hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 197 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 09:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló, Sziasztok!

Valaki esetleg tudná javítani? Úgy kellene hogy ha megölöm a T csapatot, akkor azután egyből legyen csapatváltás, mert ahogy most van, 2 kör kell hogy meglegyen a váltás, más gond nincs, csak hogy 1 kör nyerés helyett, 2 kell.

Ha átírom ezt: " 2=%!MRAD_ctwin " erre -> " 1=%!MRAD_ctwin " Akkor meg mind a 2 csapatnál váltás van, így meg nem jó.

Köszönöm annak aki segít!

  1. register_event("SendAudio", "CsapatCsere", "a", "2=%!MRAD_ctwin");


  1. public CsapatCsere()
  2. {
  3.     new players[32], num, iId;
  4.     get_players(players, num);
  5.  
  6.     for(new i=0; i < num; i++)
  7.     {
  8.         iId = players[i];
  9.         new CsTeams:t = cs_get_user_team(iId);
  10.         if(t == CS_TEAM_CT)
  11.         cs_set_user_team(iId, CS_TEAM_T);
  12.         else if(t == CS_TEAM_T)
  13.         cs_set_user_team(iId, CS_TEAM_CT);
  14.         ColorChat(iId, GREEN, "^4%s ^3» ^1Csapatváltás történt!", Prefix);
  15.     }
  16. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 10:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Hm. Tehát az csak az első körben nem fut le az event?
Tehát:
CT
CT
CSERE
CT
CSERE
CT

vagy:

CT
CT
CSERE
CT
CT

Mindig kétszer kell hogy CT nyerés legyen,vagy csak első körben nem fut le?
Megpróbálhatod logevent-el:
  1. register_logevent("CsapatCsere",2, "3=CTs_Win");


Az időlejáratot is nézted? Mi történik ha lejár az idő,vagy megsemmisited a T csapatot.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.07. 13:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Sajnos nem jó :/

Ugye amikor megölöm az utolsó T ellenfelet akkor van egy csapatváltás, de amikor ugye átdobott, van még egy csapatváltás, amint elkezdődik a kör, és vissza dob CT-be...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.08. 06:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Most én arra gondoltam,hogy túl gyorsan vált csapatot,és lefut ugye a másik elágazás
Próbáld meg task-al:
set_task(0.5,”ct”,id)
set_task(0.5,te”,id)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.13. 18:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Sajnos ugyan az :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.14. 18:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Tomii írta:
Sajnos ugyan az :/


Próbáld meg ezt, egy régi furienes pluginomból írtam át:

Edit:
az fr_teamswap_score cvar arra szolgál, hogy hány folyamatos ct vereség után cseréljen csapatot
az fr_teamswap_enabled pedig arra, hogy egyáltalán állitson-e csapatot

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[FR] Team Scoring"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Vieni"

new bool:g_swapteams = false

new g_MaxPlayers

new g_score

new cvar_teamswap_enabled
new cvar_teamswap_score

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
   
   register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg")
   //register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "message_sendaudio")
   
   cvar_teamswap_enabled = register_cvar("fr_teamswap_enabled", "1")
   cvar_teamswap_score = register_cvar("fr_teamswap_score", "5")
   
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}

public message_textmsg()
{
   new textmsg[22]
   get_msg_arg_string(2, textmsg, charsmax(textmsg))
   
   
   if (equal(textmsg, "#Game_will_restart_in") || equal(textmsg, "#Game_Commencing"))
   {
      g_score = 0
   }
   
   else if (equal(textmsg, "#Hostages_Not_Rescued") || equal(textmsg, "#Round_Draw") || equal(textmsg, "#Terrorists_Win") || equal(textmsg, "#CTs_Win") ||
   equal(textmsg, "#Target_Saved") || equal(textmsg, "#Target_Bombed") || equal(textmsg, "#Bomb_Defused") || equal(textmsg, "#All_Hostages_Rescued"))
   {
      ScoreManager(textmsg)
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

ScoreManager(const textmsg[])
{
   if(equal(textmsg, "#Terrorists_Win") || equal(textmsg, "#Hostages_Not_Rescued") || equal(textmsg, "#Target_Bombed"))
   {
      if(get_pcvar_num(cvar_teamswap_enabled))
      {
         g_score += 1
         if(g_score >=  get_pcvar_num(cvar_teamswap_score))
         {
            g_score = 0
            g_swapteams = true
         }
      }
   }
   else if(equal(textmsg, "#CTs_Win") || equal(textmsg, "#Target_Saved") || equal(textmsg, "#Bomb_Defused") || equal(textmsg, "#All_Hostages_Rescued"))
   {
      g_score = 0
      g_swapteams = true
   }
}

public logevent_round_end()
   balance_teams()

balance_teams()
{
   if(!GetTerrorCount() || !GetCTerrorCount())
      return;
      
   if(!g_swapteams)
      return;

   for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
         continue;
         
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
         cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, 0)
      else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
         cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, 0)
   }
   
   g_swapteams = false
}

GetTerrorCount()
{
   new iTs, id
   
   for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
         continue
      
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
         iTs++
   }
   
   return iTs;
}

GetCTerrorCount()
{
   new iCTs, id
   
   for (id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id))
         continue
      
      if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
         iCTs++
   }
   
   return iCTs;
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapatváltás
HozzászólásElküldve: 2019.04.14. 18:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Működik, ezer köszönet! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole