hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 461 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 461 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü eltüntetése
HozzászólásElküldve: 2011.10.17. 19:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Hogy lehetne azt megcsinálni hogyha megnyitok egy menüt akkor 20másodperc mulva becsukódjon?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü eltüntetése
HozzászólásElküldve: 2011.10.17. 22:35 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
kell 1 funkció, amiben bezárod a menüt, és arra set_task.

http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=1068
http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=1050

Elvileg az első kell neked, de még nem használtam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü eltüntetése
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 08:31 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü eltüntetése
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 19:00 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Ha bezárni akarja, akkor mindenképp az első, mivel a második meg is semmisíti, azaz a továbbiakban nem lehet meghívni a példányt. Olyan mintha törölnéd C++ban a típusodnak létrehozott területet: A változó létezni fog (pointer), de NULL lesz az értéke, mivel az objektum törlődöt, a felhazsnált memóriaterület felszabadult és a pointer nem mutat semmire.
:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole