hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 340 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 19:42 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Oldal konvertálójában sok inc van:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 19:47 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Jogos. DE lehet, hogy vannak olyanok is, akik nem ismerik az amxx.try.hu-t, vagy lusták feltöltögetni az SMA-t, megadni az output-ot, stb.
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=atalakit


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 19:53 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Akkor ne használja, ennyi

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 19:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Hát igen. De lehet, hogy olyanok is vannak, akik meg nem tudják használni az Amx Studio-t, és nem akarnak weben forgatni, ezért lefordítottam nekik.


Csatolmányok:
[A amxx kiterjesztés deaktiválva lett, ezért a csatolmány nem kerül megjelenítésre.]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.10. 10:10 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Huh, ez a forráskód...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.10. 15:17 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Viszont észrevettem egy hibát fuck-éba, mégpedig azt, hogy ha a játékosunk csapatot vált: Igaz, hogy az alap modelt állítja be neki, viszont nem nullázza le a modeleket, tehát a következő újraéledéskor ugyanúgy egy vásárolt modelje lesz a játékosnak.

Ez a helyes:

Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <cstrike>

  5. #include <setusermodel>

  6.  

  7. #define PLUGIN "New Plug-In"

  8. #define VERSION "1.0"

  9. #define AUTHOR "author"

  10.  

  11. new bool:has_model_jra[33], bool:has_model_rbc[33], bool:has_model_707[33], bool:has_model_sozo[33];

  12.  

  13. public client_disconnect(i)

  14. {

  15.     null_models(i);

  16. }

  17.  

  18. public client_authorized(i)

  19. {

  20.     null_models(i);

  21.     //itt bebindeled az f6ra...

  22. }

  23.  

  24. public client_PreThink(i)

  25. {

  26.     set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 1.0)

  27.     show_hudmessage(i, "Modell vasarlashoz ird be a konzolba: say /shop!")

  28. }

  29.  

  30. public plugin_init() {

  31.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  32.     register_event("ResetHUD", "onSpawn", "b");

  33.     register_clcmd("say /shop", "on_press");

  34. }

  35.  

  36. public client_changeteam(id){

  37. reset_user_model(id)

  38. null_models(i)

  39. }

  40.  

  41. public plugin_precache()

  42. {

  43.     precache_model("models/player/jra/jra.mdl");

  44.     precache_model("models/player/rbc/rbc.mdl");

  45.     precache_model("models/player/707/707.mdl");

  46.     precache_model("models/player/sozo/sozo.mdl");

  47. }

  48.  

  49. public onSpawn(i)

  50. {

  51.     if(has_model_707[i])

  52.     {

  53.         cs_set_user_model(i, "707");

  54.         return PLUGIN_HANDLED;

  55.     }

  56.     if(has_model_jra[i])

  57.     {

  58.         cs_set_user_model(i, "jra");

  59.         return PLUGIN_HANDLED;

  60.     }

  61.     if(has_model_rbc[i])

  62.     {

  63.         cs_set_user_model(i, "rbc");

  64.         return PLUGIN_HANDLED;

  65.     }

  66.     if(has_model_sozo[i])

  67.     {

  68.         cs_set_user_model(i, "sozo");

  69.         return PLUGIN_HANDLED;

  70.     }

  71.     return PLUGIN_CONTINUE;

  72. }

  73.  

  74. public on_press(i)

  75. {

  76.     new m = menu_create("Valassz modelt", "hndl");

  77.     new CsTeams:t = cs_get_user_team(i);

  78.     if(t == CS_TEAM_T)

  79.     {

  80.         menu_additem(m, "Japanese Red Army", "1", 0);

  81.         menu_additem(m, "Red Berett Condottiere", "2", 0);

  82.         menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  83.         menu_display(i, m, 0);

  84.     }

  85.     if(t == CS_TEAM_CT)

  86.     {

  87.         menu_additem(m, "707 South Korea Special Forces", "3", 0);

  88.         menu_additem(m, "Taiwan Police SWAT", "4", 0);

  89.         menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  90.         menu_display(i, m, 0);

  91.     }

  92. }

  93.  

  94. public hndl(i, m, item)

  95. {

  96.     if(item == MENU_EXIT)

  97.     {

  98.         menu_destroy(m);

  99.         return PLUGIN_HANDLED;

  100.     }

  101.     new data[6], szName[64];

  102.     new access, callback;

  103.     menu_item_getinfo(m, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  104.     new key = str_to_num(data);

  105.     new penz = cs_get_user_money(i)

  106.     switch(key)

  107.     {

  108.         case 1:

  109.         {

  110.             if(penz >= 10000)

  111.             {

  112.                 cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  113.                 null_models(i);

  114.                 has_model_jra[i] = true;

  115.                 client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  116.                 return PLUGIN_HANDLED;

  117.             }

  118.         }

  119.         case 2:

  120.         {

  121.             if(penz >= 10000)

  122.             {

  123.                 cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  124.                 null_models(i);

  125.                 has_model_rbc[i] = true;

  126.                 client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  127.                 return PLUGIN_HANDLED;

  128.             }

  129.         }

  130.         case 3:

  131.         {

  132.             if(penz >= 10000)

  133.             {

  134.                 cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  135.                 null_models(i);

  136.                 has_model_707[i] = true;

  137.                 client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  138.                 return PLUGIN_HANDLED;

  139.             }

  140.         }

  141.         case 4:

  142.         {

  143.             if(penz >= 10000)

  144.             {

  145.                 cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  146.                 null_models(i);

  147.                 has_model_sozo[i] = true;

  148.                 client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  149.                 return PLUGIN_HANDLED;

  150.             }

  151.         }

  152.     }

  153.     return PLUGIN_HANDLED;

  154.    

  155. }

  156.  

  157. stock null_models(player)

  158. {

  159.     has_model_707[player] = false;

  160.     has_model_jra[player] = false;

  161.     has_model_rbc[player] = false;

  162.     has_model_sozo[player] = false;

  163. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole