hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 481 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 481 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 18:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "Loszercsomagod : %d ", g_ammo[id])



Hogyan lehetne ezt szinezni ?
Tehát a számot csapat szinre akarom a loszercsomagot zöldre!



(ha beirom /bank akkor előhozza mindig chatbe azt még hogyan lehetne megoldani pontosan leírva l?)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 18:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Colorchat vagy print color.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN "Loszercsomagod : ^3%d", g_ammo[id])


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 19:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
TysOn írta:
Colorchat vagy print color.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN "Loszercsomagod : ^3%d", g_ammo[id])

Lemaradt egy vessző.(Nem kötözködésből mondom.)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN,"Loszercsomagod : ^3%d", g_ammo[id])


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 19:44 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
És parancsra hogy oldható meg?:)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 19:47 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2013.01.27. 17:48
Hozzászólások: 1247
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 61 alkalommal
ChaspeR írta:
És parancsra hogy oldható meg?:)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. {
  3. register_clcmd("itt a parancs", "asd")
  4. }
  5. public asd(id)
  6. {
  7. kiirasid(id)
  8. }

_________________
banned user


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 20:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Vinnice írta:
TysOn írta:
Colorchat vagy print color.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN "Loszercsomagod : ^3%d", g_ammo[id])

Lemaradt egy vessző.(Nem kötözködésből mondom.)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, GREEN,"Loszercsomagod : ^3%d", g_ammo[id])

Tényleg, köszi.

Chasper: hogyan érted azt, hogy parancsra ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 21:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Ahhoz hogy parancsra kiírja akkor kell a maga a bank plugin.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.07. 12:25 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]
  3. new cvar_save_in
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  8.  
  9. register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")
  10. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  11. //register_clcmd("/bank", "bankparancs")
  12.  
  13. cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0")
  14.  
  15. g_save = nvault_open("g_ammo_save")
  16. }
  17.  
  18. // Save Ammo
  19. public zp_user_infected_post(id, infector)
  20. {
  21. if (g_ammo_can_save[infector])
  22. Save_Ammo_date(infector)
  23.  
  24. if (g_ammo_can_save[id])
  25. Save_Ammo_date(id)
  26. }
  27.  
  28. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  29. {
  30. if (g_ammo_can_save[id])
  31. Save_Ammo_date(id)
  32. }
  33.  
  34. public event_deathmsg()
  35. {
  36. new killer = read_data(1)
  37. new victim = read_data(2)
  38.  
  39. if (!killer && !victim)
  40. return PLUGIN_CONTINUE;
  41.  
  42. if (g_ammo_can_save[killer])
  43. Save_Ammo_date(killer)
  44.  
  45. if (g_ammo_can_save[victim])
  46. Save_Ammo_date(victim)
  47.  
  48. return PLUGIN_CONTINUE;
  49. }
  50.  
  51. public fw_PlayerPreThink(id)
  52. {
  53. if (g_ammo_can_save[id])
  54. {
  55. new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)
  56. g_ammo[id] = ammo_packs
  57. }
  58.  
  59. return FMRES_IGNORED;
  60. }
  61.  
  62. public client_disconnect(id)
  63. {
  64. if(g_ammo_can_save[id])
  65. Save_Ammo_date(id)
  66. }
  67.  
  68. public client_putinserver(id)
  69. set_task(2.0, "now_can_save", id)
  70.  
  71. public now_can_save(id)
  72. {
  73. Load_Ammo_date(id)
  74. set_task(0.5, "can_save_true", id)
  75. }
  76.  
  77. public can_save_true(id)
  78. g_ammo_can_save[id] = true
  79.  
  80. public Save_Ammo_date(id)
  81. {
  82. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  83.  
  84. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  85. {
  86. case 0:
  87. {
  88. new name[33];
  89. get_user_name(id,name,32)
  90.  
  91. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  92. }
  93. case 1:
  94. {
  95. new player_ip[33]
  96. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  97.  
  98. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  99. }
  100. case 2:
  101. {
  102. new AuthID[33];
  103. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  104.  
  105. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  106. }
  107. }
  108.  
  109. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  110.  
  111. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113. }
  114.  
  115. public Load_Ammo_date(id)
  116. {
  117. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  118.  
  119. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  120. {
  121. case 0:
  122. {
  123. new name[33];
  124. get_user_name(id,name,32)
  125.  
  126. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  127. }
  128. case 1:
  129. {
  130. new player_ip[33]
  131. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  132.  
  133. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  134. }
  135. case 2:
  136. {
  137. new AuthID[33];
  138. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  139.  
  140. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  141. }
  142. }
  143.  
  144. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  145.  
  146. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  147. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  148.  
  149. new playammo[32]
  150. parse(vaultdata, playammo, 31)
  151. g_ammo[id] = str_to_num(playammo)
  152.  
  153. set_ammo(id)
  154.  
  155. return PLUGIN_CONTINUE;
  156. }
  157.  
  158. public set_ammo(id)
  159. {
  160. if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)
  161. {
  162. zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)
  163. g_ammo[id] = MAX_SAVE
  164. }
  165. else
  166. zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  167. client_print(id, print_chat, "loszercsomagod : %d ", g_ammo[id])
  168. }
  169.  


Nem teljes!:) De szerintem ebbe már megoldható:)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.07. 12:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
A plugin elejére :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <colorchat>

és /bank parancsra kiírja a lőszercsomagot (színesen)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]
  2. new cvar_save_in
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  7.  
  8. register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")
  9. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  10. register_clcmd("say /bank", "bankparancs")
  11.  
  12. cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0")
  13.  
  14. g_save = nvault_open("g_ammo_save")
  15. }
  16. public bankparancs(id)
  17. {
  18. ColorChat(id, GREEN,"Loszercsomagod :^x03 %d", g_ammo[id])
  19. }
  20. // Save Ammo
  21. public zp_user_infected_post(id, infector)
  22. {
  23. if (g_ammo_can_save[infector])
  24. Save_Ammo_date(infector)
  25.  
  26. if (g_ammo_can_save[id])
  27. Save_Ammo_date(id)
  28. }
  29.  
  30. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  31. {
  32. if (g_ammo_can_save[id])
  33. Save_Ammo_date(id)
  34. }
  35.  
  36. public event_deathmsg()
  37. {
  38. new killer = read_data(1)
  39. new victim = read_data(2)
  40.  
  41. if (!killer && !victim)
  42. return PLUGIN_CONTINUE;
  43.  
  44. if (g_ammo_can_save[killer])
  45. Save_Ammo_date(killer)
  46.  
  47. if (g_ammo_can_save[victim])
  48. Save_Ammo_date(victim)
  49.  
  50. return PLUGIN_CONTINUE;
  51. }
  52.  
  53. public fw_PlayerPreThink(id)
  54. {
  55. if (g_ammo_can_save[id])
  56. {
  57. new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)
  58. g_ammo[id] = ammo_packs
  59. }
  60.  
  61. return FMRES_IGNORED;
  62. }
  63.  
  64. public client_disconnect(id)
  65. {
  66. if(g_ammo_can_save[id])
  67. Save_Ammo_date(id)
  68. }
  69.  
  70. public client_putinserver(id)
  71. set_task(2.0, "now_can_save", id)
  72.  
  73. public now_can_save(id)
  74. {
  75. Load_Ammo_date(id)
  76. set_task(0.5, "can_save_true", id)
  77. }
  78.  
  79. public can_save_true(id)
  80. g_ammo_can_save[id] = true
  81.  
  82. public Save_Ammo_date(id)
  83. {
  84. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  85.  
  86. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  87. {
  88. case 0:
  89. {
  90. new name[33];
  91. get_user_name(id,name,32)
  92.  
  93. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  94. }
  95. case 1:
  96. {
  97. new player_ip[33]
  98. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  99.  
  100. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  101. }
  102. case 2:
  103. {
  104. new AuthID[33];
  105. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  106.  
  107. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  108. }
  109. }
  110.  
  111. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  112.  
  113. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115. }
  116.  
  117. public Load_Ammo_date(id)
  118. {
  119. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  120.  
  121. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  122. {
  123. case 0:
  124. {
  125. new name[33];
  126. get_user_name(id,name,32)
  127.  
  128. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  129. }
  130. case 1:
  131. {
  132. new player_ip[33]
  133. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  134.  
  135. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  136. }
  137. case 2:
  138. {
  139. new AuthID[33];
  140. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  141.  
  142. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  143. }
  144. }
  145.  
  146. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  147.  
  148. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  149. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  150.  
  151. new playammo[32]
  152. parse(vaultdata, playammo, 31)
  153. g_ammo[id] = str_to_num(playammo)
  154.  
  155. set_ammo(id)
  156.  
  157. return PLUGIN_CONTINUE;
  158. }
  159.  
  160. public set_ammo(id)
  161. {
  162. if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)
  163. {
  164. zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)
  165. g_ammo[id] = MAX_SAVE
  166. }
  167. else
  168. zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  169. ColorChat(id, GREEN,"Loszercsomagod :^x03 %d", g_ammo[id])
  170. }
  171.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Parancsra
HozzászólásElküldve: 2013.09.07. 12:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Ezt nem fogja 2x ki írni?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole