hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 254 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 254 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Százalék számítás (Tag Mismatch)
HozzászólásElküldve: 2019.05.15. 17:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sziasztok.

Erre kapom a warn-t.

  1. szazalek_becspont[killer] = becsulet_MAX / becsulet[killer] * 100
  2. szazalek_becspont[victim] = becsulet_MAX / becsulet[victim] * 100


Plugin:

  1. new becsulet_MAX = 1000000  // = 100%
  2. new Float: szazalek_becspont[33]
  3. new becsulet[33]


  1. register_event("DeathMsg", "halal", "a")


  1. public halal()
  2. {
  3.     new killer = read_data(1)
  4.     new victim = read_data(2)
  5.     new headshoot = read_data(3)
  6.     if(is_user_alive(0)){
  7.         if(killer != victim){
  8.             *********
  9.                 }
  10.                 szazalek_becspont[killer] = becsulet_MAX / becsulet[killer] * 100 //33
  11.                 szazalek_becspont[victim] = becsulet_MAX / becsulet[victim] * 100 //34



Warning: Tag mismatch on line 33
Warning: Tag mismatch on line 34

3 Warnings.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.15. 18:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
  1. // float = float(int / int * int)
  2.    szazalek_becspont[killer] = float(becsulet_MAX / becsulet[killer] * 100) //33
  3.    szazalek_becspont[victim] = float(becsulet_MAX / becsulet[victim] * 100) //34


Bár inkább így, és akkor marad a 33-34 ahogy volt (meg végtére is így már kijöhet nem egész szám is):
  1. new Float:becsulet_MAX = 1000000.0  // = 100%
  2.     new Float: szazalek_becspont[33]
  3.     new Float:becsulet[33]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.15. 20:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
regener írta:
  1. // float = float(int / int * int)
  2.    szazalek_becspont[killer] = float(becsulet_MAX / becsulet[killer] * 100) //33
  3.    szazalek_becspont[victim] = float(becsulet_MAX / becsulet[victim] * 100) //34


Bár inkább így, és akkor marad a 33-34 ahogy volt (meg végtére is így már kijöhet nem egész szám is):
  1. new Float:becsulet_MAX = 1000000.0  // = 100%
  2.     new Float: szazalek_becspont[33]
  3.     new Float:becsulet[33]


Ezzel megpróbálkoztam én is, de ugyanazt a warnt kapom, viszont itt már a változóra.

  1. new Float: szazalek_becspont[33]


Amit kihúztál az jó megoldás lenne?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.16. 14:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nálam eltűnt a tag mismatch amint Floatra kerültek, 1.8.2 vagy újabbal próbálod?
Töröld ki a szóközt a "Float: " után hátha, de lehet bugol a fordító így töröld a compile.dat fájlt mert a régit próbálja újrafordítani.

Illetve kimaradt hogy a 100-al való szorzást is írd át 100.0 floatra, bár arra nem kellene érzékenynek lennie.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.16. 15:46 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Szerintem a fordítom rossz. Letöltöttem az 1.8.2-est de fordításnál ezt a verziót írja. A hiba ugyanúgy fenn áll.

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.


Esetleg tudsz letöltési linket amxmodx studiohoz amelyiket te használod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.16. 16:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nem használok stúdiót, Notepad++ és scripting mappában ráhúzod az sma-t a compile.exe-re (include mappába a kellő .inc-eket persze), majd a létrejött compiled mappából másolod a kész amxx-et.
1.8.2 és 1.9.0 is lefordította hiba nélkül.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Pika (2019.05.16. 16:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2019.05.16. 16:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
1.8.2 orosz online fordítón warn nélkül lefutott az alatt viszont ezt a warnt kapom. Tehát a probléma a fordító volt. Köszönöm a segítséget!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole