hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.03.20. 18:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Javítja valaki hogy a játékosoknak is 30ms ként tudják használni ?!

Köszönöm szépen!


Csatolmányok:
chathangok.sma [7.21 KiB]
Letöltve 113 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.20. 21:02 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
matkoimre írta:
Sziasztok!

Javítja valaki hogy a játékosoknak is 30ms ként tudják használni ?!

Köszönöm szépen!

11. sorban // kellett rakni a sor elejére.
  1. #include <amxmodx>
  2.      
  3.     new const PLUGIN[] = "Funny Sounds";
  4.     new const VERSION[] = "1.0";
  5.     new const AUTHOR[] = "mforce";
  6.      
  7.      
  8.     new const PREFIX[] = ".:White DemonS:.";
  9.      
  10.     #define IMMUN ADMIN_KICK            //Adminoknak nincs időlimit
  11.     //#define ACCESS_FLAG             ADMIN_KICK          // - Type // before # if you want it for all players.
  12.     #define TIME_BETWEEN_SOUNDS     30                  // - in seconds
  13.      
  14.     new Array:musicname, Array:musicpath;
  15.     new g_aSize;
  16.     new g_iTimeExpired[33], bool:g_iSwitchOff[33];
  17.      
  18.     public plugin_init() {
  19.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  20.         register_dictionary("funny_sounds.txt");
  21.        
  22.         register_clcmd("say", "sayhandler");
  23.         register_clcmd("say_team", "sayhandler");
  24.         register_clcmd("say /sounds", "sound_switchoff");
  25.         register_clcmd("say /soundlist", "musicmenu");
  26.         set_task(300.0, "toswitchoff", 0, .flags="b")
  27.     }
  28.      
  29.     public toswitchoff() {
  30.         ChatColor(0, "^4[%s]^1 %L ^3/sounds", PREFIX, LANG_SERVER, "TO_SWTICH_OFF");
  31.     }
  32.      
  33.     public plugin_precache() {
  34.         musicname = ArrayCreate(32);
  35.         musicpath = ArrayCreate(64);
  36.        
  37.         new sBuffer[256], sFile[64], sSoundName[32], sSoundPath[64], pFile;
  38.      
  39.         get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  40.         format(sFile, charsmax(sFile), "%s/funny_sounds.ini", sFile);
  41.      
  42.         pFile = fopen(sFile, "rt");
  43.      
  44.         if(pFile) {    
  45.             while(!feof(pFile)) {
  46.                 fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  47.                 trim(sBuffer);
  48.                 if(sBuffer[0] == ';' || sBuffer[0] == ' ') continue;
  49.      
  50.                 parse(sBuffer, sSoundName, charsmax(sSoundName), sSoundPath, charsmax(sSoundPath));
  51.      
  52.                 if(containi(sSoundPath, ".mp3") != -1 || containi(sSoundPath, ".wav") != -1) {
  53.                     precache_sound(sSoundPath);
  54.                     ArrayPushString(musicname, sSoundName);
  55.                     ArrayPushString(musicpath, sSoundPath);
  56.                 }
  57.             }
  58.             fclose(pFile);
  59.             g_aSize = ArraySize(musicname);
  60.         }
  61.         else write_file(sFile, ";^"anything^" ^"any_dir/anything.mp3^"^n");
  62.     }
  63.      
  64.     public sayhandler(id) {
  65.         #if defined ACCESS_FLAG
  66.         if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  67.         #endif
  68.      
  69.         new message[190]; read_args(message, charsmax(message));
  70.         remove_quotes(message);
  71.         new sSoundName[32];
  72.        
  73.         for(new i; i<g_aSize; i++) {
  74.             ArrayGetString(musicname, i, sSoundName, charsmax(sSoundName));
  75.             if(equali(message, sSoundName)) {
  76.                 expirecheck(id, i);
  77.             }
  78.         }
  79.     }
  80.      
  81.     /*expirecheck(id, item) {
  82.         new usrtime = get_user_time(id);
  83.            
  84.         if(usrtime >= g_iTimeExpired[id]) {
  85.             playsound(item);
  86.             g_iTimeExpired[id] = (usrtime + TIME_BETWEEN_SOUNDS);
  87.         }
  88.         else
  89.             ColorChat(id, NORMAL, "^4[%s]^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "YOU_HAVE_TO_WAIT" , (g_iTimeExpired[id] - usrtime));
  90.     }*/
  91.      
  92.     expirecheck(id, item) {
  93.         new usrtime = get_user_time(id);
  94.            
  95.         if(usrtime >= g_iTimeExpired[id]) {
  96.             playsound(item);
  97.             g_iTimeExpired[id] = (usrtime + TIME_BETWEEN_SOUNDS);
  98.         }
  99.         #if defined IMMUN
  100.         else if(get_user_flags(id) & IMMUN)
  101.         {
  102.             playsound(item);
  103.         }
  104.         #endif
  105.         else
  106.             ChatColor(id, "^4[%s]^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "YOU_HAVE_TO_WAIT" , (g_iTimeExpired[id] - usrtime));
  107.     }
  108.      
  109.     playsound(item) {
  110.         new szSound[64]; ArrayGetString(musicpath, item, szSound, charsmax(szSound));
  111.         new makesound[128];
  112.         if(containi(szSound, ".mp3") != -1)
  113.             formatex(makesound, charsmax(makesound), "mp3 play ^"sound/%s^"", szSound);
  114.         else
  115.             formatex(makesound, charsmax(makesound), "spk ^"%s^"", szSound);
  116.      
  117.      
  118.         new players[32], num, tempid;
  119.         get_players(players, num, "c");
  120.         for(new i; i<num; i++) {
  121.             tempid = players[i];
  122.             if(!g_iSwitchOff[tempid])
  123.                 client_cmd(tempid, "%s", makesound);
  124.         }
  125.     }
  126.      
  127.     public sound_switchoff(id) {
  128.         switch(g_iSwitchOff[id]) {
  129.             case false: {
  130.                 g_iSwitchOff[id] = true;
  131.                 client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 1");
  132.                 ChatColor(id, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_OFF");
  133.             }
  134.             case true: {
  135.                 g_iSwitchOff[id] = false;
  136.                 client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 0");
  137.                 ChatColor(id, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_ON");
  138.             }
  139.         }
  140.     }
  141.      
  142.     public client_putinserver(id) {
  143.         if(is_user_sounds_off(id))
  144.             g_iSwitchOff[id] = true;
  145.     }
  146.      
  147.     public client_disconnected(id) {
  148.         g_iTimeExpired[id] = 0;
  149.         g_iSwitchOff[id] = false;
  150.     }
  151.      
  152.     public plugin_end() {
  153.         ArrayDestroy(musicname);
  154.         ArrayDestroy(musicpath);
  155.     }
  156.      
  157.     stock bool:is_user_sounds_off(id) {
  158.         new switcher[8];
  159.         get_user_info(id, "_funnysoundsoff", switcher, charsmax(switcher));
  160.         if(equal(switcher, "1")) return true;
  161.         return false;
  162.     }
  163.      
  164.     public musicmenu(id) {
  165.         #if defined ACCESS_FLAG
  166.         if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  167.         #endif
  168.        
  169.         new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%s^nby \r%s \y", PLUGIN, AUTHOR);
  170.         new menu = menu_create(s_MenuName, "musicmenu_h");
  171.         new sSoundName[32];
  172.         for(new i; i<g_aSize;i++) {
  173.             ArrayGetString(musicname, i, sSoundName, charsmax(sSoundName));
  174.             menu_additem(menu, sSoundName, "", 0)
  175.         }
  176.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  177.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  178.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  179.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  180.         menu_display(id, menu, 0);
  181.     }
  182.      
  183.     public musicmenu_h(id, menu, item) {
  184.         if(item == MENU_EXIT) {
  185.             menu_destroy(menu);
  186.             return PLUGIN_HANDLED;
  187.         }
  188.        
  189.         expirecheck(id, item);
  190.        
  191.         menu_destroy(menu);
  192.         return PLUGIN_HANDLED;
  193.     }
  194.      
  195.     stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  196.             static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  197.             vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  198.            
  199.             if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  200.            
  201.             if(id) {
  202.                     if(!is_user_connected(id)) return;
  203.                     players[0] = id;
  204.                     pnum = 1;
  205.             }
  206.             else get_players(players, pnum, "ch");
  207.            
  208.             for(new i; i < pnum; i++) {
  209.                     message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  210.                     write_byte(players[i]);
  211.                     write_string(szMsg);
  212.                     message_end();
  213.             }
  214.     }

Ők köszönték meg Krisznitro nek ezt a hozzászólást (összesen 2): matkoimre (2019.03.28. 16:06) • John Wick (2023.04.04. 12:59)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole