hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.01.16. 12:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 49 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 47 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: 2021.01.12. 17:51 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Már mindent ki próbáltam de nem jutottam semmire, próbálgattam de semmi, és ezért fordulók hozzátok hogy segítséget kérjek!

Ezzel kezdtem :D
  1. enum _:Rangs { Szint[32], Xp[8] };
  2.  
  3. new const Rangok[][Rangs] ={
  4. { "Silver I", 25 },
  5. { "Silver II", 100 },
  6. { "Silver III", 250 },
  7. { "Silver IV", 500 },
  8. { "Silver Elite", 700 },
  9. { "Silver Elite Master", 850 },
  10. { "Gold Nova I", 1000 },
  11. { "Gold Nova II", 4000 },
  12. { "Gold Nova III", 7000 },
  13. { "Gold Nova Master", 7800 },
  14. { "Master Guardian I", 8500 },
  15. { "Master Guardian II", 9999 },
  16. { "Master Guardian Elite", 10500 },
  17. { "Distinguished Master Guardian", 12000 },
  18. { "Legendary Eagle", 14000 },
  19. { "Legendary Eagle Master", 16000 },
  20. { "Supreme Master First Class", 18000 },
  21. { "The Global Elite", 20000 }
  22. };


Ezzel folyattam tovább
  1. Rang[33];



Ezt írtam hozzá másik módból hátha jó lesz de nem :(
  1. Oles[Gyilkos]++;    
  2.        
  3.         while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rangs[Gyilkos]][Xp])
  4.             Rangs[Gyilkos]++;



Ez ami kell hozzá még
  1. Rang[id] = 0;




Mentés része
  1. public plugin_cfg(){
  2.     static Query[10048];
  3.     new Len;
  4.  
  5. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Szint` int(11) NOT NULL,");
  6.  
  7.  
  8.  
  9. if(SQL_NumRows(Query) > 0){
  10. Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Szint"));
  11.  
  12.  
  13. public Update(id){
  14.     static Query[10048]
  15.     new Len
  16.     new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  17.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Szint = ^"%i^", ", Rang[id]);






public_sayhook
  1. public sayhook(id)
  2.     {
  3.         new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192];
  4.         read_args(message, 191);
  5.         remove_quotes(message);
  6.        
  7.         formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  8.        
  9.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.        
  12.         if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  13.         {
  14.         get_user_name(id, Name, 31);
  15.         if(is_user_alive(id))
  16.         {
  17.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  18.         formatex(chat, 191, "^x04[Tulaj][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  19.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  20.         formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  21.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  22.         formatex(chat, 191, "^x04[FőAdmin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  23.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  24.         formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  25.         else
  26.         formatex(chat, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  27.        
  28.         }
  29.         else {
  30.         get_user_team(id, color, 9);
  31.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  32.         formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[Tulaj][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  33.         else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  34.         formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[Admin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  35.         else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  36.         formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[FőAdmin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  37.         else if(get_user_flags(id) & VIP)
  38.         formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[VIP][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  39.         else
  40.         formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", Rangok[Rangs[id]][Szint], Name, message);
  41.        
  42.     }
  43.        
  44.        
  45.     switch(cs_get_user_team(id)){
  46.             case 1: client_print_color(0, print_team_red, chat);
  47.                 case 2: client_print_color(0, print_team_blue, chat);
  48.             }
  49.        
  50.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  51.             client_print_color(0, print_team_grey, chat);
  52.        
  53.         return PLUGIN_HANDLED;
  54.     }
  55.     return PLUGIN_CONTINUE;
  56. }
  57. public teamf(player, team[]){
  58.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  59.     write_byte(player);
  60.     write_string(team);
  61.     message_end();
  62. }
  63. public elkuldes(player, Temp[]){
  64.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  65.     write_byte( player );
  66.     write_string( Temp );
  67.     message_end();
  68. }


Kép


Csatolmányok:
tesztermod.sma [57.87 KiB]
Letöltve 8 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: 2021.01.12. 22:33 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 608
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 96 alkalommal
Miből másoltad ki ezt a kódot? Gyakorlatilag a bevezető rész már értelmezhetetlen. A Rangok konstans és a Rangs enum nem hinném, hogy ilyen módon egymásba ágyazható. Persze lehet tévedek, de így megtekerve még nem láttam hasonlót.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 06:41 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
JohanCorn írta:
Miből másoltad ki ezt a kódot? Gyakorlatilag a bevezető rész már értelmezhetetlen. A Rangok konstans és a Rangs enum nem hinném, hogy ilyen módon egymásba ágyazható. Persze lehet tévedek, de így megtekerve még nem láttam hasonlót.



Rangrendszer részeit egy csgos módban volt ahonnan vettem ki! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 09:02 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 608
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 96 alkalommal
Betudnád linkleni, vagy csatolni annak a kódját is?

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 19:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
JohanCorn írta:
Betudnád linkleni, vagy csatolni annak a kódját is?


Teljes kód!

ebből a forrásból néztem ki! :)

JohanCorn írta:
Miből másoltad ki ezt a kódot? Gyakorlatilag a bevezető rész már értelmezhetetlen. A Rangok konstans és a Rangs enum nem hinném, hogy ilyen módon egymásba ágyazható. Persze lehet tévedek, de így megtekerve még nem láttam hasonlót.


Hali, ezeket javítottam,de élő elő jött egy másik hiba is :)


Csatolmányok:
mod.sma [68.76 KiB]
Letöltve 10 alkalommal.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2021.01.15. 23:43-kor.
Dupla hozzászólás egybevonva
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mód rangrendszer hiba
HozzászólásElküldve: Tegnap, 15:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 249
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
saxxo írta:
JohanCorn írta:
Miből másoltad ki ezt a kódot? Gyakorlatilag a bevezető rész már értelmezhetetlen. A Rangok konstans és a Rangs enum nem hinném, hogy ilyen módon egymásba ágyazható. Persze lehet tévedek, de így megtekerve még nem láttam hasonlót.



Hali, ezeket javítottam,de élő jött egy másik hiba is :)


Teszteld
AMX Mod X Compiler 1.9.0.5271
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Warning: Symbol is never used: "pPont" on line 1018
Warning: Symbol is never used: "Temp" on line 130
Header size: 3104 bytes
Code size: 67880 bytes
Data size: 250620 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 337988 bytes

2 Warnings.
Done.


Csatolmányok:
javitott22.sma [57.61 KiB]
Letöltve 4 alkalommal.

_________________
[~Szervereim~]
[-Weboldalam~]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole