hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Publikus CS:GO Mod https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=24797 |
Oldal: 2 / 6 |
Szerző: | foslap [ 2016.05.12. 13:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Tehát csak ki kellett kommentelni a Default_Skins részeket! meg berakni egy return HAM_IGNORED; -t. Köszi ez sikerült, viszont új szkint hiába rakom be ládából nem dob. Esetleg tudnál segíteni hogy ezt hogy csináljam tovább ha pl egy awp-t vagy deaglet akarok hozzáírni? kérlek mutass egy példát alap: Kód: new const Weapons[][] = { ui: valamint nekem a piacra kiírta hogy kirakta a cuccot, viszont azt nem lehetett kint látni. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.05.12. 15:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Hányból nem dob?... 5-ből, vagy 100-ból, nem mindegy. Attól függ, milyen ritkára állítottad a skint. A leírásban ott van: írd be a fegyver entitás nevét. Azaz új sorba beleírod a constba, hogy "weapon_deagle" meg "weapon_awp". A piacra nem tudok mit mondani, amíg nem láttam. |
Szerző: | foslap [ 2016.05.12. 16:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
50% ra állítottam a kulcsot meg a ládát is és kb 25próbálkozásból nem adta be. Akkor jól írtam A piacon semmit sem változtattam, tehát az az alap. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.05.12. 18:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Lehet, hogy csak én fogalmazok hülyén... Azok az esélyek arra vonatkoznak, hogy mekkora eséllyel kapsz kulcsot vagy ládát öléskor... A fegyver ládából való nyitásának esélyét a ritkasága határozza meg... Kód: /*Fegyver ritkasága [CS:GO-s színekkel jellemezve]: Minél nagyobb a szám, annál ritkább. Nem véletlen néz ki így a const:
Az első érték az, hogy melyik ládából dobja... A MÁSODIK, HOGY MENNYIRE RITKA A FEGYVER A harmadik a neve az SQL táblában. stb stb stb... Mellesleg ha van 80 skined, és mindet a 0. ládából lehet nyitni, meg mindnek 0 a ritkasága, ne várj sokat, kicsi az esélye, hogy pont azt nyitod, amit akarsz. (1:80) |
Szerző: | foslap [ 2016.05.13. 09:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
megvan , köszi leesett viszont az alábbi hibákat találtam: - nekem is csak az 1. fegyver szkint váltja át amit az sma-ban beírtunk és csak azt droppolja! - és a legrosszabb hogy csak mapváltáskor menti a cuccokat, tehát ha valaki reconnectel vagy simán kilép mapváltás előtt a kulcsok,ládák és szkinek mind elvesznek! Remélem ezzel segítettem. ui: valamint nekem az alap piacon nem jeleníti meg a kirakott szkineket. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.05.13. 11:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Nem csak mapváltáskor ment. A játékos lecsatlakozásakor. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.05.14. 18:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Plugin frissítve. Ami bekerült: CS:GO-s gránát hangok. Skinek és ládák .ini-ből való olvasása. Cvarok hozzáadása. SQL adatok külső fájlból való olvasása. ELO rankrendszer 1.0.0 mellékelve. |
Szerző: | X.T Pistaba'csi [ 2016.05.18. 01:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
zsir fasza lett gratu. |
Szerző: | CoopCola [ 2016.05.21. 13:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
Nekem nem megy a mód.. Semmit nem csinál, pedig jók a mysql adatok.. Mikor nézem amxmodmenüben a cvarok halványan vannak.. |
Szerző: | alfaanero [ 2016.05.21. 14:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Publikus CS:GO Mod |
log? |
Oldal: 2 / 6 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |