hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 01:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 482 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 482 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.10.07. 19:37 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Először 1menü volt addig működött csináltam mégegy menüt de mostmár eggyik se jó!
Itt a forrás, hátha valaki észre veszi a hibát!
Kód:
public deathrun_menu(id)
{
   if(is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && get_pcvar_num(plugin_on) == 1)
   {

      new menu = menu_create("\yValassz Extrat:", "sub_menu")

      menu_additem(menu, "\w500 Elet", "1", 0);
      menu_additem(menu, "\wLathatatlansag", "2", 0);
      menu_additem(menu, "\wPisztoly", "3", 0);
      
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu, 0);
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}   

public sub_menu(id, menu, item)
{
   
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   
   new Key = str_to_num(data);
   
   switch (Key)
   {
      case 1:
      {
         health(id)
      }
      case 2:
      {
         invisible(id)
      }
      case 3:
      {
         gun(id)
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public health(id)
{
   set_user_health(id, 500)
}

public invisible(id)
{
   set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}

public gun(id)
{
   give_item(id, "weapon_glock18")
   cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 60)
}
public Menu12(id)
{
      new menu2 = menu_create("\yDeathrun menu:", "dr_menu12")

      menu_additem(menu2, "\wShop/Bolt", "1", 0);
      menu_additem(menu2, "\wSzinek", "2", 0);
      menu_additem(menu2, "\wOnline Adminok", "3", 0);
      menu_additem(menu2, "\wVIP Tudnivalok", "4", 0);
      menu_additem(menu2, "\wJatekos Nemitasa", "5", 0);
      menu_additem(menu2, "\wRollTheDice", "6", 0);
      menu_additem(menu2, "\wKamera Valtas", "7", 0);
      menu_additem(menu2, "\wVoteban", "8", 0);
      menu_additem(menu2, "\wResetScore", "9", 0);
      
      menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
      menu_display(id, menu2, 0);
   }
public dr_menu12(id, menu2, item)
{
   
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu2);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new data[6], szName[64];
   new access, callback;
   
   menu_item_getinfo(menu2, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   
   new Key = str_to_num(data);
   
   switch (Key)
   {
      case 1:
      {
         Shop(id)
      }
      case 2:
      {
         Glow(id)
      }
      case 3:
      {
         Online(id)
      }
      case 4:
      {
         VIP(id)
      }
                          case 5:
      {
         Mute(id)
      }
      case 6:
      {
         Rtd(id)
      }
      case 7:
      {
         Cam(id)
      }
      case 8:
      {
         Vote(id)
      }
      case 9:
      {
         Rs(id)
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public Shop(id)
{
client_cmd(id, "say /shop")
}
public Glow(id)
{
client_cmd(id, "say glow")
}
public Online(id)
{
client_cmd(id, "say /admin")
}
public VIP(id)
{
client_cmd(id, "say /vip")
}
public Mute(id)
{
client_cmd(id, "say /mute")
}
public Rtd(id)
{
client_cmd(id, "say rtd")
}
public Cam(id)
{
client_cmd(id, "say /cam")
}
public Vote(id)
{
client_cmd(id, "say voteban")
}
public Rs(id)
{
client_cmd(id, "say /rs")
}
public clcmd_jatekmenu(id)
{
   Menu12(id)
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.10.10. 14:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
En beraktam a szeromra testnek es fut a menu :D Szoval akkor vagy utkozik valamivel vagy nemtudom :DDe nalam megy rendesen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü Hiba
HozzászólásElküldve: 2011.10.10. 15:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Már megcsináltam:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole