hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 15:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 224 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Binds
HozzászólásElküldve: 2009.03.26. 16:15 
Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Binds", "1.0", "VSA")
   
   register_clcmd("hack1", "say_team @INSERT")
   register_clcmd("hack2", "say_team @DELETE")
   register_clcmd("hack3", "say_team @END")
}

public client_connect(id) {
   client_cmd(id, "bind ins hack1")
   client_cmd(id, "bind del hack2")
   client_cmd(id, "bind end hack3")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

remelem mindenki rajott h mi akar lenni a lenyege. annak aki nem: ha 1 jatekos lenyomja a delete, az insert v az end egyiket, ojan mintha o maga megirna za adminoknak h hasznalta azt a gombot...
csak valamie nem akar mukodni... aki tud segiteni szojjon.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2010.01.05. 22:21 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2010.01.05. 21:54
Hozzászólások: 169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez szép és jó de tudod ha @-ot írsz az HUD message lesz...
HUD messaget csak admin bír :)
meg ha már itt tartunk, akk szerintem nem say_team kéne hogy legyen hanem say,
hogy mindenki látja, vagy ha úgy akarod hogy csak admin látja,
akkor amx_chat parancsot használj :)
csináld így:
public plugin_init()
{
register_plugin("Binds", "1.0", "VSA")

register_clcmd("hack1", "amx_chat INSERT")
...
...
...
}
üdv Bu$ter Killer ^^


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2010.03.30. 18:16 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2010.03.27. 09:18
Hozzászólások: 45
Ehez van plugin: auto binds


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2010.08.04. 22:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Nem kell ehhez plugin.
Írsz egy cfg-t amiben bind parancsok vannak és lefuttatod a játékoson.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2010.10.26. 17:46 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Azóta rájöttem hogy ennek nem ez a lényege hanem az hogy ha megnyom a player egy bizonyos gombot ami gyanús azt jelzi a chatbe, vagy amit megadunk az adott mezőben. (Huh, milyen mondatot kreáltam:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2011.09.11. 18:38 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Silverss írta:
Azóta rájöttem hogy ennek nem ez a lényege hanem az hogy ha megnyom a player egy bizonyos gombot ami gyanús azt jelzi a chatbe, vagy amit megadunk az adott mezőben. (Huh, milyen mondatot kreáltam:)



Minden elismerésem :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2011.09.12. 13:07 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Itt a jó:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
   register_plugin(BINDEK, 1.0, KIKI)
}
public client_connect(id)
{
   client_cmd(id, "bind ins ^"say_team @INSERT^"");
   client_cmd(id, "bind del ^"say_team @DELETE^"");
   client_cmd(id, "bind end ^"say_team @END^"");
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2011.09.13. 21:06 
És akkor most felmész mondjuk egy szerverre, és a cfg-det máris átírták az ilyen felesleges pluginok :) ( ellenszer: írásvédett cfg, és biztonsági másolat belőle! :) )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2011.09.14. 19:53 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
BeepBeep írta:
És akkor most felmész mondjuk egy szerverre, és a cfg-det máris átírták az ilyen felesleges pluginok :) ( ellenszer: írásvédett cfg, és biztonsági másolat belőle! :) )


Ne bonyolítsuk túl..STEAM..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Binds
HozzászólásElküldve: 2011.09.15. 16:13 
Ugyanaz szinte! De igazad van, ne vitázzunk rajta! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole