hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 22:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 387 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate Sounds kikapcsolás paranccsal
HozzászólásElküldve: 2011.08.26. 10:27 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
Sziasztok lenne egy nagyon nagy keresem .
Van 1 plugin a neve ut_killstreak_adv.amxx szerintem mindenki ismeri (vegsohangok)
Valaki nem tudna atirni a plugint ugy hogy amikor beirom hogy /soundoff akkor nem fognak menni a hangok (de csak nalam) es meikor beirom hogy /soundon akkor pedig megy .
elore is nagyon szepen koszonom .
itt az sma:

Idézet:
/* Ultimate KillStreak Advanced

! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.

1) 10 sounds for enemy kills :
- At 3 kills -> play TripleKill sound
- 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)
- 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)
- 8 -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)
- 10 -> play MegaKill sound
- 12 -> play Holy Shit sound
- 14 -> play Ludicrouskill sound
- 15 -> play rampage sound
- 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)
- 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)


2) 2 Sounds for Headshot (random play)
3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)
4) 2 Sounds for First Blood (random play)
5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)
6) 1 Sound for Grenade Kill Events
7) 4 Sounds for Suicide Events
8) 2 Sounds for Double Kill Events



* CVARs:

- ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages
1 = Only HudMessages
2 = Only Sounds
3 = Sounds and HudMessages
Another number disable this event


- ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood events
Includes 2 sounds, hudmessages

- ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill events
Includes 1 sounds, hudmessages

- ut_suicide_events (default 1) -> enable/disable Suicide Events
Includes 4 sounds, hudmessages

- ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill Events
Includes 2 sounds, hudmessage

- ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter Sounds
Includes 3 sounds, hudmessage


* [UPDATE] 0.6 - > 0.7 (10/02/2007)
- Changed the ul_killstreak_advanced cvar (read on head plugin at "CVARS"
- Chaged the cord of hudmessages, to be to center
- Now on killstreak announce, messages will be with random colors


* [UPDATE] 0.5 -> 0.6
- Fixed bugs
- Added Round Counter Cvar:
ut_roundcout_sounds



* [UPDATE] 0.4 -> 0.5
- Added Double Kill Events
Cvar : ut_doublekill_events (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 1 Hud Message
This is only if you kill 2 players with a bullet

* [UPDATE] 0.3 -> 0.4
- Added Grenade Kill Events ->
Cvar : ut_nade_events (default 1)
Sounds : 1 sound
Messages : 4 hud messages (random display)

- Added Suicide Events
Cvar : ut_suicide_events (default 1)
Sounds : 4 (random play)
Messages : 2 hud messages (random display)


* [UPDATE] 0.2 -> 0.3
- Added First Blood Events:
Cvar : ut_firstblood (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 3 hud messages (random display)

- Added Round Counter Events:
Sounds : 3 sounds (random play)
Messages : 1 hud message



* [UPDATE] 0.1 -> 0.2
- Added new 4 headshot kill messages
- Added new 3 knife kill messages
This messages will displayed at random


* Install:
1) Enable Plugin
2) Copy "ultimate_sounds" folder in to your "cstrikesound" folder
3) Restart server


* Credits:
- xxAvalancheXx for double kill codes
- jim_yang for some sugestion and grenade events codes
- bo0m! for help me with an register event function
- Duca for Streak Mode Example

* Have a nice day now

*/




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
#define PLUGIN_VERSION "0.7"
#define PLUGIN_AUTHOR "NupX"


new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 10
#define hsounds 0
#define knsounds 0
#define fbsounds 1
#define prpsounds 1
#define suicidesounds 0
#define maxdbsounds 0
#define TASK_CLEAR_KILL 100

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype


new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 11,12,13,14,15};

new sounds[10][] =
{
"ultimate_sounds/triplekill_ultimate",
"ultimate_sounds/multikill_ultimate",
"ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
"ultimate_sounds/killingspree_ultimate",
"ultimate_sounds/megakill_ultimate",
"ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
"ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
"ultimate_sounds/rampage_ultimate",
"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
"ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
};

new messages[10][] =
{
"- Triple KILL -^n %s",
"- Multi KILL -^n %s",
"- Ultra KILL -^n %s",
"- KILLing Spree -^n %s",
"- Mega KILL -^n %s",
"- Holy SHIT -^n %s",
"- Ludicrous KILL -^n %s",
"- RaMpAgE -^n %s",
"- UNSTOPPABLE -^n %s",
"-- M o n s t e R K i L L --^n %s"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"ultimate_sounds/headshot1_ultimate"
}

new fblist[fbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/firstblood1_ultimate"
}

new preplist[prpsounds][]=
{
"ultimate_sounds/prepare1_ultimate"
}


new fbmessages[3][]=
{
"",
"",
""
}

new hsmessages[4][]=
{
"",
"",
"",
""
}

new knlist[knsounds][]=
{
"ultimate_sounds/knife1_ultimate"
}

new knmessages[3][]=
{
"",
"",
""
}

new nademessages[3][]=
{
"",
"",
""
}

new suicidemess[2][]=
{
"",
""
}

new suicidelist[suicidesounds][]=
{
"ultimate_sounds/suicide4_ultimate"
}

new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/doublekill1_ultimate"
}

is_mode_set(bits) {
new mode[9];
get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

return PLUGIN_CONTINUE;
}


public event_death(id) {
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new headshot = read_data(3);
new weapon[24], vicname[32], killname[32]
read_data(4,weapon,23)
get_user_name(victim,vicname,31)
get_user_name(killer,killname,31)



if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
new i
i = random_num(0,hsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
}


if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
new r
r = random_num(0,knsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
}


if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
new t
t = random_num(0,fbsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
firstblood = 0
}


if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
}


if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
new z
z = random_num(0,suicidesounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])

}


if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0,"", killname)
kill[killer][0] = 0;
new q
q= random_num(0,maxdbsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
}

else
{
kill[killer] = weapon;
set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
}



kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{

new name[33]
new r = random(256)
new g = random(256)
new b = random(256)

get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
return PLUGIN_HANDLED;



if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
{
show_hudmessage(0, messages[level], name);
}

if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
{
client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
}

if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
{
show_hudmessage(0, messages[level], name);
client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;

}


public reset_hud(id)
{
firstblood = 1
if (is_mode_set(16)) {
if (kills[id] > levels[0]) {
client_print(id, print_chat,
"* Megoltel %d jatekost egymas utan . ", kills[id]);
} else if (deaths[id] > 1) {
client_print(id, print_chat,
"* Meghaltal %d x egymas utan .", deaths[id]);

}
}
}

public rnstart(id)
{
if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
{
firstblood = 1
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, "CSATA !!!!")
new q
q = random_num(0,prpsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
}
}

public client_connect(id) {
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}

public clear_kill(taskid)
{
new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
kill[id][0] = 0;
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("ultimate_sounds/triplekill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/multikill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/killingspree_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/megakill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/holyshit_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/rampage_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/knife1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/firstblood1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/nade_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicide4_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doublekill1_ultimate.wav")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 00:24 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Kérdésedre a válasz: Igen, de nem én leszek :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.27. 20:42 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
es megtuthatnam hogy miert nem segitessz? azert tanultal meg scriptelni hogy hencegj vele ? :s

valaki aki meg attudna irni a plugint? nagyon fontos lenne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 14:06 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Jól hangzik, pedig nem szokásom. Azért nem, mert nem nagon van időm s türelmem. Jó kiki csodamodját megnéztem, mert érdekelt, menni "hiba" lehet benne. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 16:42 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
nagyon szepen megkerlek hogy amikor lesz idod akkor valahogy csinald meg, nagyon fontos lenne... elore is koszi szepen .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 22:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
megírni momentán én sem fogom, de röviden a módszer:

létrehozol globális 32 elemű tömböt, minden eleme egy játékos ID-je. 1/0 lesz benne , valami ilyesmi new setting[32] = {0}
regisztrálsz 1 parancsot
parancsra a játékoshoz tartozó tömb ellem 1/0-ra vált
hang lejátszásakor megnézi az összes játékosnak a beállítását, és csak annak játssza le akinél 1 van.
if(setting[id] == 1) client_cmd(...)

ezek alapján már egy kevésbé tapasztaltabb kódoló is megutdja írni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 23:07 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2011.08.13. 22:10
Hozzászólások: 16
koszi :D , csak en nem vagyok elegge tapasztalt, nem nagyon ertek a scripteleshez. Valaki meg tudja csinalni az alapjan amit CheeseDave mondott ? Vagy amikor lesz idod CheeseDave vagy Metal csinaljatok meg plz :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate sounds
HozzászólásElküldve: 2011.08.29. 09:21 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2011.07.20. 13:38
Hozzászólások: 205
Megköszönték neki: 8 alkalommal
XD írj át minden hangot mp3 ba. De az összes többi szerverhang wav legyen... kiírod automessage be h ultimate sounds lejátszásához optionsba vedd le mp3 hangját XDDD (vicc vt :D)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole