     new dFajta
  6.    
  7.     if(id == x || id == 0 || !jBejelentkezve[id])
  8.     {
  9.         return
  10.     }
  11.    
  12.     XP[id] += random_num(3, 5)
  13.    
  14.     Oles[id]++
  15.    
  16.     if(XP[id] >= SzintXP[Szint[id]])
  17.     {
  18.         Szint[id]++
  19.         Pontok[id] += 2
  20.         xp[id] -= 100
  21.         new Nev[32]
  22.         get_user_name(id, Nev, 31)
  23.         print_color(0, "%s!y Gratulálunk !t%s!y-nak/nek! !g%d!y szintű lett!", Prefix, Nev, Szint[id])
  24.     }
  25.    
  26.     new RandomSzam = random_num(0, 1000)
  27.    
  28.     if(Event == 1 && 10 > RandomSzam || Event == 2 && 10 > RandomSzam)
  29.     {
  30.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  31.         {
  32.             if(Event == 1)
  33.                 LadaKap(id)
  34.             else if(Event == 2)
  35.                 KulcsKap(id)
  36.         }
  37.         else
  38.         {
  39.             if(Event == 1)
  40.                 dFajta = 4
  41.             else if(Event == 2)
  42.                 dFajta = 3
  43.         }
  44.     }
  45.     else if(630 > RandomSzam)
  46.     {
  47.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  48.         {
  49.             CsomagKap(id)
  50.         }
  51.         else
  52.         {
  53.             dFajta = 2
  54.         }
  55.     }
  56.     else if(1001 > RandomSzam)
  57.     {
  58.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  59.         {
  60.             AranyKap(id)
  61.         }
  62.         else
  63.         {
  64.             dFajta = 1
  65.         }
  66.     }
  67.    
  68.     if(dFajta == 0)
  69.     {
  70.         return
  71.     }
  72.    
  73.     new Float:Origin[3]
  74.     pev(x, pev_origin, Origin)
  75.    
  76.     new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  77.     Origin[2] -= 36.0
  78.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  79.    
  80.     set_pev(Ent, pev_classname, DropAdat[dFajta][0])
  81.    
  82.     new Mdl[86], Ido[20]
  83.     num_to_str(get_systime()+20, Ido, 19)
  84.     formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s", DropAdat[dFajta][1])
  85.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Mdl)
  86.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  87.     set_pev(Ent, pev_health, id)
  88.     entity_set_float(Ent, EV_FL_health, float(id))
  89.    
  90.     set_pev(Ent, pev_netname, Ido)
  91.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  92.    
  93.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  94.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, { -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, { 11.470000, 12.780000, 6.720000 })
  95.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  96.    
  97.     print_color(id, "%s!y Az ellenségből esett egy tárgy! Van!t 20!y másodperced, hogy felvedd!", Prefix)
  98.    
  99.     SQL_jFrissites(id)
  100. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál event
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 13:14 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Kedves, Jucika!

Amit te elküldtél az emberünknek, annak KÖZE NINCS A KÉRÉSÉHEZ.

Kód:
 new killer = read_data(1)
 
 if(killer == victim){
 return PLUGIN_HANDLED
 }
 
 dollar[killer]++
 
 }

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál event
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 10:08 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new iId = read_data(1);
  4.    
  5.     if(iId == read_data(2)) return;
  6.    
  7.     for(new i ; i < 13; i++)
  8.     {
  9.         if(iStatTrak[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] >= 1 && iSelectStatTrak[iId][i] == iSelectGun[iId][i] && get_user_weapon(iId) == iFegyverAdat[iSelectStatTrak[iId][i]][iEntName])
  10.         {
  11.             iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]] ++;
  12.             iHudStatTrak[iId] = iStatTrakKills[iId][iSelectStatTrak[iId][i]];
  13.         }
  14.     }
  15.    
  16.    
  17.     iRangO[iId][1] ++
  18.    
  19.     if(iRangO[read_data(2)][1] > 0)
  20.     {
  21.         if(random_num(0, 1) == 1)  
  22.             iRangO[read_data(2)][1] --;
  23.     }
  24.     if(iRangO[iId][1] >= iRangRendszer[iRangO[iId][0]][gCost])
  25.     {
  26.         iRangO[iId][0] ++;
  27.         ColorChat(iId, NORMAL, "^4%s ^1Gratulálok szintet léptél!", iPrefix);
  28.     };
  29.    
  30.     new Float:iRandomGp;
  31.     iRandomGp += random_float(0.01, 0.06);
  32.    
  33.     iGP[iId] += iRandomGp;
  34.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 2, 2.0, 1.0);
  35.     show_dhudmessage(iId, "+ %.2f GP", iRandomGp);
  36. }


tessek Toretto!

_________________
Just* Szerverek hamarosan!

Ők köszönték meg Zoe nek ezt a hozzászólást: Bianka01 (2017.12.03. 12:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole