hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 14:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 363 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem akar dropolni
HozzászólásElküldve: 2018.09.19. 16:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok ebbe mi a hiba ? nem akar dropolni de meg ki sem ir semmit a logba..
valaki?
megy a pacsi
  1. public SkinDrop(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomFloat = random_float(1.0, 100.0);
  4.     new RandomStT = random_num(1, 100);
  5.     new StTopened;
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(FegyverInfo); i++)
  8.     {
  9.         if(FegyverInfo[i][Rarity] == random_num(1, g_MenuMod[id]) && RandomFloat <= 99.6)
  10.         {
  11.             if(RandomStT >= 95)
  12.             {
  13.                 g_StatTrakOwned[id][i] ++;
  14.                 StTopened = 1;
  15.             }
  16.                
  17.             g_Owned[id][i] ++;
  18.             print_color(0, "!g* !t%s !ynyitott egy !t%s%s !tfegyvert !g%s!y-ból!", g_Name[id], StTopened > 0 ? "(StatTrak)":"", FegyverInfo[i][skinsName], ChestNames[g_MenuMod[id]][0]);
  19.             return PLUGIN_HANDLED;
  20.         }
  21.         return PLUGIN_CONTINUE;
  22.     }
  23. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem akar dropolni
HozzászólásElküldve: 2018.09.19. 19:56 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Próbáld meg így... :D (csak kíváncsiság)

  1. public SkinDrop(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomFloat = random_float(1.0, 100.0);
  4.     new RandomStT = random_num(1, 100);
  5.     new StTopened;
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(FegyverInfo); i++)
  8.     {
  9.         if(FegyverInfo[i][Rarity] == random_num(1, g_MenuMod[id]) && RandomFloat <= 99.6)
  10.         {
  11.          
  12.             g_Owned[id][i] ++;
  13.             print_color(0, "!g* !t%s !ynyitott egy !t%s%s !tfegyvert !g%s!y-ból!", g_Name[id], StTopened > 0 ? "(StatTrak)":"", FegyverInfo[i][skinsName], ChestNames[g_MenuMod[id]][0]);
  14.  
  15.    if(RandomStT >= 95)
  16.             {
  17.                 g_StatTrakOwned[id][i] ++;
  18.                 StTopened = 1;
  19.             }
  20.                
  21.             return PLUGIN_HANDLED;
  22.         }
  23.         return PLUGIN_CONTINUE;
  24.     }
  25. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem akar dropolni
HozzászólásElküldve: 2018.09.21. 14:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
The Peace írta:
Próbáld meg így... :D (csak kíváncsiság)

  1. public SkinDrop(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomFloat = random_float(1.0, 100.0);
  4.     new RandomStT = random_num(1, 100);
  5.     new StTopened;
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(FegyverInfo); i++)
  8.     {
  9.         if(FegyverInfo[i][Rarity] == random_num(1, g_MenuMod[id]) && RandomFloat <= 99.6)
  10.         {
  11.          
  12.             g_Owned[id][i] ++;
  13.             print_color(0, "!g* !t%s !ynyitott egy !t%s%s !tfegyvert !g%s!y-ból!", g_Name[id], StTopened > 0 ? "(StatTrak)":"", FegyverInfo[i][skinsName], ChestNames[g_MenuMod[id]][0]);
  14.  
  15.    if(RandomStT >= 95)
  16.             {
  17.                 g_StatTrakOwned[id][i] ++;
  18.                 StTopened = 1;
  19.             }
  20.                
  21.             return PLUGIN_HANDLED;
  22.         }
  23.         return PLUGIN_CONTINUE;
  24.     }
  25. }

Most jo de most az a baj hogy minden 2 gombnal dropol..
  1. public SkinDrop(id)
  2. {
  3.     new Float:RandomFloat = random_float(0.0, 100.0);
  4.     new RandomStT = random_num(1, 100);
  5.     new StTopened;
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(FegyverInfo); i++)
  8.     {
  9.         if(FegyverInfo[i][Rarity] == random_num(1, 12) && RandomFloat < 99.6)
  10.         {
  11.             if(RandomStT >= 95)
  12.             {
  13.                 g_StatTrakOwned[id][i] ++;
  14.                 StTopened = 1;
  15.             }
  16.                
  17.             g_Owned[id][i] ++;
  18.             print_color(0, "!g* !t%s !ynyitott egy !t%s%s !tfegyvert !g%s!y-ból!", g_Name[id], StTopened > 0 ? "(StatTrak)":"", FegyverInfo[i][skinsName], ChestNames[g_MenuMod[id]][0]);
  19.             return PLUGIN_HANDLED;
  20.         }
  21.     }
  22.     return PLUGIN_CONTINUE;
  23. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole