hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Publikus CS:GO Mod
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=24797
Oldal: 2 / 6

Szerző:  foslap [ 2016.05.12. 13:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Tehát csak ki kellett kommentelni a Default_Skins részeket! meg berakni egy return HAM_IGNORED; -t.
Köszi ez sikerült, viszont új szkint hiába rakom be ládából nem dob.
Esetleg tudnál segíteni hogy ezt hogy csináljam tovább ha pl egy awp-t vagy deaglet akarok hozzáírni?
kérlek mutass egy példát :)

alap:
Kód:
new const Weapons[][] = {
    "weapon_ak47",
    "weapon_m4a1"
}


ui: valamint nekem a piacra kiírta hogy kirakta a cuccot, viszont azt nem lehetett kint látni.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.05.12. 15:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Hányból nem dob?... 5-ből, vagy 100-ból, nem mindegy. Attól függ, milyen ritkára állítottad a skint.
A leírásban ott van: írd be a fegyver entitás nevét.
Azaz új sorba beleírod a constba, hogy "weapon_deagle" meg "weapon_awp".
A piacra nem tudok mit mondani, amíg nem láttam.

Szerző:  foslap [ 2016.05.12. 16:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

50% ra állítottam a kulcsot meg a ládát is és kb 25próbálkozásból nem adta be.
Akkor jól írtam :)
A piacon semmit sem változtattam, tehát az az alap.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.05.12. 18:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Lehet, hogy csak én fogalmazok hülyén... Azok az esélyek arra vonatkoznak, hogy mekkora eséllyel kapsz kulcsot vagy ládát öléskor... A fegyver ládából való nyitásának esélyét a ritkasága határozza meg...
Kód:
/*Fegyver ritkasága [CS:GO-s színekkel jellemezve]:
0 - Szürke
1 - Világos kék
2 - Kék
3 - Lila
4 - Pink
5 - Piros
6 - Arany [Késeknek]*/

Minél nagyobb a szám, annál ritkább.
Nem véletlen néz ki így a const:
  1. {0, 0, "vanquish_ak", "AK47 | Vanquish", "models/g_offen/ak47_1.mdl"}

Az első érték az, hogy melyik ládából dobja...
A MÁSODIK, HOGY MENNYIRE RITKA A FEGYVER
A harmadik a neve az SQL táblában.
stb stb stb...
Mellesleg ha van 80 skined, és mindet a 0. ládából lehet nyitni, meg mindnek 0 a ritkasága, ne várj sokat, kicsi az esélye, hogy pont azt nyitod, amit akarsz. (1:80)

Szerző:  foslap [ 2016.05.13. 09:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

megvan , köszi leesett :)
viszont az alábbi hibákat találtam:
- nekem is csak az 1. fegyver szkint váltja át amit az sma-ban beírtunk és csak azt droppolja!
- és a legrosszabb hogy csak mapváltáskor menti a cuccokat, tehát ha valaki reconnectel vagy simán kilép mapváltás előtt a kulcsok,ládák és szkinek mind elvesznek! :)

Remélem ezzel segítettem. :D

ui: valamint nekem az alap piacon nem jeleníti meg a kirakott szkineket.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.05.13. 11:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Nem csak mapváltáskor ment. A játékos lecsatlakozásakor.

Szerző:  LyleChriss [ 2016.05.14. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Plugin frissítve. Ami bekerült:
CS:GO-s gránát hangok.
Skinek és ládák .ini-ből való olvasása.
Cvarok hozzáadása.
SQL adatok külső fájlból való olvasása.
ELO rankrendszer 1.0.0 mellékelve.

Szerző:  X.T Pistaba'csi [ 2016.05.18. 01:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

zsir fasza lett gratu.

Szerző:  CoopCola [ 2016.05.21. 13:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

Nekem nem megy a mód.. Semmit nem csinál, pedig jók a mysql adatok..
Mikor nézem amxmodmenüben a cvarok halványan vannak..

Szerző:  alfaanero [ 2016.05.21. 14:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Publikus CS:GO Mod

log?

Oldal: 2 / 6 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/