hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 22:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 380 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 380 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bonuskill átirat hiba
HozzászólásElküldve: 2011.08.26. 12:39 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
sziasztok.
meg lenne egy keresem :p
Megprobaltam atirni a bonusbombkill plugint, mert az eredeti pluginba nincs benne a headshot kill bonus, es mikor atalakitom akkor kiir nehan hibat . valaki mukodokepesse tudna tenni a plugint ? :) elore is koszonom .

SCRIPT:
Idézet:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bonus Bomb & Kill"
#define VERSION "1.7"
#define AUTHOR "NupX"

const MAX_PLAYERS = 32 // numar total sloturi server

new PCvarPlanted
new PCvarDefused
new PCvarDefusedKit
new PCvarExplode
new PCvarKnife
new PCvarGrenade
new pCvarKillMoneyHs
new bool:planter[MAX_PLAYERS + 1] // inregistreaza ultimul plantator al bombei

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_dictionary("bonusbombkill.txt")
register_cvar("amx_restrict_bonus_knife","1")
register_cvar("amx_restrict_bonus_grenade","1")
PCvarPlanted = register_cvar("amx_bonus_planted", "1000")
PCvarDefused = register_cvar("amx_bonus_defused", "1000")
PCvarDefusedKit = register_cvar("amx_bonus_defusedkit", "2000")
PCvarExplode = register_cvar("amx_bonus_explode", "2000")
PCvarKnife = register_cvar("amx_bonus_knife", "500")
PCvarGrenade = register_cvar("amx_bonus_grenade", "500")
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
}

public NewRound()
{
// reseteaza statusul la fiecare inceput de runda
for(new i; i < MAX_PLAYERS + 1; i++)
{
planter[i] = false
}
}

public client_disconnect(id)
{
// pentru a nu da banii pentru explozia bombei unui jucator nou intrat ce a ocupat slotul celui ce a plantat
if(planter[id])
{
planter[id] = false
}
}

public client_death ( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK )
// + BONUS - primeste bonus daca iti omori adversarul cu cutitul sau cu grenada, nu primesti daca faci doar dmg
{
// ti-ai omorat adversarul cu cutitul
new restrict_bonus_knife = get_cvar_num("amx_restrict_bonus_knife")
new restrict_bonus_grenade = get_cvar_num("amx_restrict_bonus_grenade")
new selfkill = (victim == killer) ? true : false
if ((!selfkill) && is_user_connected(killer) && restrict_bonus_knife)
{
if ( wpnindex == CSW_KNIFE )
{
new bonus = get_pcvar_num(PCvarKnife)
set_money(killer, bonus)

static nume[32], nume2[32]
get_user_name(killer, nume, 31)
get_user_name(victim, nume2, 31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_KNIFE", nume, bonus, nume2)
}
}
// ti-ai omorat adversarul cu grenada
if ((!selfkill) && is_user_connected(killer) && restrict_bonus_grenade)
{
if ( wpnindex == CSW_HEGRENADE )
{
new bonus = get_pcvar_num(PCvarGrenade)
set_money(killer, bonus)

static nume[32], nume2[32]
get_user_name(killer, nume, 31)
get_user_name(victim, nume2, 31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_GRENADE", nume, bonus, nume2)
}
}
}

public client_damage ( attacker , victim , damage , wpnindex , hitplace , TA )
// + BONUS - pentru headshot
{
if ( cs_get_user_deaths(id) == 1 )
{
new bonus = get_pcvar_num(pCvarKillMoneyHs)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
}
}

public bomb_planted(id)
// + BONUS - pentru ca a plantat bomba
{
planter[id] = true
new bonus = get_pcvar_num(PCvarPlanted)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_BOMB_PLANT", nume, bonus)
}

public bomb_defused(id)
// + BONUS - pentru ca a dezamorsat bomba
{
// jucatorul care dezamorseaza bomba are defuse kit
if ( cs_get_user_defuse(id) == 1 )
{
new bonus = get_pcvar_num(PCvarDefusedKit)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_BOMB_DEFUSE_KIT", nume, bonus)
}
// jucatorul care dezamorseaza bomba nu are defuse kit
if ( cs_get_user_defuse(id) == 0 )
{
new bonus = get_pcvar_num(PCvarDefused)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_BOMB_DEFUSE", nume, bonus)
}
}

public bomb_explode(id)
// + BONUS - pentru ca a explodat bomba
{
// sa fim siguri ca e conectat si e cel care a plantat, altfel daca jucatorul se deconecteaza dupa ce a plantat va da eroare
if(is_user_connected(id) && planter[id])
{
new bonus = get_pcvar_num(PCvarExplode)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
chat_color(0,"%L", 0, "BONUS_BOMB_EXPLODE", nume, bonus)
}
}

set_money(id, bonus)
{
new money = cs_get_user_money(id)
new total = money + bonus

if(total < 16000)
{
cs_set_user_money(id, total)
}

// pentru a nu da mai multi bani de 16000
else
{
cs_set_user_money(id, 25000)
}
}

stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
}


HIBA:
Idézet:
/tmp/text0KvXYw.sma(92) : error 017: undefined symbol "id"
/tmp/text0KvXYw.sma(95) : error 017: undefined symbol "id"
/tmp/text0KvXYw.sma(95) : warning 215: expression has no effect
/tmp/text0KvXYw.sma(95) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/tmp/text0KvXYw.sma(95) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/text0KvXYw.sma(95) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


A hiba ez miatt van:
Idézet:
public client_damage ( attacker , victim , damage , wpnindex , hitplace , TA )
// + BONUS - pentru headshot
{
if ( cs_get_user_deaths(id) == 1 )
{
new bonus = get_pcvar_num(pCvarKillMoneyHs)
set_money(id, bonus)

static nume[32]
get_user_name(id,nume,31)
}
}

- ha ezt kiveszed akkor megy a plugin, de ha ezt beillesztem akkor pedig azt a hibat irja ki mit kicsivel fennt irtam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bonuskill
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 00:22 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Igazából az amit kitörölnél, abban nincs is hsre vonatkozó dolgok... ez az összeollósdizás nem olyan egyszerű midnig.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bonuskill
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 20:45 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
s tudnal nekem segiteni ? attudnad ugy irni hogy hsre adjon annyi osszeget amennit beallitok ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bonuskill
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 14:05 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ahoz van külön plugin az oldalon. Keress rá


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole